Иди на:  
търсене   регистрация   чат   помощ   правила   влизане в сайта
Автор Съобщение

Аватар
Регистриран на:
21 Мар 2002 19:51
Мнения: 10938
Местоположение: София
Заглавие: Re: The Elder Scrolls Online
Публикувано на: 08 Окт 2013 10:43


Е ето ти две по-сложни системи от тринитито.
1. Системата, която имаше Л2 преди - много типове герои - необходимост от хилър, поне два вида бъфери, дпс, речарджер, танк... с опция за CC герой (понякога и речарджера изпълнява тая функция), за герой, който вади материали от мобовете и тн
2. Системата на ГУ2 - гъзО ти не е подсигурен, трябва да пазиш живота си с чупки в пръстите и да помагаш на партито си, защото няма кой да ви е meat shield или healbot :D

___________________________________
Гипчо ( ◕ Y ◕ )


Профил

Аватар
Регистриран на:
02 Юни 2011 23:11
Мнения: 175
Заглавие: Re: The Elder Scrolls Online
Публикувано на: 08 Окт 2013 10:51


Gipo написа:
Е ето ти две по-сложни системи от тринитито.
1. Системата, която имаше Л2 преди - много типове герои - необходимост от хилър, поне два вида бъфери, дпс, речарджер, танк... с опция за CC герой (понякога и речарджера изпълнява тая функция), за герой, който вади материали от мобовете и тн
2. Системата на ГУ2 - гъзО ти не е подсигурен, трябва да пазиш живота си с чупки в пръстите и да помагаш на партито си, защото няма кой да ви е meat shield или healbot :D


също и Guild Wars, много наподобяваща Lineage


Профил

Заглавие: Re: The Elder Scrolls Online
Публикувано на: 08 Окт 2013 11:18


Гипо,л2 е точно това за което говоря-широка система от класове,всеки с различна механика и интеракцията между тях.Сега няма нужда думата тринити да я приемаме буквално,казах,че това е система от класове с различни механики и интеракцията между тях.Сега за гу2 незнам какво е сложното там наистина.Кое замества хилара и танка там?


Профил

Аватар
Регистриран на:
03 Апр 2008 23:41
Мнения: 215
Местоположение: Maina Town
Заглавие: Re: The Elder Scrolls Online
Публикувано на: 08 Окт 2013 11:39


Sentry написа:
Мороел, дори в линковете, които беше дал преди, казват, че trinity-то е популярно, защото е просто, както за имплементация, така и за разбиране от играчите. Както казах преди това, което прави различните encounter-и интересни са различните awareness и reflex check-ове по време на бой, а не основата на trinity-то.

Trinity-то не е система. Може да се каже, че бойната система е оптимизирана за trinity, но като цяло trinity-то е лесна за разбиране тактика, която може да се използва не само в игри оптимизирани за нея. Още веднъж, ако беше прочел това, което даваш за пример, би забелязал, че самата идея игра да се оптимизира за тази тактика идва от честото и използване в D&D.

Мисля, че на този етап само идиот не би ме разбрал, затова нямам намерение да обяснявам повече тези изключително прости концепции.


Човек ти изобщо играл ли си World of Warcraft макс левел рейдове в Wrath of the Lich King и Cataclysm? Защото ако беше играл, нямаше да казваш че всички енкаунтъри се свеждат
просто до awareness и reflex check

___________________________________
DROPBOX - Най-лесният начин за споделяне на файлове! http://db.tt/X0hLvvj2


Профил Skype

Аватар
Регистриран на:
21 Мар 2002 19:51
Мнения: 10938
Местоположение: София
Заглавие: Re: The Elder Scrolls Online
Публикувано на: 08 Окт 2013 11:43


moroel написа:
Кое замества хилара и танка там?

Нуждата да си играеш героя много по-добре, защото няма кой да влачи партито, ако дпс'ите са смотани :D

___________________________________
Гипчо ( ◕ Y ◕ )


Профил

Заглавие: Re: The Elder Scrolls Online
Публикувано на: 08 Окт 2013 12:47


Gipo написа:
moroel написа:
Кое замества хилара и танка там?

Нуждата да си играеш героя много по-добре, защото няма кой да влачи партито, ако дпс'ите са смотани :D


Какво значи по-добре?


Профил

Аватар
Регистриран на:
21 Мар 2002 19:51
Мнения: 10938
Местоположение: София
Заглавие: Re: The Elder Scrolls Online
Публикувано на: 08 Окт 2013 13:15


Ами знаеш как е в игри с танк и хилър. Повечето удари ги поема танка, ако не ти направят 1hit хилъра те спасява. В общи линии идеята е да не мърдаш много, за да не дърпаш агро, освен, ако самия енкаунтър не изисква обикаляне/криене/ и въобще гледане в някакъв систем месидж.
Всичко това го има и в ГУ2, но с тази разлика, че няма момент, в който седиш пасивен (да се криеш зад танка и разчиташ на хилъра). Всичките ти скилове се използват в движение и не те руутват на място, докато ги кастнеш. През цялото време тичаш и доджваш, докато пускаш скиловете си. Няма имба екипировка, която да прави нещата по-лесни. Гарантирам ти, че не е толкова лесно да правиш скилове, докато тичаш и доджваш. Но пък е много по-забавно след първоначалния "шок". Таргета ти е полу локнат, защото ако мине нещо между таргета ти и теб, а ти си изстрелял да кажем стрела - удряш това между вас.
Нека не се лъжем, за дпс'ите в игрите с тринити система се изисква да познават механиката и да изпълняват ротация (като не рядко тя може да бъде направена на макро). Не рядко тия неща можеш да ги правиш с една ръка и евентуално вилица в устата :lol:. Сега с ГУ2 ми се наложи оптимално да използвам клавиатурата + допълнителните бутони на Razer Naga'та ми :), особено за WvW. Такова нещо ми се е налагало само като друид хилър в уоу, хилър в рифт, хилър в конан... и то пак не до толкова, защото сега лявата ми ръка е много по-ангажирана с ASDW, отколкото в другите игри.
По-добре и в пвп/wvw отношение. Аз винаги съм бил играч със силни пвп предпочитания. Гледал съм милиони филмчета на игрите, които съм играел. Но такъв скил левъл на работата с геройчето като в ГУ2 не съм виждал. Може да има в друга игра, аз съм играл AoC, WAR, WoW, Lotro(pve игра), TR(пве игра), L2, RIFT, AION, CoV и какво ли още не (сещам се за другите, само като им видя кутийките вкъщи :lol: )

___________________________________
Гипчо ( ◕ Y ◕ )


Профил

Аватар
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57
Мнения: 5224
Заглавие: Re: The Elder Scrolls Online
Публикувано на: 08 Окт 2013 19:31


Не отговорих на въпросът "И ако според теб тази система е толкова проста в кое ммо е реализирана по-добре,че не се сещам?", защото смятам, че е малоумен.

Виж, на новия въпрос ще отговоря Guild Wars 2, The Chronicles of Spellborn, Phantasy Star Online, Vindictus, Firefall, Planetside 2. Естествено няма никакво значение какво ще напиша тук, тъй като господата фенове на trinity-то ще кажат, че тези игри са малоумни zergfest-ове.

___________________________________
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!


Профил

Аватар
Регистриран на:
03 Апр 2008 23:41
Мнения: 215
Местоположение: Maina Town
Заглавие: Re: The Elder Scrolls Online
Публикувано на: 08 Окт 2013 19:52


И в крайна сметка какво излиза - едни харесват едното, други другото.
Не мисля, че има нужда да продължаваме какъвто и да е спор различен от този за ESO, понеже няма да променим никоя игра по този начин за съжаление...

___________________________________
DROPBOX - Най-лесният начин за споделяне на файлове! http://db.tt/X0hLvvj2


Профил Skype

Аватар
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57
Мнения: 5224
Заглавие: Re: The Elder Scrolls Online
Публикувано на: 08 Окт 2013 20:04


=SpeC= написа:
И в крайна сметка какво излиза - едни харесват едното, други другото.
Не мисля, че има нужда да продължаваме какъвто и да е спор различен от този за ESO, понеже няма да променим никоя игра по този начин за съжаление...

А, така ли? Защо тогава се заяде?

___________________________________
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!


Профил

Аватар
Регистриран на:
03 Апр 2008 23:41
Мнения: 215
Местоположение: Maina Town
Заглавие: Re: The Elder Scrolls Online
Публикувано на: 08 Окт 2013 21:10


Sentry написа:
=SpeC= написа:
И в крайна сметка какво излиза - едни харесват едното, други другото.
Не мисля, че има нужда да продължаваме какъвто и да е спор различен от този за ESO, понеже няма да променим никоя игра по този начин за съжаление...

А, така ли? Защо тогава се заяде?

Не се заяждам, спорим си просто. Щях да се заяждам ако бях скочил с обиди, като разни други бай ганьовци

___________________________________
DROPBOX - Най-лесният начин за споделяне на файлове! http://db.tt/X0hLvvj2


Профил Skype

Аватар
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57
Мнения: 5224
Заглавие: Re: The Elder Scrolls Online
Публикувано на: 08 Окт 2013 21:23


=SpeC= написа:
Ама вие май верно сте от ония хейтъри дето мразят WOW и просто търсят някоя друга игра, и се кефят на различното заради това че е различно?
Факт е, че триото е най-добрата измислена система, предполага към безброй много различни тактики в рейдове и ПВП, освен това дава някакъв смисъл и уникалност на героя, всеки си знае ролята и какво се очаква от него.
А в GW2 били ли сте на рейд? Защото там няма нито организация нито нищо, всичко е хаос, всеки е сам за себе си, скача напред назад, избягва удари и това е, никаква логика

___________________________________
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!


Профил

Аватар
Регистриран на:
03 Апр 2008 23:41
Мнения: 215
Местоположение: Maina Town
Заглавие: Re: The Elder Scrolls Online
Публикувано на: 08 Окт 2013 21:28


Ами точно на WoW хейтър ми мясаш малко... не знам колко си я играл, обаче както казах определено има причина да е на трона почти 10 години. И поправи ме ако греша, но точно в началото на Cataclysm WoW имаше най-много активни абонати някога, тоест когато играта беше много трудна, тоест не можеш да ми кажеш че играта е пълна с някви кежуълчета, дето не могат да направят повече от 2 различни действия в минута, и да говориш после за опростена и малоумна едва ли не система....

Иначе разбрах те, че ти е писнало. И на мен ми е писнало. Но все още не виждам нещо по-добро, което да отваря безкрайно много възможности за различни тактики и развития на героите

___________________________________
DROPBOX - Най-лесният начин за споделяне на файлове! http://db.tt/X0hLvvj2


Профил Skype

Заглавие: Re: The Elder Scrolls Online
Публикувано на: 08 Окт 2013 22:20


Аххх гу2 ли е с по-добрата система.Незнам къде ги намесихте аркадните елементи в мморпг-тата?Чакай да видим:агро механиката на боса е-удря по този който е най-близо.Уааааууу.Ако за Сентри тринитито е обида за интелекта това трябва да води до кръвна вендета.След това за сефте чувам,че в тринити енкаунтърите само танка поема целия дмж и всички други седят на едно място и си бъркат в носовете.От къде идва основния дмж към играча?Да,познатите неща от много ммо-та-петна по земята,аое атаки,адове,специални атаки на босовете.Същото е и в гу2.Там се пазиш от тях и в тринити ммо-то всеки се пази от тях.Я,някой каза,че там хилара се грижел за тебе и това било лейм.Да в гу2 е още по-лейм,всеки има комбат рез без цд.Колко вдъхновяващо.Там където в тринити системата имаш няколко хийлърски класа с различни механики в гу2 имаш един селфхийл.Тактика ммо 101:червената лентичка се скъсява :arrow: натискаш бутон 6.Там където имаш танкове с различни механики в гу2 имаш един от най-евтините трикове-доджа.Същото като изтичването навън на обикновен герой но анимирано с претъркулване.Сега разбирам,че микромениджмънта на дпс героя в гу2 е докаран добре,хората се радват,лошо няма.Като макро система обаче гу2 я няма никаква.И точно затова се води тоя спор.Аз не говоря,че в това или онова ммо героя се играе по-лесно или интересно.Казвам,че интеракцията в клас системата на тринитито е най-доброто в момента и основата на рпг-то.


Профил

Аватар
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57
Мнения: 5224
Заглавие: Re: The Elder Scrolls Online
Публикувано на: 08 Окт 2013 23:15


Spec, аз съм толкова WoW-hater, колкото ти си WoWtard. И причината WoW да е толкова популярна е, че е от отвърден franchise и се наливат купища пари в рекламата и. Аз помня, че когато WoW беше в пика на абонатите си се въртяха реклами с Chuck Norris и Mr. T. по телевизията.

moroel, благодаря, че подтвърди това, което казах в по-по-предния си пост.

___________________________________
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!


Профил

Аватар
Регистриран на:
03 Апр 2008 23:41
Мнения: 215
Местоположение: Maina Town
Заглавие: Re: The Elder Scrolls Online
Публикувано на: 08 Окт 2013 23:33


Sentry написа:
Spec, аз съм толкова WoW-hater, колкото ти си WoWtard. И причината WoW да е толкова популярна е, че е от отвърден franchise и се наливат купища пари в рекламата и. Аз помня, че когато WoW беше в пика на абонатите си се въртяха реклами с Chuck Norris и Mr. T. по телевизията.

Не знам wowtard в какъв смисъл е, но не я играя вече от почти година, но съм прекарал доста години цъкайки с кеф, докато не стана свръх опростена и малоумна. Тъй че знам доста за механиките, босовете, енкаунтърите и тактиките, затова и говоря за нея.
Иначе да, маркетинга си го има както винаги, но просто ти казвам, че в началото на Cataclysm играта беше много трудна, доста постове по форумите видях как играчи се хвалят че много техни приятели се върнали защото играта е трудна и изисква акъл и внимание, трудна от рода на един ненужен или необмислен хийл и си OOM => wipe. Един грешен танк скил или не внимаваш какво се случва и изпускаш агрото => wipe. Не достатъчна фокусираност докато ДПС-ваш => wipe. Отделно вече супер интересните, разнообразни и трудни босове които имаше в началото на експанжъна.

___________________________________
DROPBOX - Най-лесният начин за споделяне на файлове! http://db.tt/X0hLvvj2


Профил Skype

Супер Марио или Смърт
Аватар
Регистриран на:
01 Фев 2002 23:43
Мнения: 4868
Местоположение: Demented Mind
Заглавие: Re: The Elder Scrolls Online
Публикувано на: 09 Окт 2013 17:26


Цитат:
от рода на един ненужен или необмислен хийл и си OOM => wipe. Един грешен танк скил или не внимаваш какво се случва и изпускаш агрото => wipe. Не достатъчна фокусираност докато ДПС-ваш => wipe.


Казваш това и след това казваш "супер интересните". Ебати оксиморона.

Ще ти представя 1 "енкаунтър" от Ultima-Online, която 15+ години след издаването си има заложени в нея техники и механики, които са все още мираж в очите на дивелъпърите.

Аз съм Macer. Над средно нагрухан съм. Героя ми е малко хибриден и не е ПвЕ или ПвП на 100%, но и на двете се псравя повече от прилично.

Та бие се оакс, който за да го извадиш трябва да минеш през 4 вълни от създания. Колкото повече се бият, толкова повече бели свещи качваш. 5 бели=1 червеа, 5 червени=следваща вълна.

Така, Успешно успявам да бия вълни 1 и 2. На третата почвам да умирам прекалено бързо и повече преча отколкото да помагам. Затова почвам да пазя моите хора от гилдията от PK(PLAYER KILLER запознат ли си с този термин?) и вражески гиллди(не съм сам, има и още няколко човека).

Вече сме на вълна 3, Бардовете и Теймърите се справят с монстърите сравнително успешно, меле геройчетата почват да отпадат, защото в 4тата вълна или те One-sho-ват или two-shot-ват(по-често 1вото). Като цяло съм в най-мощната гилдия с много хора и много добра екипировка, затова се справяме, до момента в който нахлуват 10-15 човека, чиято цел е да те убият. ДА ТЕ УБИЯТ, ДОКАТО СИ ПРАВИШ ВЪЛНИТЕ ПРЕДИ БОСА.

Даваме някакъв отпор в началото, но те са повече. ПвЕ-тата им е трудно, умират, някой се релогват и си докарват ПВП героите. Следват 30-40 минути усилено пвп, докато 5 човека поддържат вълните на боса така че да не падне вълна.

Успяваме да отблъснем нападението. Боза излиза, малко късмет и е убит. Не съм бил хай левъл теймър, не мога да кажа как точно, но общо взето животното ти танква и прави дпс.

А и да не забравяме, че през 1вата и 2рата вълна аз не съм ползвал хийл или танкване от някой друг. Всичко сам си правя, което не означава че няма тиймплей. Има и той е доста осезаем, как в момента в който си осереш зоничката на съседа може да му се ебе майката.

Въобще ултима е толкова комплексна игра, с такива опции и механики, че е години пред останалите. И защото е толкова сложна и трудна, EverQuest с нейното trinity става доминантната механика.

___________________________________
<3Bandaids don't fix bullet holes<3
Taytay.


Профил

Аватар
Регистриран на:
04 Юни 2004 15:50
Мнения: 4407
Местоположение: Taina
Заглавие: Re: The Elder Scrolls Online
Публикувано на: 09 Окт 2013 19:54


Sentry написа:
Spec, аз съм толкова WoW-hater, колкото ти си WoWtard. И причината WoW да е толкова популярна е, че е от отвърден franchise и се наливат купища пари в рекламата и. Аз помня, че когато WoW беше в пика на абонатите си се въртяха реклами с Chuck Norris и Mr. T. по телевизията.
Не е само тва... Извинявай ма след няколко месеца WoW прави 10 години. И продължава да е сред най-играните ММО-та (въпреки факта че е една от малкото които все още са p2p). Тва е нещо което само с реклама не се постига.


Профил ICQ Skype

Аватар
Регистриран на:
21 Мар 2002 19:51
Мнения: 10938
Местоположение: София
Заглавие: Re: The Elder Scrolls Online
Публикувано на: 10 Окт 2013 08:08


Като прочетох поста на Омегата се сетих, как в Л2 за яките босове се правеше пвп преди това. Знае се, че даден бос ще се респаунне днес около някакъв час, съответно различните кланове/алианси отиват да се бият с други такива, за да се докопат до боса. Ставаха неколкочасови масови пвпта, докато някой успее да влезе при Epic боса. Съответно трябва да си се запасил с какви ли не колби, скролове и какво ли още не за неколкочасова нон-стоп битка. Но и трябва да внимаваш със запасите, за да не станеш много тежък, което да ти скапе run speed'а и регенерацията. Та успявате да влезете при боса, организацията е на мега високо ниво. Биете боса 40-120+ минути (според боса), евентуално го убивате (евентуално, щото в Л2 не беше само до познаването на механика) и после цяла вечер е пиршество и хранене по неуспелите да ви спрат кланове/алианси в глобалния чат :twisted: :D. Най-дългата битка с бос, на която аз лично съм присъствал беше на Антарас след някакъв ъпдейт - ~ 4 часа + пвпто преди това.

___________________________________
Гипчо ( ◕ Y ◕ )


Профил

Заглавие: Re: The Elder Scrolls Online
Публикувано на: 10 Окт 2013 09:25


Мда,тея неща за ултимата и л2 са доста яки.Последно се насладих на такива евенти в уархамъра.За съжеление в наши дни всичко е кеърбеър фаготри.Дано есо-то да направи нещо по въпроса.А дано ама надали.


Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
 
Иди на:  
cron
© 2009 PC Mania | Реклама | Контакти web by: ilyan.com