Sentry написа:
Vect0rZ, във военните FPS-и става дума за военен конфликт или специализирани тактически мисии извършвани от военни и най-често сетингът е модерен или за втората световна война, въпреки че има и изключения. Заедно със сетингът идват и специфични геймплей механики, като например малко количество health, бързо умиращи противници и цялостен стремеж към "реализъм". Borderlands не е military FPS защото:
1. Става дума за Sci-Fi свят с тежки фентъзи елементи, където преследваш антични тайни.
2. Става дума за отворен adventure свят, където изпълняваш поръчките на куцо и сакато за щяло и нещяло.
3. Липсват "реализмът" както и други геймплей механики, които са характерни за военните шуутъри.
Ако наличието на оръжия или превозни средства правеше един FPS военен, то тогава няма не-военни FPS-и и игри като Quake, Unreal, Halo, Serious Sam, Duke Nukem, Painkiller и т.н. са военни, а те очевидно не са. Естествено е, че екипировката в една FPS игра ще включва оръжия, става дума за игра, в която стреляш по хора и други неща все пак.
Вече не мога да кажа, че съм прав тъй като ще се съглася с теб.Мерси за разяснението, но нека да кажем просто че имаме различни гледни точки към нещата.