Иди на:  
търсене   регистрация   чат   помощ   правила   влизане в сайта
Автор Съобщение

Аватар
Регистриран на:
08 Май 2008 20:19
Мнения: 178
В момента играе: PES 2010,Mass Effect 2,The Godfather 2
Заглавие:
Публикувано на: 13 Май 2010 18:57


Рататаки?!?! What the hell...

Принципно, това е раса неизвестна, недоразвита, прекалено човекоподобна и дори не би трябвало да е открита по това време.

Очаквах някоя от иконичните раси - родианци, келдори, туи'леци, забраци... Вероятно BioWare искат да се разграничат от Galaxies. Не че възразявам (Бог ми е свидетел, че ми е писнало от традиционните извънземни), но все пак можеха да измислят нещо по-оригинално.

Да не говорим, че дизайнерите, както винаги, не са си направили труда да погледнат канона. Рататаките са открити малко преди Клонинговите войни. Невъзможно е да ги видиш 3600 г. ПБЯ.

ЕДИТ: Специализациите на Рицаря са Jedi Weaponmaster и Jedi Sentinel.

___________________________________
May the Force be with you!


Профил

Аватар
Регистриран на:
08 Фев 2004 14:09
Мнения: 1732
Местоположение: Гори тилилейски
В момента играе: Mozilla Firefox
Заглавие:
Публикувано на: 13 Май 2010 19:42


Разкриха и геймплейната механика около "маната" на героите.

Джедаите и ситите ще използват Force pool - стандартното мана-метърче, което се изчерпва с активирането на специални атаки. Duh...

По-интересна е механиката на ловеца на глави. Неговите оръжия ще прегряват с времето - колкото по-мощна е една атака, толкова повече "heat" ще акумулира тя. При достигане на максимума, оръжието ще получи засечка и ще бъде неизползваемо за известно време.

Това е наистина добра идея, защото окуражава тактическото мислене. Играчът ще трябва да внимава колко и какви скилове активира и през какъв интервал от време, а не просто да помпи 1-2-3, 1-2-3.

___________________________________
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...

Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!


Профил Skype WWW

Аватар
Регистриран на:
14 Апр 2009 19:27
Мнения: 424
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 13 Май 2010 19:58


Много интересни ъпдейти се изсипаха наскоро :)
Има достатъчно голямо разнообразие от хуманоиди за да включат обещаните 10-16 раси и за това не се тревожа.Интересни са специализациите разкрити до сега, особенно на контрабантиста. Най-много ме кефи "мана" механиката при Bounty Hunter-а.Гадно е когато някой те победи не заради тактиката си, а поради факта, че помпа клавишите 1-9 по-бързо от теб.


Профил

Аватар
Регистриран на:
08 Май 2008 20:19
Мнения: 178
В момента играе: PES 2010,Mass Effect 2,The Godfather 2
Заглавие:
Публикувано на: 13 Май 2010 20:00


Ето и един скрийншот на новата раса.



Beautiful, cold and deadly. I think I'm having a crush on her :wink:

___________________________________
May the Force be with you!


Профил

Аватар
Регистриран на:
23 Авг 2009 17:10
Мнения: 528
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 13 Май 2010 20:20


Аз ли съм единственият,който очакваше рататаки?Остава да ми дадът и Миралука(not gonna happen) и ще мога да си умра щастлив!
Интересно ми е дали механиката на агента ще е същата като тази на хънтъра...? Това,както каза Минотавъра,ще ни даде наистина големи тактически възможности.Сега ни остава само да чакаме какво ново ще ни разкрият добрите хорица от Биоуер утре.


Профил

Аватар
Регистриран на:
08 Май 2008 20:19
Мнения: 178
В момента играе: PES 2010,Mass Effect 2,The Godfather 2
Заглавие:
Публикувано на: 13 Май 2010 21:03


Цитат:
Аз ли съм единственият,който очакваше рататаки?


Да...

Както казах по-горе, това е една неизвестна, недоразвита и непопулярна раса, която въобще не би трябвало да е открита по това време.

Достатъчно красноречив е фактът, че в цялата сага има САМО ЕДИН известен рататак - Вентрес.

Предварителните очаквания, по-рано днес, бяха, както се следва:

Twi'lek: 33%
Zabrak: 28%
Wookiee: 23%
Sith: 10%
Other: 6%

Виждаш какво са очаквали феновете...

Цитат:
Интересно ми е дали механиката на агента ще е същата като тази на хънтъра...?


Не.

Като изключим Форс-сензитивните класове, всички останали ще имат уникална механика.

___________________________________
May the Force be with you!


Профил

Аватар
Регистриран на:
29 Авг 2004 21:17
Мнения: 713
Местоположение: Dantooine
В момента играе: League of Legends
Mass Effect
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 13 Май 2010 21:04


Утрешния ъпдейт е потвърден ДевБлог ;)
А за расите - стандартните раси почти сигурно ще присъстват, по-интересно е новите нещица :)
Аз лично си чакам да потвърдят раката.
за ъпдейта говорех на SWfan

___________________________________
Sirius написа:
п.с. Котаракът вкъщи, бидейки гаден езичник, нагъва шунка за 22 лв килото като невидял и се е охранил до внушителните 8 килограма.

Z-Rock


Профил Skype WWW

Аватар
Регистриран на:
08 Май 2008 20:19
Мнения: 178
В момента играе: PES 2010,Mass Effect 2,The Godfather 2
Заглавие:
Публикувано на: 13 Май 2010 21:06


Потвърдиха го още миналата седмица, ти чак сега ли разбра...

___________________________________
May the Force be with you!


Профил

Аватар
Регистриран на:
08 Фев 2004 14:09
Мнения: 1732
Местоположение: Гори тилилейски
В момента играе: Mozilla Firefox
Заглавие:
Публикувано на: 13 Май 2010 21:13


Jedi Knight написа:
Аз лично си чакам да потвърдят раката.


Ракатанците са потвърдени като NPC-та, но няма да бъдат игрова раса, по обясними причини.

Май някой не е внимавал във форумните изяви на разработчиците ;)

___________________________________
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...

Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!


Профил Skype WWW

Аватар
Регистриран на:
08 Май 2008 20:19
Мнения: 178
В момента играе: PES 2010,Mass Effect 2,The Godfather 2
Заглавие:
Публикувано на: 13 Май 2010 23:38


Мдаа, ракатанците са изгубили чувствителността си към Силата и не могат да бъдат нито джедаи нито сити, само NPC-та.

___________________________________
May the Force be with you!


Профил

Аватар
Регистриран на:
08 Фев 2004 14:09
Мнения: 1732
Местоположение: Гори тилилейски
В момента играе: Mozilla Firefox
Заглавие:
Публикувано на: 13 Май 2010 23:47


- Разработчиците потвърдиха, че специализациите ще се отварят при level 20.

- Ще можете да избирате дали да носите робата си с вдигната или свалена качулка.

- Full body and facial expressions while speaking - героите не само ще мърдат устни в такт с изговореното, но и ще използват езика на тялото. На един от скрийншотите се вижда как ловец на глави скръства ръце и се обляга назад в стил "не ми ги пробутвай на мене тия".

- Остриетата на мечовете ще са в поне 12 цвята.

- Успешното изпълняване на куестове ще носи повече експириънс отколкото масовото избиване на мобове.

- Преминаването на класовата сюжетна линия ще отнема 300+ часа.

- Companion-ите ще реагират на вашите действия. Чрез Friend/Foe системата, позната ни от DA:O, персонажите ще могат да спечелят уважението или презрението на спътниците си. Всички companion-и стартират с 50% admiration, който ще се вдига или пада в зависимост от постъпките ви. Високото одобрение отключва нови събития, умения и куестове, както и romance plots. При ниско одобрение съекипниците ви могат да ви напуснат или дори да ви нападнат.

- Companion-ите ще могат да бъдат кустомизирани, така че не всеки инквизитор ще се разхожда със същия Залек.

- Companion-ите на двама играчи ще могат да говорят помежду си. Понякога те ще се намесват дори в диалозите ви с други плейъри и NPC-та.

- Ако играете като джедай или сит, единият от companion-ите ви ще бъде ваш ученик.

- Действията на персонажа ви ще определят съдбата на Тарис.

:rockon:

___________________________________
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...

Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!


Профил Skype WWW

Аватар
Регистриран на:
24 Юни 2009 11:47
Мнения: 550
Заглавие: Re:
Публикувано на: 14 Май 2010 00:03


Minotaur King написа:
- Преминаването на класовата сюжетна линия ще отнема 300+ часа.
:

:shock: :o :) :D F*ck Real Life :!:


Профил

Аватар
Регистриран на:
22 Дек 2009 15:31
Мнения: 1018
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 14 Май 2010 00:15


wtf кви са тия кампаниъни :shock:
Много PvE ми се струва.

___________________________________
секс едва ли - just cavalli


агентите са педали
напускам форума


Профил

Аватар
Регистриран на:
08 Фев 2004 14:09
Мнения: 1732
Местоположение: Гори тилилейски
В момента играе: Mozilla Firefox
Заглавие:
Публикувано на: 14 Май 2010 00:48


Изход написа:
wtf кви са тия кампаниъни :shock:
Много PvE ми се струва.


Еййй, ама не я изчете тая тема ве, копеле...

Обяснявам за четвърти и последен път: Companion-ите са NPC-персонажи, които героят ще събира по време на странстванията си.

Пример: В Mass Effect 2 командир Шепърд е главният герой, а Джейкъб и Миранда са companion-и. Got it?

Companion-ите ще бъдат напълно разработени личности със своя история, характер, куестове, romance plots и т.н. Подобно на DA:O ще акумулираш влияние върху тях като им помагаш и извършваш добри дела (какво дефинира "добро дело" зависи от въпросния спътник).

Тези съотборници също така отварят възможността да минеш играта соло (нещо немислимо в стандартно ММО). Ако си як Sith Warrior и не искаш да играеш с други играчи, вземаш един healer companion и играеш сам.

Интересна е възможността за намеса на къмпениъните в разговорите. Ще стане нещо подобно:

Двама играчи с техните NPC-та вземат куест.

Куест гивър: <дава задача>
Играч 1: Каква е наградата?
Куест гивър: 20 кредита.
Играч 2: Не си струва за толкова малко пари.
Къмпениън на Играч 1 към Играч 2: Абе давай, нямаме кеш да си обършем гъза, а ти тука достойнство ми разиграваш.
Къмпениън на Играч 2 към къмпениън на Играч 1: Ей, шшш, я не дръж такъв тон на господаря ми ве, мангал!
Играч 1: Моля ви, престанете. (Обръща се към куест гивъра) Приемаме.

С други думи, ако сте двама играчи с по един companion (общо 4 души) ти ще говориш не само с другия плейър, но също така и със своя и неговия companion. Голям екшън. Представяш ли си какво ще стане ако се съберат 8 играча с 8 спътници...

___________________________________
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...

Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!


Профил Skype WWW

Аватар
Регистриран на:
08 Май 2008 20:19
Мнения: 178
В момента играе: PES 2010,Mass Effect 2,The Godfather 2
Заглавие:
Публикувано на: 14 Май 2010 10:48


Цитат:
- Full body and facial expressions while speaking - героите не само ще мърдат устни в такт с изговореното, но и ще използват езика на тялото. На един от скрийншотите се вижда как ловец на глави скръства ръце и се обляга назад в стил "не ми ги пробутвай на мене тия".


:shock: :shock: :shock:

:rockon:

Цитат:
- Успешното изпълняване на куестове ще носи повече експириънс отколкото масовото избиване на мобове.


Дай Боже...

Цитат:
- Преминаването на класовата сюжетна линия ще отнема 300+ часа.


Who needs real life, anyway? :lol:

Цитат:
- Companion-ите ще могат да бъдат кустомизирани, така че не всеки инквизитор ще се разхожда със същия Залек.


Дано. Нищо не разваля ролевото преживяване като 20 други играчи, разхождащи се с абсолютно същия companion като твоя.

Цитат:
- Companion-ите на двама играчи ще могат да говорят помежду си. Понякога те ще се намесват дори в диалозите ви с други плейъри и NPC-та.


WTH...

Това е яко де, така companion-ите ще имат присъствие и характер... ама да не станат прекалено много диалози пък?

Понеже не си споменал разкритите досега companion-и, ще ги изредя аз.

Jedi Knight
- Jedi padawan
- Astromech droid

Jedi Consular
- Jedi padawan

Sith Warrior
- Sith apprentice
- Astromech droid
- Gunslinger

Sith Inquisitor
- Sith apprentice
- Dashade mercenary
- Loyal slave

___________________________________
May the Force be with you!


Профил

Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 14 Май 2010 11:10


Почват пак да ми вдигат... "интереса" по тая игра. :lol:

Не, наистина, ако направят диалозите на спътниците наистина толкова динамични, колкото обещават, култ ще е. Едно биг F на риъл лайф тогаз... :)

А относно 300+ часа за сюжетната линия - пак е малко. Искам още! :devious:

___________________________________
私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!


Профил

Аватар
Регистриран на:
29 Авг 2004 21:17
Мнения: 713
Местоположение: Dantooine
В момента играе: League of Legends
Mass Effect
Заглавие: Re: Star Wars: The Old Republic
Публикувано на: 14 Май 2010 11:20


Draksis написа:
A относно 300+ часа за сюжетната линия - пак е малко. Искам още! :devious:

Ами после почваш със следващия клас :D
Ако всичко дето го обещават е вярно, ще има 8х300+ часа история!
Съвсем проста сметка - това са 100 дена 24/7 на pc-то!

___________________________________
Sirius написа:
п.с. Котаракът вкъщи, бидейки гаден езичник, нагъва шунка за 22 лв килото като невидял и се е охранил до внушителните 8 килограма.

Z-Rock


Профил Skype WWW

Аватар
Регистриран на:
08 Май 2008 20:19
Мнения: 178
В момента играе: PES 2010,Mass Effect 2,The Godfather 2
Заглавие:
Публикувано на: 14 Май 2010 11:33


Абе някой може ли да ми намери бекграундите на Форс-юзърските класове?

Бях ги скивал някъде, ама загубих линка....

Цитат:
А относно 300+ часа за сюжетната линия - пак е малко. Искам още!


Това е само КЛАСОВИЯ сторилайн, не целия.

Има galactic storyline, който засяга глобалните събития и ще е безкраен... more or less. Има и personal storyline и само той ще бъде 300 часа.

___________________________________
May the Force be with you!


Профил

Заглавие: Re:
Публикувано на: 14 Май 2010 11:37


odojitoo написа:
Това е само КЛАСОВИЯ сторилайн, не целия.


Точно за това говоря, бе! Ненаситен съм... :)

___________________________________
私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!


Профил

Аватар
Регистриран на:
08 Фев 2004 14:09
Мнения: 1732
Местоположение: Гори тилилейски
В момента играе: Mozilla Firefox
Заглавие:
Публикувано на: 14 Май 2010 12:00


odojitoo: Абе някой може ли да ми намери бекграундите на Форс-юзърските класове?

Цитат:
Jedi Knight

Let’s be honest: the Jedi Knight is *the* iconic character in this universe. Nothing says Star Wars like a brown-robed figure brandishing a shimmering energy blade of righteous destruction. The Jedi Knight is the classic take-charge, smite-evil, save-the-girl action hero. We’re all familiar with Luke Skywalker, of course. But he wasn’t the only lightsaber wielding champion of virtue to flip, spin and somersault his way across the big screen. Young Obi-Wan Kenobi and Mace Windu both proved you can kick ass and take names while still valiantly battling to uphold the ideals of the Jedi Code.

Ah, the Jedi Code. That’s where things get interesting, isn’t it? Because the Jedi are more than just unstoppable Force warriors. They’re symbols; they embody an ideal. The Code dictates that a Jedi’s actions must be driven by logic and reason. There is no emotion, there is peace.

Nice theory. In practice, however, it’s never that simple. Jedi Knights strive for mental, physical and spiritual perfection, but they’re still human. They’re not infallible, and meting out justice in a dangerous galaxy sometimes means getting your hands dirty.

You see, combat is never a problem for the Jedi Knight. Acrobatic lightsaber moves, unleashing devastating Force attacks and back-round kicking opponents in the face are second nature. But what happens when a sworn enemy surrenders and begs you for mercy? You *know* letting him live is going to come back and bite you. Unfortunately, slicing an unarmed opponent in half sort of violates everything the Jedi stand for. So, do you let him live? Or do you bend the rules – just this once – for the greater good?

Suppose you don’t kill him. What if he offers you power in exchange for letting him go free? You can use that power for good. Make the galaxy a better place. The Jedi Council might disapprove, but they’re not out here on the front lines fighting for their lives day in and day out, are they?

Maybe that’s what the Jedi need. Someone with a bit more of an edge. Someone willing to push the limits. Someone willing to cross the lines and battle the Sith on their own terms.

Only once you start down that path, it’s sometimes hard to turn back. Maybe the true heroes are the ones who resist the easy way out. Maybe the Code is what gives the Jedi their enduring strength. Maybe honoring its tenets under all circumstances is the only way to achieve ultimate victory over the dark side.

But the path of uncompromising virtue is a hard road. Take the whole “Jedi must avoid emotional attachments” thing. Love, romance – the Council has decreed these feelings must be denied. Yet after the heat of battle, is it so wrong to seek comfort in the arms of another? Is it better to live a life of solitude and loneliness, or to admit your true feelings and keep your secret affair hidden from those who would pass unfair judgment?

These are the kinds of questions you will face when you play the Jedi Knight. The galaxy needs a savior. The light side needs a champion. What kind will you be? Are you a paragon of virtue; the shining example the Council holds up to show the rest of the galaxy? Or are you a renegade, defying both Code and the Council as you purge Sith from the galaxy?


Цитат:
Jedi Consular

The Force is a living energy binding the galaxy as a whole. It is something that, in the hands of a master, could raise a lost X-Wing from the depths of a swamp. And after the cave where Luke faced his greatest fears, we understood the most important lesson for a Jedi: you can’t solve every problem with one stroke of your lightsaber.

The Jedi Consular knows that lesson better than anyone. Trained in the arts of the Force, driven by curiosity and the search for knowledge, the Jedi Consular sees that through the Force, all things are connected.

As a Jedi Consular, your journey begins among the ruins and forests of Tython, still full of dangers and secrets after so many centuries. But the business of the Jedi Order is never confined to one world. You may find yourself inching through ancient ruins seeking proof of lost cultures, discovering and mastering forgotten Force techniques, planning an assault on an enemy base with Republic armies waiting on your unique insights, or even representing your order to a strange alien culture, whose first question is: “What’s a Jedi?”

And as your knowledge and experience grows, so does your reputation. The Jedi Council will entrust you with its most dangerous and delicate missions. Among the Sith, there will be whispers in the highest circles of a powerful new enemy. Maybe you’ll even get the chance to teach a new generation of Jedi, just as your master taught you.

But the Jedi Consular, more than any other Jedi, constantly walks a fine line. The Force has two sides; truly mastering it requires an understanding of both darkness and light. And a Jedi Consular’s natural curiosity can often lead him or her into trouble. Walking the balance between light and dark can give a Consular incredible power… but that’s when the treacherous thoughts begin creeping in. Don’t worry about falling to the dark side. You’re so smart and powerful, you can resist petty temptations. And even if you discovered some ancient secret that could make you stronger… surely you, with your superior intellect and understanding of the Force, know what’s best?

When developing the story for the Jedi Consular, these were themes we wanted to address – power and wisdom, how Jedi face the dark side, and how they work toward the ideals of the Republic. But the key element of the Consular’s story is mystery, using intelligence and courage to seek the truth. We wanted to capture the journey of Obi-Wan Kenobi – someone who begins with unusual insight and talent, but who is still growing into those powers, learning about the galaxy, and choosing what path to take in life.

For me, the challenge – and the fun – of writing the Jedi Consular is keeping a sense of balance between intelligence and arrogance, between what’s right and what could win the war. A Jedi Consular must sometimes accept the grayer path, the less perfect choice. He or she must make the decisions the Republic can’t, in order to save it.

Will you delve into the greatest mysteries of the Force, to master abilities few Jedi ever dream of? Maybe you’ll be driven by a hunger for the past, to explore new horizons and reclaim long-forgotten lore for the Jedi Order. Or you could look to the future, rubbing shoulders with ambassadors and heads of state, and fighting alongside the Republic’s boldest generals.

Then again, perhaps you’ll seek power for yourself, use your wisdom to bend others to your will, and mercilessly destroy all threats to the Republic… even knowing what the cost of victory might be someday.

The choice is yours.

___________________________________
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...

Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!


Профил Skype WWW
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
 
Иди на:  
© 2009 PC Mania | Реклама | Контакти web by: ilyan.com