Регистриран на:
06 Фев 2009 21:49 Мнения: 2695 Местоположение: Стара Загора
В момента играе: CSS, SW: Empire at War, Legacy of Kain
Заглавие: Re: Halo: The Master Chief Collection on PC (IT'S REAL!)
Публикувано на: 02 Дек 2019 20:07
24 часа след написването на този пост Рийч ще ни озари с величието си и ще даде началото на новата златна ера на Хейло. Ofc ще я купя day 1 и веднага започвам кампанията на Heroic, и ще цикля докато мога да седя на pc-то
Преди няколко дни беше пуснат доста добър трейлър, но ако не сте я минавали не гледайте, защото има монолог/ спойлери от краят на играта:
___________________________________
TheChosen1 написа:
даджайците
the_presator
Регистриран на:
06 Фев 2009 21:49 Мнения: 2695 Местоположение: Стара Загора
В момента играе: CSS, SW: Empire at War, Legacy of Kain
Заглавие: Re: Halo: The Master Chief Collection on PC (IT'S REAL!)
Публикувано на: 03 Дек 2019 21:35
Менютата и съдържанието, което е само в Рийч са феноменални. Обаче атм имам доста гаден аудио проблем (поне в кампанията, когато започне геймплей-я, нз как е в мулти засега), който прави играенето доста неприятно/ невъзможно. Чакам патч ;( https://steamcommunity.com/app/976730/d ... 143974023/
___________________________________
TheChosen1 написа:
даджайците
the_presator
Регистриран на:
06 Фев 2009 21:49 Мнения: 2695 Местоположение: Стара Загора
В момента играе: CSS, SW: Empire at War, Legacy of Kain
Заглавие: Re: Halo: The Master Chief Collection on PC (IT'S REAL!)
Публикувано на: 02 Мар 2020 16:53
Изглежда до края на месеца ще пуснат Halo: Combat Evolved Anniversary, с което най-накрая ще мога да играя някоя от новите Хейлос на пц, понеже тази игра няма аудио проблемите на Рийч, които все още не са фикснати
Active Issues The following Known Issues for Halo 2 and Halo 2: Anniversary are active as of 5/12/2020 in build #1.520.0.0.
Under Investigation We are aware of instances where kills are occasionally registering as betrayals in Halo 2 Classic multiplayer. If you experience this, please submit a ticket to help us track down and investigate this issue.
Global Settings saved in the flight are saved in the same file as used with retail MCC on PC
Campaign On Xbox in Co-op multiplayer, the HUD will become off centered when zooming in Terminal videos default to English only In-game audio plays while viewing terminal videos Subtitles are not present in campaign gameplay Subtitles are out of sync with audio when viewing cutscenes Users on AMD hardware may encounter missing and/or flickering textures across campaign (such as the Elevator on Oracle) Oracle in has several graphical issues including around glass flood tanks, clouds, and lightning effects Cinematic audio for in Halo 2 and Halo 2: Anniversary is affected by different audio option Enemy Elites do not dual wield in the Campaign Campaign cutscenes are much louder than gameplay Some Campaign missions have FPS drops on first launch of the mission When having multiple audio devices and swapping between classic and remastered graphics in cutscenes, audio can change output devices When using a Ryzen 5 and AMD GPU, large rectangle volumes appear on the mission Oracle Blur Cinematics and Terminal videos can have visual issues in non-16:9 aspect ratios as they were rendered at 16:9 Gunfire sounds are missing from multiple weapons with the Scarab Skull active With the Scarab Gun skull active, a hardlock can happen when firing a plasma rifle after swapping weapons with an Elite Sentinel lights will display for a short time after death before disappearing Some environmental textures appear in lower than expected resolutions Music will loop incorrectly on Metropolis while in the Scorpion tank Using Nvidia GPUs on Classic graphics, various foliage environment LOD textures are missing Gravemind on co-op has hitches and with poor network conditions disconnects can happen When swapping between Classic and Remastered graphics music will change to different parts of the track
Halo 2: Anniversary Pixilation on shadows can be seen in Anniversary graphics Forge map lighting is not appearing correctly Performance lowers during games of 3 plots Texture resolution is displaying in low quality through various parts of the title When looking at the fan on Stonetown, FPS sometimes drops to 45 Audio is missing when reloading weapons when done quickly Primary weapon audio decreases if you are shooting while picking up a secondary weapon Decals on the Gauss Warthog turret will detach from the model during the firing animation When using newer Intel drivers with onboard graphics, you cannot launch Performance in theater films is capped at 60 fps when framerate is set to unlimited There are no inversion options in the Settings Menu for dual wielding Lighting is inconsistent between Elite and Spartan armors There is visible stuttering on objects when strafing with Unlimited Framerate enabled Sound effects do not play for the player holding the oddball when playing Hot Potato The Hoplite armor is missing a rear armor piece in gameplay
Halo 2 When using voice chat there is no notification that players are talking The music mixing is much quieter in MCC compared to the original Team Spawn system does not have parity with original Bullet registration is not in parity with the original The respawn timer is hidden by the territory capture meter in multiplayer Gamma values are excessively blown out compared to legacy Super bouncing does not mirror legacy Snow VFX do not match legacy behavior on snow weather missions and maps The sun is not rendering on most maps and missions When playing at higher field of view, textures will appear to pop in more frequently as the LOD distance is shortened Banshees turn faster when using Mouse and Keyboard
Tолкова ли е трудно да забавят пускането с 1-2 месеца, ако има толкова много бъгове?... Digital Foundry ще я съсипят пак
___________________________________
TheChosen1 написа:
даджайците
ToxicZ
Регистриран на:
13 Май 2012 15:03 Мнения: 47
Заглавие: Re: Halo: The Master Chief Collection on PC (IT'S REAL!)
Публикувано на: 17 Май 2020 19:34
Мен и така ме радват игрите. Направо са си перфектни на фона на куп боклуци с ранен достъп, наводнили steam. Но от друга страна все пак говорим за издател като microsoft, с огромни ресурси. Абе мен си ме радват и това е.
Jotaro97
Регистриран на:
18 Дек 2016 16:45 Мнения: 306
В момента играе: Soldier of Fortune, Vivisector: Beast Within
Заглавие: Re: Halo: The Master Chief Collection on PC (IT'S REAL!)
Заглавие: Re: Halo: The Master Chief Collection on PC (IT'S REAL!)
Публикувано на: 29 Юли 2020 14:44
Явно не си играл. Има ебаси епипните битки, дето се биете с некви огромни машини и караш джипове танкове направо се чувстваш като част от епична битка. То това му е якото на хало ченпървоначално е замислена като ртс игра, която в последствие с мутира в фпс и усещането е уникално сравнение с друтитебфпс игри.
___________________________________ Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.
Jotaro97
Регистриран на:
18 Дек 2016 16:45 Мнения: 306
В момента играе: Soldier of Fortune, Vivisector: Beast Within
Заглавие: Re: Halo: The Master Chief Collection on PC (IT'S REAL!)
Публикувано на: 29 Юли 2020 21:58
iddqd написа:
Явно не си играл. Има ебаси епипните битки, дето се биете с некви огромни машини и караш джипове танкове направо се чувстваш като част от епична битка. То това му е якото на хало ченпървоначално е замислена като ртс игра, която в последствие с мутира в фпс и усещането е уникално сравнение с друтитебфпс игри.
Имаш предвид Scarab битките, където единствената стратегия е да се качиш в купето и да избиеш елитите, които управляват многокраката бойната машина. То hunter-ите са по-забавни за бой.
Заглавие: Re: Halo: The Master Chief Collection on PC (IT'S REAL!)
Публикувано на: 30 Юли 2020 08:08
Хънтерите ги има още в хало 1 нещо като първи босове бяха. Нищо особенно не са. Имат някв щит и това е единствено може да им подскачаш. За тия големите роботи нз в кво купе да се качваш, като постояно трябва да маневрираш да не те уцелят, на някои места го напафате с танкове и не ги напафаш сам и тн. Нз игралндъм хало 3 преди 10 годоини и мн ме кефеше това. Хало едно можеби преди 20 и пак мр ме впечатляеаха грам тея хънтери. Пъскаше ги на една арена на втората мисия в хало 1 и ми напомня на първите босове от дуум 1 дето пуска 2 барона на една арена пентаграма. Чесно да ти кажа по-забавни са нормалните тумбички от гадинки и как изкуствения им интешект е написан. Как пищят и изпадат в пабика като убиеш някой и метнеш граната и тн.
___________________________________ Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.
the_presator
Регистриран на:
06 Фев 2009 21:49 Мнения: 2695 Местоположение: Стара Загора
В момента играе: CSS, SW: Empire at War, Legacy of Kain
Заглавие: Re: Halo: The Master Chief Collection on PC (IT'S REAL!)
Публикувано на: 01 Авг 2020 00:38
Ще трябва да се съглася с Jotaro97 относно това, че бос битките в Halo никога не са били особено добри. Според мен хънтърите и примерно елитите с енергийните мечове са по-скоро sub-bosses, но съм съгласен, че scarab-а e boss.
Spoiler for :
Halo: CE няма босове. Halo 2 има няколко- един heretic, един от пророците и накрая битката с Tartarus. Те са ок, но нищо особено. От време на време има и едни по-големи forerunner машини с енергийни щитове, но те са sub-bosses. В Halo 3 има scarabs и накрая се биеш с 343 Guilty Spark, но отново не е нищо особено. В Halo 4 е Didact-a, но до колкото си спомням повечето неща с него са кътсцени или QTEs и ти праща разни waves of enemies за трепене. В Halo 5 е Warden-a, с който се биеш 5 пъти и е адски зле, омръзва след първия път и битките не се променят с нищо.
Btw потвърдено е, че Infinite ще има безплатен мултиплейър, което според мен е по-лошо, защото сега ще я залеят с grind, mtx и няма да могат да се отърват от хакерите. https://twitter.com/Halo/status/1289298976550731776
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения