HE'S BAAAAAAAACK!!!Sentry написа:
(about the Imperial Agent) Според мен е точно това, което Bioware са се опитвали да го направят - зъл Han Solo.
За зъл Хан Соло звучи прекалено изискано, па и не се предполага да е такъв. Контрапунктът на контрабандиста е ловецът на глави - яко улично куче с генгста-реплики. Агентът трябва да е студено-учтив и премерен, нещо като огледална версия на войника.
Omega-x написа:
Бе само аз ли помня, че в началото когато обявиха играта, имше нещо от рода на "вие може да сте Сит, но да работите за републиката и обратното"?
Allegiance -//- Alignment -//- Morality
Къде си спал през последните две години?
Sentry написа:
Цялата крафтинг система в момента ми се струва "защо трябва да е просто, като може да е сложно"...
Преди време се оплакваше, че играта е прекалено шаблонна, а сега иновативните елементи те дразнят
Sentry написа:
"Защо, по дяволите, ме следват 10 напълно непознати човека, с които се познавам от двадесет минути?", "Къде спат всичките тези хора?", "Кога спат?", "Кога ядат?" и най-страхотния въпрос "А бе защо героят ми никога не ходи до тоалетна?".
Важен екзистенциален въпрос!
I demand an explanation, NOW!
Draksis написа:
On a side note: женския Bounty Hunter се озвучава от Грей ДеЛайъл. Ей, все актриси, които познавам от малък бебешон, и все озвучават другите класове, бе, мамка му...
Аз още чакам Natalia Cigliuti, ама йок
Capo написа:
Засега единствените неща, които изглеждат проблемни са балансът между двете воюващи страни и между различните класове. Републиката е ориентирана към PvE, докато Ситовете са по-добри в PvP. Което довело до това, че Ситовете печелели около 80 % от Battlegrounds. И също така Smuggler е абсолютно доминиращ клас, докато Jedi Consular е на последно място. Общо взето джедайските класове засега се оказват най-слаби.
Първо, добре дошъл в темата
Аз също имах късмета да поиграя бетата, но не съм съгласен със заключенията ти.
Империалистите бият в PvP Combat-а най-вече заради факта, че съотношението Империя-Република на официалния сървър е 7:3. При такова числено превъзходство какво очакваш...
"Доминиращият клас" е агентът, макар контрабандистът да го следва по петите. Комбинацията от stealth, breakfight, backstab, close combat, snipe и heal (плюс една сюрия CC-умения) е просто прекалена. Инквизиторът също беше ужас, но вече е успешно отслабен.
Джедайските класове не са най-слаби, а най-неразработени. Пример: Умението Defiance първоначално даваше +7% демидж, след това стана +3% (зверски нърф), след това изобщо изчезна, а най-накрая се появи отново с модифайър +4%. Подобни каскади правят успешните билдове невъзможни, което води до идеята, че джедаите са по-слаби, докато всъщност дивелъпърите ги доизкусуряват в името на баланса. Рицарят е горе-долу добре, но Съветникът опира пешкира заради изключителните проблеми с балансирането на персонаж, който в момента може да замести ВСИЧКИ съпорт-класове.
Също така, трябва да добавим, че джедаите са последните разработени РС-та, като работата върху тях започна само преди няколко месеца.
Capo написа:
Като цяло играта има високо ниво на трудност и често се умира.
Шегуваш се...
В сравнение с боя в TOR, дори този в WoW е хардкор. Според официалната статистика над 60% от играчите не са умирали нито веднъж - включително такива, на които TOR им е първото MMORPG.
Draksis написа:
Значи трябва да се поучат в този аспект от WoW. Rogue-овете там са си жив bane of all life.
Те и тука са си така. Форумите и ин-гейм рипорт функцията се напълниха с молби за отслабване на агента, който, както обясних по-горе, е майката и бащата на всеки рейд и PvP.
Draksis написа:
Имаш ли вътрешна информация дали разпределянето на скил точки и самите умения се завръщат и до каква степен? Говоря за Stealth, Awareness, Persuade и така нататък. Сам ли разпределяш точки или става автоматично в зависимост от класа?
Автоматично. Имаш шест показателя (Agility, Presence и т.н.) и всяко ниво получаваш по няколко фиксирани точки. Рейтът е различен за различните класове - инквизиторът например получава по 2.5 Presence на левел, а ловецът - само 1.5
Capo написа:
Геймплеят със сигурност ще е различен за всеки клас, а и всеки клас има поне 3 вида начини да бъде развит. Например един Imperial Agent може да е основен лечител, или пък да е стелт снайпер специалист, или да е CC (crowd control) майстор. Един клас, три различни вида геймплей.
Един клас - два различни вида геймплей. Потвърдено от Байоуеър и от личен опит.
Draksis написа:
Само едно се чудя. Както личи (и се надявам), ще сменяме кристалите в светлинните мечове. Чудно ми е ще е позволено ли джедаи да използват червени кристали като фокус или не. Защото от геймплей гледна точка - 'що не, от lore и roleplay гледна точка - о, не.
Официално потвърждавам - можеш.
Аз лично се разхождах със зелен меч, защото червеният не отиваше на черната ми роба
Capo написа:
Дано се поучат от глупостта на SWG, където джедаите бяха направени безумно силни в сравнение с другите класове.
Балансирано от факта, че бяха нужни поне 8 месеца здраво кибичене за да отключиш т. нар. Force-Sensitive slot.
Omega-x написа:
нене, не става дума да спазват лоре-а 1:1, а просто всеки клас да може да се противопостави на всеки друг клас и да не ползва схемата 'камък ножица хартия', а да се разчита на player skills, ама май се размечтах много. А и дано не е центирана около предметите.
Проблемът е, че за да се имплементира успешно такава система, тя трябва да е безкласова.
За предметите... нъц. Не само ще зависиш от тях до голяма степен, а и ще ти ги определят. Дефакто всеки герой носи два различни комплекта (sets), които се сменят с натискането на един бутон. Единият е стандартният, а другият е само за PvP, по подобие на WoW.
Да, и аз съм отвратен...
Draksis написа:
Събуждам се току-що, надявайки се на някой готин ъпдейт, то биографии... Майко ле...
Че какво им е на биографиите?
ЕДИТ: Гледам, че Даджаят нещо е спал, та не е пуснал новото инфо
Jedi Knight ImpressionsJedi Consular ImpressionsОЩЕ ЕДИН ЕДИТ: Разкрити са точният брой придружители. Всеки клас ще има по
шест companion-а - петима крафтят в кораба, а шестият се мъкне с тебе.