Иди на:  
търсене   регистрация   чат   помощ   правила   влизане в сайта
Автор Съобщение

Аватар
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57
Мнения: 5224
Заглавие: Re: SW: The Old Republic
Публикувано на: 25 Ное 2009 19:36


Вижте, проблемът не е, 90 процента от играчите ще играят с джедаи - това си е ясно още откакто имаше слухове за второ MMORPG по Star Wars, проблемът е, че Bioware започват да се окланят на една пълна баналност в TOR. Защо?

Първо - баналност от към setting - джедаи, джедаи, джедаи и тук-таме някой bounty hunter, smugler или войник. Все едно света не е достатъчно богат, че да има и други неща в тази игра. Играта се казва The Old Republic, а не Knights of the Old Republic, както бяха предишите. Предполага се, че ще засяга много по-голяма част от вселената на Star Wars, а то какво - на преден план пак джедаите и все едно да се отбие номера - някакви други малки персонажи. И директно - класовете не са 8, а са 4. От четири класа два да са ти джедаи е тъпо, абсолютно еднакви по история персонажи, просто е... глупаво. Все едно да направят NWN 3 и изборът на класове да е Paladin, Warrior, Barbarian и Wizard и това да е.

Второ - баналност от към класовете - TOR изпада в положение на "стандартни MMORPG класове без нищо ново". Имаме си melee, stealth, ranged DPS и support класове. Направо да ги бяха кръстили warrior, rogue, archer и priest, а? О, чакай, те почти го направиха - Warrior/Knight, Agend/Smugler, Trooper/Hunter, Consular/Inquisitor. Невероятно! И сега какво, за да спретнем едно хубаво парти ще ни трябват от всичките, така ли? Нямаше ли да е малко по-интересно всеки един от класовете да можеше да се специализира във всяка една роля? Отначало точно така изглеждаше, че ще бъде, но явно на някой му е щукнала гениалната идея, че едно MMORPG по Star Wars не може току-така да бъде оригинално, нали? Все пак е за пари и за нищо друго!

Трето - баналност от към game механика - Дoбре, баналността в механиката на класовете е ясна, но защо трябваше да правят играта напълно предсказуема със заключването на класове и съответно игрови персонажи към дадена фракция? Естествено за това трябва да благодарим на негово величество WoW и да му се кланяме. Интересното е, че с това заключване най-вероятно няма да има и open world PvP, което е голяма глупост, особено що се отнася за игра, която е разположена в Star Wars. А пък и не знам Bounty Hunter-ите или smugler-ите да работят ексклузивно за империята или републиката, нали? Та, защо е тази безсмислица? Явно защото класовете от двете страни си приличат прекалено много, а 8 звучи много по-добре от 4, но... какво по дяволите, не можеха ли просто да направят класовете малко по-различни и да ги пуснат всичките за всички страни? Според мен едно пет класа, които могат да се развиват по множество начини и да изпълняват множество роли в играта, е къде-къде по-добре, от осем класа, два по два заключени в една и съща роля на бойното поле. В на мен един Jedi/Sith клас, един Smugler, един по-различен агент, един войник и един по-различен от него Bounty Hunter щяха да ми допаднат повече отколкото както нещата изглеждат сега. И защо, по дяволите, трябва да има support класове? И без това никой не ги харесва, та не можеше ли да се направи вместо тях нещо друго и да се разпределят различните support роли между другите класове? Не е като в едно sci-fi да не може да се измислят още два уникални класа. От раз се сещам за tech guy - клас, който си прави бойни дроиди, които да се бият за него, и който да поврежда екипировката на враговете, да може да препрограмира защитните системи в някаква сграда, да отваря врати и такива неща. Щеше да е интересно да има и някакъв киборг-тип, който с помощта на машинни импланти да може да се бие в близък бой на равно с джедаите и ситите. Сигурно ако се позамислите малко ще видите колко още много възможности има, но стига за това, че се отклоних. Та... механиките - защо трябва да има target selection, защо трябва да има мана? Ако има и tier-и на екипировката мога директно да се гръмна, честно казано, защото няма нищо по-глупаво от tier-ите. И като гледам как са тръгнали нещата - сигурно ще има tier-и.

Както и да е. Стига толкова за днеска, че някои хора много ще ми се разсърдят. Дано да греша за някои неща от това, което съм написал, но като гледам как е тръгнала работата май ще се окажа прав и това ще е много жалко.

___________________________________
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!


Профил

Аватар
Регистриран на:
13 Дек 2005 20:38
Мнения: 723
Заглавие: Re:
Публикувано на: 25 Ное 2009 19:46


Minotaur King написа:
@MARiNZ0: Не гледай индивидуалното, а глобалното съотношение. То сочи, че в TOR 6/10 героя ще са джедаи, а в SWG са 3/10. Виждаш ли разликата сега?


Нищо не каза, честно. :lol:
Нали именно ти спомена, чe 5/10 от играчите в TOR щели да са jedi/sith преди да обяват последните 2 класа. Колко си мислиш щеше да спадне съотношението ако последните 2 класа бяха non force user? 3/10 като при SWG ли? :roll:

___________________________________
You can't kill me.
I'm already dead to this world.


Профил

Аватар
Регистриран на:
14 Юли 2008 14:51
Мнения: 760
Местоположение: Hyperion
Заглавие: Re: SW: The Old Republic
Публикувано на: 25 Ное 2009 19:52


Sentry
Абсолютно ( и брао за поста!)
И с трите неща съм съгласен. Bioware играят на сигурно и тва е...

И MARiNZ0:
Беше споменал за попарени надежди. Еми, да! Надежди за нещо ново и направено както трябва...
Също се надявам, че повече хора като Шон Далберг имат пръст в правенето на игрите като цяло...

___________________________________
HolyCrusader написа:
Острова е корк ясно, но това го прави по-скоро космически кораб.


Профил

Аватар
Регистриран на:
14 Апр 2009 19:27
Мнения: 424
Заглавие: Re: SW: The Old Republic
Публикувано на: 25 Ное 2009 19:54


Според мен, канадците направиха това с истинските фенове и ценители.Останах шокиран когато видях новината тук в саита, а както и Минотавъра, останах с ококорени очи при това видео (превода де).


Профил

Аватар
Регистриран на:
13 Дек 2005 20:38
Мнения: 723
Заглавие: Re: SW: The Old Republic
Публикувано на: 25 Ное 2009 20:00


@Sentry Като цяло съм съгласен. ММО-то можеше да е много по-оригинално или поне да нямаше cartoon style графика(I hate it!), но what's done is done. BioWare просто играят на сигурно - спор няма. Все пак се въздържам от оценка, поради простия факт, че играта още не е излязла. Уви, личи си, че има доста wasted potential.

___________________________________
You can't kill me.
I'm already dead to this world.


Профил

Аватар
Регистриран на:
08 Фев 2004 14:09
Мнения: 1732
Местоположение: Гори тилилейски
В момента играе: Mozilla Firefox
Заглавие:
Публикувано на: 25 Ное 2009 20:09


@Sentry: Напълно съм съгласен с теб.

Базисно, в играта има 3 класа - воин, роуг и магьосник. Как са успели от трите класа да направят осем е мистерия. Говорете каквото искате за SWG, но там класовете хем се различаваха, хем бяха иконични, хем бяха девет. За тези, които не са я играли, пояснявам:

1. Jedi
2. Bounty Hunter
3. Commando
4. Smuggler
5. Spy
6. Officer
7. Entertainer
8. Trader
9. Medic

Вземаш тежката броня и пушка на войника, слагаш му лека броня, джаджи и два патлака и хоп - имаш ловец на глави! Ихууу!

Друго нещо, което си пропуснал да споменеш (а трябваше), е ужасният арт и - впоследствие - атмосфера. Като гледах трейлърите и нещо ме загложди - хей, това не е KOTOR, това е рециклиран Епизод II!

Най-лошото е деленето на класове по фракции. Защо по дяволите всички контрабандисти са на страната на Републиката? Да не би да има контрабандистки синдикат, който да заповядва на членовете си какво да правят и към кого да се присъединят? Smuggler-ите и Bounty Hunter-ите са индивидуалисти и наемници, те трябваше да са достъпни и за двете фракции. Същото важи и за трупъра и агента - какво, искате да ми кажете, че Републиката няма тайни служби, а Империята няма пукнат войник?

В момента превеждам оригиналната статия за последните два класа от немското списание, където бяха обявени. По-късно ще я постна. Забелязва се много обезпокоителен тренд - инквизиторът е практически леко изменен воин с някои козметични промени.

Относно equipment tier-ите... това са бели кахъри. Ти се моли в играта да няма faction locking, че тогава ще го ядем.

___________________________________
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...

Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!


Профил Skype WWW

но с големо съ̀рце
Аватар
Регистриран на:
14 Май 2005 18:21
Мнения: 4847
Местоположение: The city of Neverwinter
В момента играе: A dance with rogues
Заглавие: Re: SW: The Old Republic
Публикувано на: 25 Ное 2009 20:27


Абе след като видях разговорът, даден от МК и изиграл Dragon age и аз съм леко разочарован. Не че, гореспоменатата не е страхотна игра, но има потенциал да бъде в пъти по-добра и наистина да стане рпг играта на десетилетието, недостигнат най-вероятно по същите причини изказани в инфото на МКинг. Надявам се да не стане епик фейл.

___________________________________
A man was hospitalized with 6 plastic horses up his ass. The doctors described his condition as stable.


Профил Skype

Аватар
Регистриран на:
08 Фев 2004 14:09
Мнения: 1732
Местоположение: Гори тилилейски
В момента играе: Mozilla Firefox
Заглавие:
Публикувано на: 25 Ное 2009 20:30


MARiNZ0 написа:
Нищо не каза, честно. :lol:
Нали именно ти спомена, чe 5/10 от играчите в TOR щели да са jedi/sith преди да обяват последните 2 класа. Колко си мислиш щеше да спадне съотношението ако последните 2 класа бяха non force user? 3/10 като при SWG ли? :roll:


Да, щеше да спадне. Ако не правиш разлика между индивидуална и сравнителна статистика, залягай над уроците по математика, а не над компа.

Чисто психологически погледнато, едно е да можеш да избираш между три класа, друго е да можеш да избираш между четири класа. Колкото и да си се засилил да играеш джедай, разнообразието може да те накара да премислиш. Проблемът е, че разнообразие сега няма и щеш не щеш играеш джедай/сит.

___________________________________
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...

Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!


Профил Skype WWW

Аватар
Регистриран на:
14 Апр 2009 19:27
Мнения: 424
Заглавие: Re: SW: The Old Republic
Публикувано на: 25 Ное 2009 20:34


След двата нови класа, най-големият фейл до сега е определено faction locking-а.Защо по дяволите контрабандистите са при Републиката, а ловците на глави при Империята?Защо ситите нямат воиници?Къде са агентите на Републиката?Преди някой спомена възможността да предадеш фракцията си и да се присъединиш към другите.Въпреки, че няма да е зле, трябва класовете да са независими(поне нон-форс юзърите).


Профил

Аватар
Регистриран на:
08 Фев 2004 14:09
Мнения: 1732
Местоположение: Гори тилилейски
В момента играе: Mozilla Firefox
Заглавие:
Публикувано на: 25 Ное 2009 20:38


Ради, това не е faction locking.

Faction locking e забраната на един акаунт да присъстват герои от вражески фракции. За пример ще дам WoW, където не можеш на един акаунт да имаш и човек и орк - или всичките ти герои са от Алианса или всички са от Ордата. Ако имплементират това в играта, ще им е*а майката.

Но да, това с класовете също е идиотщина.

___________________________________
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...

Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!


Профил Skype WWW

Аватар
Регистриран на:
13 Дек 2005 20:38
Мнения: 723
Заглавие: Re: SW: The Old Republic
Публикувано на: 25 Ное 2009 20:55


Минотавре, продължаваш да заобикаляш доректно зададените към теб въпроси. Колко? Колко мислиш, че щеше да спадне съотношението? Ще отговоря аз - малко, твърде малко.

Масата играчи ще са бивши WoW players и псевдо SW фенбойчета, които я играли КОТОR я не, имат обща представа за вселената главно от филмите и Jedi Academy. Познай на кои класове ще се нахвърлят веднага. Мислиш ли, че на average играча му пука колко човека ще играят jedi/sith, какво пишат по форумите, колко интересни всъщност могат да бъдат останалите класове и колко на брой са те? Ми не. Човека ще иска да сече наред с меча, да пуска force lightning/lightsaber throw/force jump... както го е правил в JA и както е гледал по филмите. Тука не говорим за индивидуална и сравнителна статистика. Тук говорим за това какво ще търси масата играчи в TOR.

___________________________________
You can't kill me.
I'm already dead to this world.


Профил

Аватар
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57
Мнения: 5224
Заглавие: Re: SW: The Old Republic
Публикувано на: 25 Ное 2009 21:07


MARiNZ0, бе да ти кажа около 100 процента ще си направят джедай или сит герой, независимо колко са force sensitive класовете, обаче нали се сещаш, че хората си правят повече от един герой и затова може би само около 30 процента щяха да останат да развиват force user като главен клас, но сега процентите се удвояват.

Колкото за графиката - не искам да рантя за нея, тъй като стила на графиката е няма нищо общо със самата игра. Ако играта е добра като gameplay мисля, че графиката и на 4 годишна игра да беше пак щеше да се харесва.

Минотавре, това, което казва Ради, също е вид faction locking, но на класове и съответно герои към фракция. Ти говориш за account faction locking, което според мен е най-тъпото нещо ever. И още по-тъпото е да няма open world PVP. Честно казано един човек, който е от твоята фракция, е възможно да ти пречи много повече отколкото човек от противниковата и удоволствието, с което бих смлял на кайма някой тъп kill или loot stealer, би било много по-голямо от това да убия някой, който просто е решил, че предпочита да играе контрабандист пред агент или обратното.

___________________________________
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!


Профил

Аватар
Регистриран на:
08 Фев 2004 14:09
Мнения: 1732
Местоположение: Гори тилилейски
В момента играе: Mozilla Firefox
Заглавие:
Публикувано на: 25 Ное 2009 21:11


Не избягвам въпроса, просто ти не ми проумяваш отговора.

И не ми излизай с извинението за редовия фен. Когато излезе SWG, играчите бяха дори още по-неинформирани от сега. По твоята логика всички там трябваше да са джедаи. И все пак процентът на джедаите беше сравнително нисък.

И да, дори играчът да е тъпо фенбойче, той ще оцени разнообразието. Познавам доста хора, които само са гледали само филмите и точно заради тях им е дошло байгън от джедаи и сити. Те искат нещо друго. Така че не ми разправяй как всички хора са еднакви и как разнообразието няма значение, щото всички така или иначе се кефят на едно и също нещо.

___________________________________
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...

Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!


Профил Skype WWW

Аватар
Регистриран на:
13 Дек 2005 20:38
Мнения: 723
Заглавие: Re: SW: The Old Republic
Публикувано на: 25 Ное 2009 21:18


Sentry написа:
може би само около 30 процента щяха да останат да развиват force user като главен клас


Тука вече можем само да гадаем. Всичко зависи от това как са изградени съответните класове. Именно поради тази причина бях твърдо за тясната специализация на force sensitive класовете. Точно тя ще накара доста хора да сменят класа си, защото джедайчето им не може да танква, dps-ва и лекува, благодарение на respec-а, а е специализирано в една област.

___________________________________
You can't kill me.
I'm already dead to this world.


Профил

Аватар
Регистриран на:
08 Фев 2004 14:09
Мнения: 1732
Местоположение: Гори тилилейски
В момента играе: Mozilla Firefox
Заглавие:
Публикувано на: 25 Ное 2009 21:26


Маринзо, тясна специализация не се прави като удвоиш класовете, а просто като сложиш много таланти и ограничено количество talent points.

___________________________________
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...

Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!


Профил Skype WWW

Аватар
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57
Мнения: 5224
Заглавие: Re: SW: The Old Republic
Публикувано на: 25 Ное 2009 21:30


MARiNZ0, съзнаваш ли, че сам си противоречиш. В момента имаме точно тази ситуация - джедаите правят всичко и изпълняват всички роли в играта и затова другите класове ще бъдат пренебрегнати. В момента с джедаи можеш точно да правиш всичко - damage dealing, както melee, така и ranged, tanking, healing и support casting. Е за какво са ти другите класове тогава? Да бяха оставили джедаите да са melee damage dealer-и и танкове, защо трябваше да им слагат ей така още три роли, а?

___________________________________
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!


Профил

Аватар
Регистриран на:
08 Фев 2004 14:09
Мнения: 1732
Местоположение: Гори тилилейски
В момента играе: Mozilla Firefox
Заглавие:
Публикувано на: 25 Ное 2009 21:34


Сентри, не забравяй, че Инквизиторът има и стелт...

___________________________________
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...

Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!


Профил Skype WWW

Аватар
Регистриран на:
13 Дек 2005 20:38
Мнения: 723
Заглавие: Re: SW: The Old Republic
Публикувано на: 25 Ное 2009 21:35


Минотавре, да си чувал за respec? Това е онуй нещо, което може да накара героя ти да стане от healer на melee dps или танк с едно натискане на бутон. Когато имаш 2 джедая - съответно танк и healer, тая простотия отпада.


Sentry, нямаше как да оставят джедаите да са само tank/mdps. Това означава да премахнат половината от force уменията, които са heal/rdps/buff ориентирани.

___________________________________
You can't kill me.
I'm already dead to this world.


Профил

Аватар
Регистриран на:
08 Фев 2004 14:09
Мнения: 1732
Местоположение: Гори тилилейски
В момента играе: Mozilla Firefox
Заглавие:
Публикувано на: 25 Ное 2009 21:41


Маринзо, нали се сещаш, че след respec-а старите ти таланти изчезват. Ако, да речем, си замениш уменията с меча за Force Lightning, ти пак не си всемогъщ, щото имаш светкавици, ама не можеш да колиш.

С respec не можеш да направи супер-герой, специализирал се в пет-шест неща едновременно, просто заменяш едно за друго. Абе ти ММО играл ли си въобще?

___________________________________
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...

Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!


Профил Skype WWW

Аватар
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57
Мнения: 5224
Заглавие: Re: SW: The Old Republic
Публикувано на: 25 Ное 2009 21:42


MK, Yeah, sorry about that.

Както и да е. Честно казано щях да бъда доволен ако всеки клас имаше по три основни роли и да може да се развива на всяка от тях. Примерно щеше да е добре ако джедаите/ситите можеха да се развиват като танкове, melee single target DPSи или Support Caster-и, Trooper-ите/Bounty-тата като танкове, Group DPS или Single Target DPS, контрабандистите/агентите Group DPS, Disabler Caster(Stunner) и Stealth и вече другите класове - някакви други работи.

___________________________________
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!


Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
 
Иди на:  
cron
© 2009 PC Mania | Реклама | Контакти web by: ilyan.com