Иди на:  
търсене   регистрация   чат   помощ   правила   влизане в сайта
Автор Съобщение

Аватар
Регистриран на:
07 Дек 2010 04:17
Мнения: 2105
Заглавие: Re: Blade of Darkness
Публикувано на: 27 Сеп 2014 02:54


Да, малко по малко става добре и разнообразно, в канала си тук качват видеа от рубриките от вече излъчените предавания > https://www.youtube.com/user/nexttvbulgaria


Профил

Аватар
Регистриран на:
12 Апр 2004 00:12
Мнения: 437
Местоположение: Pernik
В момента играе: DOOM,QUAKE II,RAGE,GOTHIC 3,Redneck Rampage,Outlaws,Diablo II,Blade of Darkness,excalibur-wow.com
Заглавие: Re: Blade of Darkness
Публикувано на: 30 Апр 2016 23:36


Сетих се нещо за тая игра. За меча на Ianna. Толко може да се развива в това отношение с тея комбота на оръжията и тн. че не е истина (ако имаше продължения). Та за кво се сетих... Тоя меч беше "убит" от Collision-а мисля че това е правилния термин. За кво става въпрос... че когато го ползваш vs боса примерно е почти непотребен, в такъв смисъл, че като кастне се спира от различни обекти по земята,кривина и тн. Направо си е бъгаво или по точно не направено как тряя. И се губи целия смисъл. Както и да е малка подробоност която ми хрумна... не съм я играл от години ама мисля че това беше проблем.

Иначе тук съм съгласен с iddqd, наистина движението си е дървено ;д но се свиква с времето. Но за нови играчи е гадничко.
Но бойната система ох ;д няма такава.

Скоро пробвах да сложа некъв мод на прясно исталирана GOG версия и фейлнах, нещо нищо не тръгна и я зарязах. Но някой ден ще я играя пак. Жалко че няма некви сериозни HD модове. Мисля че си паза старата версия от преди много години с нагласените, едитнати файлове за оръжията, но ми се играеше нещо яко HD.


Профил Skype

Аватар
Регистриран на:
12 Апр 2004 00:12
Мнения: 437
Местоположение: Pernik
В момента играе: DOOM,QUAKE II,RAGE,GOTHIC 3,Redneck Rampage,Outlaws,Diablo II,Blade of Darkness,excalibur-wow.com
Заглавие: Re: Blade of Darkness
Публикувано на: 01 Май 2016 17:40


Няма мога обясна за движението, iddqd добре го е казал(тук добре че не подхванах аз тая тема че ще стане лудница). Най просто казано как тича и се движи героя, а не толко за движение при бой. Може да е малко по свободно без естествено да се отива в другата крайност. Тая тема ми писна и ще спра да я коментирам, щото и не може да се опише толко лесно какво се има предвид.
До като при бой си е перфектно да кажем, щото не подскача като скакалец като в некои нови игри от този тип. Което допринася за реализъм в некъв смисъл, както и за трудност... и тук стигнах до един от най големите и плюсове - трудността. Перфектна. И като играеш много време да я изучиш си е наслада всяка битка. С тея комбота, да прецениш къде точно ще ти завърши атаката така че да уцелиш противника. А и като са няколко около теб?... Баси колко може да се прави и развива това. Абе трудно се говори за тея неща, ама е уникален шедьовър. Да се направи игра с меле оръжия е най трудното.

Иначе да за тая специална атака говоря щото е много яко. И е нещо различно от другите оръжия, но тоя колижън ебава мамата на целия кеф ;д Това е по принцип трудно разрешим проблем. Тук случайно ако има човек който играе Path of Exile ще кажа че там има същия проблем с едно умение - Lightning Strike, който е играл PoE ще ме разбере веднага ;д По същия начин всеки обект по земята спира projectile-a. Ама неам идея как би се решил проблема, защото естествено че не трябва да минава през 'стените', но трябва по някъв начин да игнорира малките обекти и неравности, без да потъва под земя и тн. да следи релефа на картата. Това може да се разреши само от много добри девелопери ;д щом и в съвременна игра не е решен, не е лесно.


Профил Skype

Аватар
Регистриран на:
20 Май 2014 15:11
Мнения: 422
В момента играе: не казвам
Заглавие: Re: Blade of Darkness
Публикувано на: 03 Май 2016 10:16


Опитах се да я играя навремето и ми беше тооооолкоз meh и неинтуитивна, че ми писна след половин час. Друго си е Rune с дърварския си чар или страхотния и очарователен Heretic 2. :D

___________________________________
Rorschach написа:
Never compromise. Not even in the face of Armageddon. That's always been the difference between us, Daniel.


Профил

Аватар
Регистриран на:
10 Май 2004 11:40
Мнения: 5115
Заглавие: Re: Blade of Darkness
Публикувано на: 03 Май 2016 12:23


Мен лично Дракан най ме кефи

___________________________________
Птеродактили пред него летят. И колесница им е луната червена.


Профил

Аватар
Регистриран на:
20 Май 2014 15:11
Мнения: 422
В момента играе: не казвам
Заглавие: Re: Blade of Darkness
Публикувано на: 03 Май 2016 14:28


Дракан също беше ОК, бях стигнал донякъде като малък, но май тогава ми се сговни 98-цата и май така и не я инсталирах пак...

___________________________________
Rorschach написа:
Never compromise. Not even in the face of Armageddon. That's always been the difference between us, Daniel.


Профил

Заглавие: Re: Blade of Darkness
Публикувано на: 01 Мар 2019 13:25


Най- добрата игра и за мен...Не съм срещал подобна. Дълго чаках и се рових но така и не намерих докато не се появи Dark souls. Мечтата ми беше да играя Blade of Darkness игра
co op. В крайна сметка се задоволих с co op на Dark souls. В момента играя и търся качествени RPG карти за Warcraft 3


Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
 
Иди на:  
© 2009 PC Mania | Реклама | Контакти web by: ilyan.com