Иди на:  
търсене   регистрация   чат   помощ   правила   влизане в сайта
Автор Съобщение

Заглавие:
Публикувано на: 12 Юли 2007 17:04


А ме имаше предвид под "ТОЯ" ? :roll: Ти наистина си идиот. Бях слушал много за легендарния "White Face" , но не предполагах, че си ЧАК толкова тъп. Спирам. Нямам намерение да заливам темата в офтопик.

Green_Dragon - в гугъл нищо ли няма ? Anyway, мисля, че е все още рано да се търсят теми и скинове по СК2. Виж, някой уолпейпър - да :lol:


Профил

Аватар
Регистриран на:
16 Фев 2006 17:56
Мнения: 634
Местоположение: Lost
Заглавие:
Публикувано на: 12 Юли 2007 18:58


BTW, забелязахте ли че и кристала в пилоните също свети в оранжево, а не както е в сц1 - светло синьо.

___________________________________
humanity... it is a thing, that is not meant to last...


Профил

Заглавие:
Публикувано на: 12 Юли 2007 19:17


OnePageLife написа:
BTW, забелязахте ли че и кристала в пилоните също свети в оранжево, а не както е в сц1 - светло синьо.


Да. За това питам дали пък няма да зависи от цвета на играча - като в WarCraft - като си избереш,да кажем червен цвят,всичко по юнитите и сградите се оцветява в червено.


Профил

Заглавие:
Публикувано на: 12 Юли 2007 19:21


А енджина съвсем случайно мяза на този от RoL! Aма съвсем.


Профил

Аватар
Регистриран на:
29 Юли 2005 15:37
Мнения: 324
Заглавие:
Публикувано на: 12 Юли 2007 19:39


Бръм написа:
А енджина съвсем случайно мяза на този от RoL! Aма съвсем.

So?

___________________________________
тук и тук
not understanding solitude
they will attempt to destroy anything
that differs from their own
not being able to create art
they will not understand art
they will consider their failure as creators
only as a failure of the world


Профил Skype

Аватар
Регистриран на:
01 Мар 2005 10:06
Мнения: 1031
Местоположение: In forests unknown..
В момента играе: GTA IV
Заглавие:
Публикувано на: 13 Юли 2007 09:26


Tоny написа:
Бях слушал много за легендарния "White Face" , но не предполагах, че си ЧАК толкова тъп.

ХАХахаха, убих се от смях :Д

___________________________________
все аркадаши сме

Krieg


Профил ICQ Skype

Аватар
Регистриран на:
16 Фев 2006 17:56
Мнения: 634
Местоположение: Lost
Заглавие:
Публикувано на: 13 Юли 2007 13:32


Новинки... ;]




Dustin Browder, StarCraft II's lead designer, has started posting in the official battle.net forums yesterday under the nickname Cavez.

Today, he posted a big thread consisting of various answers for questions he had gathered from the battle.net forums. Here's an interesting quote from this thread:

I have collected a bunch of questions and comments from the various forums I have been reading and I thought I would respond to a few of the issues I have seen. Sorry it's not more.


Question: I have seen something in a screen shot that has not yet been explained. What his this thing?

I probably cant answer that question yet.=( Chances are its something old (not still in the game) or something in testing (something we arent all that sure about yet). So if you see it and there is no official word it means you get to guess while we are trying to make it work or are about to cut it.


Comment: The art doesnt seem as clear as it was in StarCraft 2. I worry I wont be able to instantly read what is going on in the game and that it will be confusing.

StarCraft played at a very fast speed. StarCraft 2 is going to maintain this same fast game play. So this is a very legitimate concern. We are always working on the balance between what looks great and what is easy to understand and read. This does take us a lot of time to do. Sometimes stuff doesnt read that well and you guys get to see it. The Zerglings that we showed in Korea are a great example. They dont have enough team color on them and they dont read that well. We talked about it a lot around here before we went to Korea and we decided that we were better off showing Zerglings than just leaving them out. So we are working on that unit, as we are working on lots of units and effects. The Mothership effects are in a similar state. They look awesome but they can (at times) cover up too much of the action. So we will be making every effort to dial these in to something that looks great but also allows you to instantly read everything in the middle of a complicated fight.


Comment: Unlimited selection or auto-cast or some other interface improvement is going to take all of the skill out of the game.

This is a very real concern that we talk about a lot on the team. Obviously we want to update our interface but at the same time skilled players MUST be able to show off their abilities. Our goal is to update the interface and then add a bunch more stuff that players can do to show off their skill. Ultimately there will be more to do in StarCraft 2 than there was in StarCraft. The only way players could handle this added functionality is to have an easier-to-use interface. My best current example is the Stalker, which requires a substantial amount of skill to use well in a game. There are some other examples from other races that I cant talk about yet. =( Also, on this front we are trying to add more. The Protoss are not done yet. I wish they had more stuff that would allow skilled players to show off their abilities. We will keep working on this.


Comment: I dont like the art or sounds on a particular unit. Or I dont like the unit idea at all.

I encourage folks to make posts about what they do and dont like. We do look at these boards (and at lots of others). Our community managers do collect a lot of feedback for us from these boards. We will definitely be taking note when the community doesnt like something and see what we can do. We still have a lot of time left to make this game so dont panic if you see something you dont like, but DO post about it. We want to hear what you think.


I also cant wait to see what folks think after Blizzcon. There is some new stuff to show as well as some changes to stuff you have already seen (and no I cant say what those changes are, we havent finished them yet). =) We are working really hard to make the game as fun as we possibly can so that the community can get a good look at the game in just a few weeks.

___________________________________
humanity... it is a thing, that is not meant to last...


Профил

Аватар
Регистриран на:
09 Авг 2005 20:59
Мнения: 11346
Местоположение: Rousse
В момента играе: опаааааа
Заглавие:
Публикувано на: 14 Юли 2007 15:44


Tоny сам се издаде кой си.

;р едно здрасти не каза.


Профил Skype

Аватар
Регистриран на:
16 Фев 2006 17:56
Мнения: 634
Местоположение: Lost
Заглавие:
Публикувано на: 15 Юли 2007 00:32


More new screens... ;]













___________________________________
humanity... it is a thing, that is not meant to last...


Профил

Аватар
Регистриран на:
09 Авг 2005 20:59
Мнения: 11346
Местоположение: Rousse
В момента играе: опаааааа
Заглавие:
Публикувано на: 15 Юли 2007 08:19


Не се виждат.


Профил Skype

Заглавие:
Публикувано на: 15 Юли 2007 23:37


Tоny написа:
OnePageLife написа:
BTW, забелязахте ли че и кристала в пилоните също свети в оранжево, а не както е в сц1 - светло синьо.


Да. За това питам дали пък няма да зависи от цвета на играча - като в WarCraft - като си избереш,да кажем червен цвят,всичко по юнитите и сградите се оцветява в червено.


Точно от цвета на играча зависи. За к'во мислите че само на 1-2 скрийна е така???



Аватар
Регистриран на:
16 Юли 2007 13:18
Мнения: 345
Местоположение: София
В момента играе: Worms Armageddon, HoMM 4, The Lord of the Rings Online, Killing Floor, Alien Swarm
Заглавие:
Публикувано на: 16 Юли 2007 19:28


MARiNZ0 написа:
Twilight Archon-а изглежда яко, а Tempest-а си е Дарк темплърски Кериър. Само не разбрах каква ще е ролята на Soul Hunter-ите при положение, че Immortal,Stalker и Colossus са си доста стабилни наземни единици.


аз не мисля че Soul Hunter-ите са наземни единици-въздушни са според мен виж хубаво видеото


Профил Skype

Заглавие:
Публикувано на: 16 Юли 2007 19:32


jediguardian написа:
Tоny написа:
OnePageLife написа:
BTW, забелязахте ли че и кристала в пилоните също свети в оранжево, а не както е в сц1 - светло синьо.


Да. За това питам дали пък няма да зависи от цвета на играча - като в WarCraft - като си избереш,да кажем червен цвят,всичко по юнитите и сградите се оцветява в червено.


Точно от цвета на играча зависи. За к'во мислите че само на 1-2 скрийна е така???


Пф... Е, ще се примиря, няма как :lol:

Vermic написа:
Tоny сам се издаде кой си.

;р едно здрасти не каза.


И кой точно съм ? :shock:


Профил

Аватар
Регистриран на:
13 Дек 2005 20:38
Мнения: 723
Заглавие:
Публикувано на: 16 Юли 2007 22:49


Е3 2007 Combat Units Interview

http://www.gametrailers.com/player/22205.html

@<mitko> Soul Hunter-ите са си наземни единици, просто използват hover технология

___________________________________
You can't kill me.
I'm already dead to this world.


Профил

Аватар
Регистриран на:
16 Фев 2006 17:56
Мнения: 634
Местоположение: Lost
Заглавие:
Публикувано на: 16 Юли 2007 23:37


Fixed new screens:














___________________________________
humanity... it is a thing, that is not meant to last...


Профил

но с големо съ̀рце
Аватар
Регистриран на:
14 Май 2005 18:21
Мнения: 4847
Местоположение: The city of Neverwinter
В момента играе: A dance with rogues
Заглавие:
Публикувано на: 17 Юли 2007 12:07


Съсипали са дизайна на Рийвърите :(

___________________________________
A man was hospitalized with 6 plastic horses up his ass. The doctors described his condition as stable.


Профил Skype

Аватар
Регистриран на:
13 Дек 2005 20:38
Мнения: 723
Заглавие:
Публикувано на: 17 Юли 2007 12:10


Мда, High Templar-a обаче е cool

___________________________________
You can't kill me.
I'm already dead to this world.


Профил

Аватар
Регистриран на:
24 Яну 2005 11:46
Мнения: 29
Местоположение: Plovdiv
Заглавие:
Публикувано на: 17 Юли 2007 12:36


Протосите изглеждат супер яко :)


Профил

Аватар
Регистриран на:
16 Фев 2006 17:56
Мнения: 634
Местоположение: Lost
Заглавие:
Публикувано на: 18 Юли 2007 08:19


Най накрая малко повече инфо за тераните!


The most interesting update is of course the new Terran units, which include:

* Submerging Supply Depot - You can now build a wall around the choke and not worry of blocking your own path!
* Viking - A walker unit which can transform into a flyer.
* Thor - A walker units which seems to be the new ground tier 3 for the Terrans.
* Sensor Dome - The new Comsat Station? A building which allows detection over a large area.
* Planetary Fortress - An upgrade to the Command Center which gives it lots of defensive features.
* And many more! Just open the above image and see it all!





quote:
Originally Posted by Karune
Just to confirm, these units revealed are official units that are being tested and played with in the current version of StarCraft II. Feel free to speculate, but always know that there is more information about all of these units, that'll be released over the coming months.

In the words of Dustin, "Nothing you see here is FINAL."

Enjoy

___________________________________
humanity... it is a thing, that is not meant to last...


Профил

Цар
Аватар
Регистриран на:
18 Ное 2001 08:24
Мнения: 8450
Местоположение: Амстердам, Нидерландия
Заглавие:
Публикувано на: 18 Юли 2007 09:51


Цитат:

Хммм, той дали е играл SC някога? От кога Archon се прави с 3 High Templars?

___________________________________
QVOD·EST·SVPERIVS
EST
·SICVT
QVOD
·EST·INFERIVS


Профил WWW
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
 
Иди на:  
© 2009 PC Mania | Реклама | Контакти web by: ilyan.com