Иди на:  
търсене   регистрация   чат   помощ   правила   влизане в сайта
Автор Съобщение

Аватар
Регистриран на:
23 Авг 2009 17:10
Мнения: 528
Заглавие: Re: SW: The Old Republic
Публикувано на: 30 Окт 2009 16:00


Sentry написа:
Аз лично ще съм много доволен, ако в играта няма buffer-и...

Да ти кажа честно и на мен така ми се иска,но е малко вероятно


Профил

Аватар
Регистриран на:
08 Фев 2004 14:09
Мнения: 1732
Местоположение: Гори тилилейски
В момента играе: Mozilla Firefox
Заглавие:
Публикувано на: 30 Окт 2009 16:44


Джедаят е разкрит!

___________________________________
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...

Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!


Профил Skype WWW

Аватар
Регистриран на:
23 Авг 2009 17:10
Мнения: 528
Заглавие: Re: SW: The Old Republic
Публикувано на: 30 Окт 2009 17:14


още 24 седмици до разкритието на всички класове maybe:looks at everyone intrigued:
На практика половин година


Профил

Аватар
Регистриран на:
08 Фев 2004 14:09
Мнения: 1732
Местоположение: Гори тилилейски
В момента играе: Mozilla Firefox
Заглавие:
Публикувано на: 30 Окт 2009 17:17


Абе само на мен ли ми се струва, че джедаят изглежда някакси... жалък.

Аз очаквах нещо достолепно, като Куай-Гон Джин, а то прилича на анадолски просяк - слабо, хърбаво и с дрипава роба. Не трябваше ли да е величествен?

___________________________________
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...

Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!


Профил Skype WWW

Аватар
Регистриран на:
23 Окт 2009 20:32
Мнения: 18
Местоположение: Лясковец (област В.Търново)
Заглавие: Re: SW: The Old Republic
Публикувано на: 30 Окт 2009 17:43


Аз лично не очаквах нещо много от този клас клас в повечето отношения минотавара е прав

___________________________________
В армията на сепаратистите доставили нови супер компютри. Генерал Гривъс пита единия:
- Сега да нападаме или да отстъпваме?
Компютърът отговаря:
- Да.
- Какво да? - попитал генералът. Компютърът дълбоко се замислил и отговорил:
- Да сър!


Профил Skype

Аватар
Регистриран на:
23 Авг 2009 17:10
Мнения: 528
Заглавие: Re: SW: The Old Republic
Публикувано на: 30 Окт 2009 18:20


Even in a game,they dissapoint me.


Профил

Заглавие: Re: SW: The Old Republic
Публикувано на: 30 Окт 2009 18:53


Радвам се, че най-накрая оповестиха и джедаите. То се знаеше отдавна, че ще ги включат, но новината все пак е добре дошла.

Относно опасенията на тези, които смятат, че джедаят е направен като, цитирам, "анадолски просяк", няма страшно - изберете си друга раса и всички проблеми ще са решени.

И на мен Ситския Воин не ми изглежда кой знае колко величествено, като размахва двата меча и се прави на адския лошко, но какво да се прави. Изчакайте само да се накичим с роби, екстравагантни светлинни мечове и златни ланци от гетото. Всичко ще си дойде на мястото.

___________________________________
私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!


Профил

Аватар
Регистриран на:
08 Фев 2004 14:09
Мнения: 1732
Местоположение: Гори тилилейски
В момента играе: Mozilla Firefox
Заглавие:
Публикувано на: 30 Окт 2009 18:56


SuB_ZeRo01 написа:
Ами според мен нещо ме съмнява това което викаш за Лея и Амидала,то е ясно 100% че ще има бъфери,нооо ме съмнява ''Noble''-тата както се исказа ти да привлекат каквото и да е внимание,особено за масовата публика.Според мен тези който най-вече ще раздават бъфовете от страна на империята ще са някакви сити без меч,такива каквито наблюдаваме в Jedi Academy,даже според мен тези имперски магиосници повече ще наподобяват Warlock, а пак републиканските като примерно джедая или другия не убявен клас на републиката ще бъде от сорта на бъфер като Priest в WoW-а но това са си мои расъждения :) :) :) :P :wink:


Факт: Байоуеър казаха, че всеки известен персонаж ще има свой кореспондиращ клас в играта.

Факт: От всички главни герои останаха само Падме и Лея.

Факт: В Star Wars Galaxies (откъдето всички класове досега са копирани) имаше подобен клас, иконата му беше Лея и служеше като бъфър. ЛИНК

Факт: Хийлърите и бъфърите ВИНАГИ са били най-неиграният клас. И преди да кажеш нещо, виж рейтинга Priest vs. Warrior в Играта-която-не-бива-да-се-назовава. Съотношението е от порядъка на 1:20.

Факт: "Сити без мечове" няма да има. Всяка фракция ще има само по един силоизползващ клас и Sith Warrior-ът вече e утвърден като tank/damage dealer.

Факт: Хибридни класове като Paladin и Shaman в тази игра няма. Вариантът "воин, който хийлва" е out of the question. Ако въобще имаме хийлъри и бъфъри, то те ще са отделен клас.

Sentry написа:
Аз лично ще съм много доволен, ако в играта няма buffer-и...


Невъзможно. А и защо ни е?

___________________________________
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...

Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!


Профил Skype WWW

Заглавие: Re: SW: The Old Republic
Публикувано на: 30 Окт 2009 19:15


Именно, просто е повече от задължително да има buffer/healer клас. Вие какво, искате всеки джедай/сит да има Force Heal на последно ниво ли? Представете си как скачате на група от гореспоменатите воини, успявате да стопите жизнеността на един наполовина и другите с един добре премерен хийл го връщат пак на крака. Не става така - всеки Force-user да е и бъфер, и хийлър, и dmg-dealer...

Е, ако наистина беше така, кеф, понеже джедаите и ситите ще се колят безгранично. Но пък и ще доведе до обезличаването на другите класове. Кой ще иска да играe с Bounty Hunter примерно, ако само за да може да се опълчи на някой джедай, ще да трябва да играе пет седмици, за да си вземе предметите и нивата. Вместо просто да си избере сит и да скочи в мелето...

___________________________________
私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!


Профил

Аватар
Регистриран на:
06 Фев 2009 21:49
Мнения: 2682
Местоположение: Стара Загора
В момента играе: CSS, SW: Empire at War, Legacy of Kain
Заглавие: Re: SW: The Old Republic
Публикувано на: 30 Окт 2009 20:08


Брех, разкриха го тоя мистериозен джедай :lol:
А сега да започна с оплюването :D
Гледах клипчетата където показваха уменията:
1. Разсече един дроид ПО СРЕДАТА и онзи падна на земята цял целеничък все едно просто са го тряснали с бухалка!!!!
2. Force Push-а изглеждаше уникално жалък (сигурно е на нисък lvl, но все пак...)
3. Koгато го хвърли тоя меч имах чувстово че мята бумеранг и меча се въртеше някак си неестествено..........

___________________________________
TheChosen1 написа:
даджайците


Профил Skype

Аватар
Регистриран на:
14 Апр 2009 19:27
Мнения: 424
Заглавие: Re: SW: The Old Republic
Публикувано на: 30 Окт 2009 20:09


Трябва да има лечител/бъфър.Не може без.Мисля, че ще има по още един от двете фракции който да изпълнява задачата.Също и трябва много да се мисли на баланса-въпрос обсъждан от много време.Вече знаем, че войниците(trooper) на Републиката, няма да са редови войници, а специялни части, елитът на войската.За ловците на глави няма нужда от коментар.Същото важи и за контрабандистът.
Също така бих искал да повдигна темата за озвучените разговори.
1.Дали ще си кустомизираме гласа?Няма да е интересно ако всички джедаи говорят еднакво, всички ловци на глави заплашват жертвата си еднакво и т.н.
2.Как ще работи разговорът с два играча?Във видеото показаха как до един момент говори ситът, а в другият- ловецът.Как работи това?
Очаквам Bioware да съобщят.Даже искам отговори на това повече от информация за следващият клас.


Профил

Аватар
Регистриран на:
08 Фев 2004 14:09
Мнения: 1732
Местоположение: Гори тилилейски
В момента играе: Mozilla Firefox
Заглавие:
Публикувано на: 30 Окт 2009 20:16


Дракс, не мисля, че проблемът ще се реши със смяна на расата. Все пак видяхме ловец на глави и сит от същата раса и те бяха доста по-едри и силни. Разбира се, може да сложат опция да определяме масата на персонажа, но не е сигурно.

Ситският воин изглеждаше величествено, заради V-образния торс. Торсът беше идеалният мъжки тип - тесен в кръста, широк в раменете. Това, комбинирано с мускулите, бронята, бръснатата глава и двата меча, го правеше застрашителен и респектиращ. Джедаят е много хилав, особено за воин. Робата му е дрипава, а и оная полу-броня под нея прави лошо впечатление.

Все пак това е бета - да се надяваме, че в края на краищата джедаите ще изглеждат като хората.

Поздрав за джедаите от гетото с това :)

___________________________________
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...

Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!


Профил Skype WWW

Заглавие: Re: SW: The Old Republic
Публикувано на: 30 Окт 2009 20:26


Благодарни сме за поздрава. :)

Но пък да си кажа честно, ако трябва да съм напълно безпристрастен, за момента не ми допада нито един от дизайните на персонажите. Нито на сита, нито на джедая, нито на контрабандиста... схванахте.

Причината е, че все още не съм видял играта на монитора си, не съм я "пипнал", така да се каже, и ми е много трудно да си кажа "Брех, тоя герой ако си го направя, ще умра от кеф да играя с него". Просто съм си такъв, ако не мога да се асоциирам с персонажа си, всичко ми изглежда малко блудкаво и нелепо.

Затова се обосновавам винаги след като пробвам играта. Когато съм "видял" всичко със собствените си пръсти. Дотогава, колкото и геймплей клипчета да изгледам, няма да мога да възкликна от щастие и да си точа зъбите за нещо, което все още нямам реална представа как ще изглежда, когато аз си хвърля лапите над него. :)

___________________________________
私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!


Профил

Аватар
Регистриран на:
08 Фев 2004 14:09
Мнения: 1732
Местоположение: Гори тилилейски
В момента играе: Mozilla Firefox
Заглавие:
Публикувано на: 30 Окт 2009 21:14


@the_presator: Това е само бета. Крайният резултат може би ще е различен.

@radi_bomb: Със сигурност ще можем да избираме гласа на героя - всички игри на Bioware имат тази опция. Интересно ми по каква система ще се балансират героите. Съвременните игри трябва да избират между Balance vs. Equality системите.

Относно диалозите, мен ме тревожи друго. Явно персонажите в party-то се редуват. Също така знаем, че ще има скил Persuade. И ето тук става сложно.

Хипотетична ситуация: Сит и ловец на глави работят в комбина по някакъв куест. Ситът е вдигал Persuade, а ловецът - не.

По средата на куеста има диалогова опция, която може да промени развоя на събитията. Двамата стигат до този диалог и започват да говорят. И точно в повратния момент, когато героят трябва да използва Persuade, се пада ред на ловеца, който не го е вдигал! Ха сега де!

@Draksis: Да те включвам ли в гилдията?

___________________________________
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...

Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!


Профил Skype WWW

Аватар
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57
Мнения: 5224
Заглавие: Re: SW: The Old Republic
Публикувано на: 30 Окт 2009 22:27


Minotaur King, както каза buffer-ите са най-неиграния клас в MMORPGтата, затова мисля, че е по-добре да няма такива. Няма смисъл да има класове, които съществуват само защото сме свикнали да съществуват. Всички класове трябва да са готини и да се играят много.

Колкото за визията на джедая - анадолски селянин, ама друг път. Можем да видим, че робата на jedi master-а е прилична на тази на благородник от ето този artwork. Също така самите hilt-ове на джедаите също изглеждат като дръжка на меч на благородник: цък. Колкото до телосложението на персонажите - то зависи от конкретната кустомизация на персонажа. Примерно ето този негър хич не ми се вижда слабичък.

P.S. Може би сте свикнали от WoW да нямате настройки за избор на тялото на героя си, но мога да ви уверя, че в много други игри съвсем не е така :)

___________________________________
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!


Профил

Аватар
Регистриран на:
06 Фев 2009 21:49
Мнения: 2682
Местоположение: Стара Загора
В момента играе: CSS, SW: Empire at War, Legacy of Kain
Заглавие: Re: SW: The Old Republic
Публикувано на: 30 Окт 2009 22:32


Те негрите са мутанти, тях не ги броим :lol:

Иначе и аз съм против клас чист healer/ buffer.
Може да има такива съпорт магии и простотии, но да има и нещо различно и оригинално, а не 4 реда с бъфове и да се набираш на бутончетата за select като гламав...

___________________________________
TheChosen1 написа:
даджайците


Профил Skype

Аватар
Регистриран на:
23 Авг 2009 17:10
Мнения: 528
Заглавие: Re: SW: The Old Republic
Публикувано на: 30 Окт 2009 22:33


бях пропуснал и негъра и робите и трябва да кажа,че хоризонтът се освети малко(поне за мен)


Профил

Аватар
Регистриран на:
08 Фев 2004 14:09
Мнения: 1732
Местоположение: Гори тилилейски
В момента играе: Mozilla Firefox
Заглавие:
Публикувано на: 30 Окт 2009 23:00


Sentry написа:
Колкото за визията на джедая - анадолски селянин, ама друг път. Можем да видим, че робата на jedi master-а е прилична на тази на благородник от ето този artwork. Също така самите hilt-ове на джедаите също изглеждат като дръжка на меч на благородник: цък. Колкото до телосложението на персонажите - то зависи от конкретната кустомизация на персонажа. Примерно ето този негър хич не ми се вижда слабичък.


Първите две са само concept art и няма да ги има в играта.

Говорех за джедая, който се появява в Холонет - http://swtor.com/info/holonet/classes/jedi-knight. Все пак той оставя първото впечатление за класа.

___________________________________
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...

Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!


Профил Skype WWW

Аватар
Регистриран на:
13 Дек 2003 12:57
Мнения: 5224
Заглавие: Re: SW: The Old Republic
Публикувано на: 30 Окт 2009 23:08


При положение, че този костюм го виждаме в клипчето на force push-а, смятам, че и другия ще е достъпен в играта. А пък за холограмата - така са си решили, така са си направили. Все пак става дума за орден, който ползва Силата, а не за такъв, който разчита на грубата физическа сила. Според мен щеше да е глупаво всичките персонажи да бъдат мъжкари без да има някой физически по-скромен индивид.

Иначе за persuasion-a - надявам се да може в партито този, който е на ред да избира да може да избере и да прехвърли топката на друг човек от партито.

___________________________________
We're nothing like God. Not only do we have limited powers, but sometimes we're driven to become the devil himself. What's your answer this time?
Repeat carefully after me! This world is made... This world is made of... made of... LOVE AND PEACE!


Профил

Аватар
Регистриран на:
08 Фев 2004 14:09
Мнения: 1732
Местоположение: Гори тилилейски
В момента играе: Mozilla Firefox
Заглавие:
Публикувано на: 30 Окт 2009 23:13


Всъщност, джедаите минават през сурова физическа подготовка - повечето от тях са силни физически и могат да се бият. Но да не спорим, съгласен съм с теб. Само казах, че онзи джедай е мизерник, а повечето хора само него гледат.

Това ще е може би най-рационалното решение на проблема с persuasion-а - другата алтернатива е Baldur's Gate-style диалози, което ще се exploit-ва зверски.

___________________________________
Remember when you could play multiplayer without 15-year-olds insulting your mother or questioning your sexuality? Good times...

Алкохола - враг на пола, с плодов сок - към полов скок!


Профил Skype WWW
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
 
Иди на:  
cron
© 2009 PC Mania | Реклама | Контакти web by: ilyan.com