Автор |
Съобщение |
jaeger
|
|
Регистриран на:
14 Мар 2010 14:27
Мнения: 321
|
|
Заглавие: Re: Dragon Age II Публикувано на: 12 Мар 2011 17:02
Dr.Falus написа: Изиграй първо Origins.Милиони пъти по-добра и забавна.
Първата ми лагва ако я надупча на повече от медуим, и се отказах след като стигнах в онова село в началото, тъй като лага там е непоносим и само на най-малките настройки ми върви добре.
|
|
|
|
|
->Изход<-
|
|
Регистриран на:
07 Дек 2009 21:41
Мнения: 1801
|
|
Заглавие: Re: Dragon Age II Публикувано на: 12 Мар 2011 18:21
Draksis написа: Спойлери. Току-що отидох с Варик в имението на Бартранд и като се завихри една битка двама срещу сто, не е за разправяне. Варик ходи, коли, беси и анихилира, крещи като Рамбо "Come on, you sons of bitches! I'll take on all of you!" пък гадовете само крещят "This is too much! He's too powerful!" и после среща брат си и той почва да го моли "Oh, Varric! Forgive me, my brother! I have always been jealous of you! You are so strong, brave and handsome!" а Касандра го гледа на кръв... Баси. Това ми се лсучи вчера, умрях от смях
___________________________________
Пени написа: ma nikoi ne ti chete na teb postovete be
|
|
|
|
|
Omega-x
|
Супер Марио или Смърт |
|
Регистриран на:
01 Фев 2002 23:43
Мнения: 4868 Местоположение: Demented Mind
|
|
Заглавие: Re: Dragon Age II Публикувано на: 12 Мар 2011 18:34
СПОЙЛЕР
Абе има ли начин Бетани да е жива след Дийп Роудс? О.о
КРАЙ НА СПОЙЛЕРА
___________________________________ <3Bandaids don't fix bullet holes<3 Taytay.
|
|
|
|
|
Tiny
|
но с големо съ̀рце |
|
Регистриран на:
14 Май 2005 18:21
Мнения: 4847 Местоположение: The city of Neverwinter
В момента играе: A dance with rogues
|
|
Заглавие: Re: Dragon Age II Публикувано на: 12 Мар 2011 18:41
Omega-x написа: СПОЙЛЕР
Абе има ли начин Бетани да е жива след Дийп Роудс? О.о
КРАЙ НА СПОЙЛЕРА Не я взимай в Deep Roads
___________________________________ A man was hospitalized with 6 plastic horses up his ass. The doctors described his condition as stable.
|
|
|
|
|
vasito
|
|
Регистриран на:
24 Апр 2009 18:47
Мнения: 566
|
|
Заглавие: Re: Dragon Age II Публикувано на: 12 Мар 2011 18:58
За Бетани
СПОЙЛЕР
Ако не я вземеш в deep roadsтемпларите я взимат за the cricle of magi.
Ако имаш Андерс в партито си докато с в deep roads той ше я направи grey warden. Аз така направих.
___________________________________ мисля че е плъх имахме миналото лято някви плъхове на таванът с размерите на охранени котки обаче се суъсайднаха с млечна салата и рат пойзън Единият беше успял да извърви пътя от тавана до двора и да издъхне пред вратата баси волята имат тез мишки
|
|
|
|
|
The Grim Reaper
|
Шефа на Кенефа |
|
Регистриран на:
30 Ное 2003 14:14
Мнения: 7904 Местоположение: Троянски манастир
В момента играе: на троянска чушка
|
|
Заглавие: Re: Dragon Age II Публикувано на: 12 Мар 2011 19:56
Draksis написа: Capo написа: Всеки път се хиля на следната новина: Барманът от "Hanged Man": - Чувам, че има рязък спад на птичата популация във Ферелден. Що за откачалка ходи и избива всички птици? Кой ли ще да е това, а? Човек би се зачудил, вярно... Аз не се сещам, кой?
___________________________________ a.k.a. ЧУПЕН ЧАЙНИК
|
|
|
|
|
Jedi Knight
|
|
Регистриран на:
29 Авг 2004 21:17
Мнения: 713 Местоположение: Dantooine
В момента играе: League of Legends Mass Effect
|
|
Заглавие: Re: Dragon Age II Публикувано на: 12 Мар 2011 19:59
The Grim Reaper написа: Аз не се сещам, кой? Шейл, ако не си й минал куестовете. Ако си ги минал Уин я завежда в Тевинтар да я направят отново джудже.
___________________________________
Sirius написа: п.с. Котаракът вкъщи, бидейки гаден езичник, нагъва шунка за 22 лв килото като невидял и се е охранил до внушителните 8 килограма.
Z-Rock
|
|
|
|
|
The Grim Reaper
|
Шефа на Кенефа |
|
Регистриран на:
30 Ное 2003 14:14
Мнения: 7904 Местоположение: Троянски манастир
В момента играе: на троянска чушка
|
|
Заглавие: Re: Dragon Age II Публикувано на: 12 Мар 2011 20:01
Аа щото мразеше птиците дето го кацат и му серат отгоре.
___________________________________ a.k.a. ЧУПЕН ЧАЙНИК
|
|
|
|
|
|
Заглавие: Re: Dragon Age II Публикувано на: 12 Мар 2011 20:33
Не е стара картинката. Всичко идва от това, че ЕА пришпориха BW да съкратят производствения процес наполовина. Ако си спомняте, с идването на Awakening в някои от копията бяха хитро пъхнати листчета с датата 02.02.11. Е, това беше за Dragon Age Legends, не за втора част на играта. В действителност, когато BioWare бяха обявили двугодишна поддръжка за Origins с експанжъни и DLC-та, наистина са го имали впредвид. Обаче ЕА, доволни от успеха на Origins (май че играта се нареждаше в топ 20 или топ 25 най-продавани игри) режат цикъла на разработка на двойката, принуждавайки студиото да изкара продължението на хитовото RPG от 2009 цяла година по-рано. Представяте ли си какво би било, ако хората от BW имаха тази година на разположение? Най-малкото щяхме да имаме по-малко рециклирани зони и повече локации за посещение. Сега работата ще се кърпи криво-ляво от DLC-та, които ЕА така явно обичат и така явно ще бъдат пиратствани до дупка, че няма да получат нито цент. На мен играта ми харесва, историята ѝ е огромен плюс. Битките ми доставят удоволствие, а персонажите са написани майсторски. Стига да не трябваше да гледам една и съща пещера в играта, щеше да е още по-хубаво.
___________________________________ 私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!
|
|
|
|
|
|
Заглавие: Re: Dragon Age II Публикувано на: 12 Мар 2011 21:55
Draksis написа: Не е стара картинката. Всичко идва от това, че ЕА пришпориха BW да съкратят производствения процес наполовина. Ако си спомняте, с идването на Awakening в някои от копията бяха хитро пъхнати листчета с датата 02.02.11. Е, това беше за Dragon Age Legends, не за втора част на играта. В действителност, когато BioWare бяха обявили двугодишна поддръжка за Origins с експанжъни и DLC-та, наистина са го имали впредвид. Обаче ЕА, доволни от успеха на Origins (май че играта се нареждаше в топ 20 или топ 25 най-продавани игри) режат цикъла на разработка на двойката, принуждавайки студиото да изкара продължението на хитовото RPG от 2009 цяла година по-рано. Представяте ли си какво би било, ако хората от BW имаха тази година на разположение? Най-малкото щяхме да имаме по-малко рециклирани зони и повече локации за посещение. Сега работата ще се кърпи криво-ляво от DLC-та, които ЕА така явно обичат и така явно ще бъдат пиратствани до дупка, че няма да получат нито цент. На мен играта ми харесва, историята ѝ е огромен плюс. Битките ми доставят удоволствие, а персонажите са написани майсторски. Стига да не трябваше да гледам една и съща пещера в играта, щеше да е още по-хубаво. С ДЛС-та щели да го оправят....само модърите ще спасят и поддържат двойката жива. А да и: I lol'd
|
|
|
|
|
|
Заглавие: Re: Dragon Age II Публикувано на: 12 Мар 2011 22:24
Ако въобще се захванат да модват. Иначе - ъргх! Получих slowdown bug-а на роуга си. Да йеба. Сега ще трябва да чакам за фикс Бог знае колко време.
___________________________________ 私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!
|
|
|
|
|
vasito
|
|
Регистриран на:
24 Апр 2009 18:47
Мнения: 566
|
|
Заглавие: Re: Dragon Age II Публикувано на: 12 Мар 2011 22:34
Kъф е тоа бъг?
___________________________________ мисля че е плъх имахме миналото лято някви плъхове на таванът с размерите на охранени котки обаче се суъсайднаха с млечна салата и рат пойзън Единият беше успял да извърви пътя от тавана до двора и да издъхне пред вратата баси волята имат тез мишки
|
|
|
|
|
|
Заглавие: Re: Dragon Age II Публикувано на: 12 Мар 2011 22:44
Прилича малко на bug-a от Origins, който ставаше, когато враг ти кастне Weakness - понякога дебъфа не изчезваше, а стоеше докато не заредиш по-ранен сейв. Тук е по-лошо - в действителност се получава на произволен принцип, обикновено в битка с маг. Повечето хора са го получили по време на ескпедицията в Deep Roads или след битката с High Dragon-a в Акт 3. Ефектът е следния: забавен attack speed, който се stack-ва, докато Хоук не започне да прилича на Спасител на плажа в ръцете. На ултра-забавен каданс. Прилагам видео. EDIT: Ето ви мод, с който може да отключите Creation дървото на Мерил. ВНИМАНИЕ! Модът ще работи само ако започнете нова игра или заредите сейв отпреди съответния спътник да се присъедини. Иначе не става.
___________________________________ 私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!
|
|
|
|
|
|
Заглавие: Re: Dragon Age II Публикувано на: 12 Мар 2011 22:57
Draksis написа: Прилича малко на bug-a от Origins, който ставаше, когато враг ти кастне Weakness - понякога дебъфа не изчезваше, а стоеше докато не заредиш по-ранен сейв. Тук е по-лошо - в действителност се получава на произволен принцип, обикновено в битка с маг. Повечето хора са го получили по време на ескпедицията в Deep Roads или след битката с High Dragon-a в Акт 3. Ефектът е следния: забавен attack speed, който се stack-ва, докато Хоук не започне да прилича на Спасител на плажа в ръцете. На ултра-забавен каданс. Прилагам видео. EDIT: Ето ви мод, с който може да отключите Creation дървото на Мерил. ВНИМАНИЕ! Модът ще работи само ако започнете нова игра или заредите сейв отпреди съответния спътник да се присъедини. Иначе не става. Rushed game is rushed. Може да пробваш с две неща-да вдигнеш левел и да сложиш няколко точки в Dexterity или да намериш някоя броня с + attack speed и да я екипираш и премахнеш.Не знам,на моят роуг не е ставало такова нещо П.С Надявам се да има модове и къстъм куестове,че това е невероятно тъпо с толкова малко часа игра
|
|
|
|
|
|
Заглавие: Re: Dragon Age II Публикувано на: 12 Мар 2011 23:07
То ако ставаше само с вдигане на ниво... В действителност не съм само аз на това дередже, понеже вече има тема във форума специално за този проблем. BioWare отговориха много бързо, и предполагам, че вече се прави фикс за таз' гадост. Защото, една от разнородностите на тази болест е "корупцията" на всички останали сейфове с този "вирус". Ами, днес просто не ми е ден.
___________________________________ 私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!
|
|
|
|
|
DJ Cat
|
|
Регистриран на:
01 Авг 2007 17:53
Мнения: 2686 Местоположение: Дискотека
|
|
Заглавие: Re: Dragon Age II Публикувано на: 12 Мар 2011 23:16
Драксо стигнал си доста напред, оправдаваш Байоуер, но не си изказал мнение Защо ли си мисля, че си съгласен с това което пиша
|
|
|
|
|
|
Заглавие: Re: Dragon Age II Публикувано на: 12 Мар 2011 23:27
Draksis написа: То ако ставаше само с вдигане на ниво... В действителност не съм само аз на това дередже, понеже вече има тема във форума специално за този проблем. BioWare отговориха много бързо, и предполагам, че вече се прави фикс за таз' гадост. Защото, една от разнородностите на тази болест е "корупцията" на всички останали сейфове с този "вирус". Ами, днес просто не ми е ден. То и на Bioware не им е ден.....
|
|
|
|
|
|
Заглавие: Re: Dragon Age II Публикувано на: 13 Мар 2011 00:10
Май bioware fanboy-четата не могат да разпознаят история ако не е МЕГА СУПЕР МЕГА ЕПИЧНА и няма "спасяване на света" във всяко изречение.
btw битките в началото ми харесваха много, но по-нататък започнаха да стават леко еднообразни. Някой много точно спомена "парашутисти".
|
|
|
|
|
|
Заглавие: Re: Dragon Age II Публикувано на: 13 Мар 2011 00:22
Конкретно мнение ли искаш? Окей, да започваме:
Играта оправдава болшинството от очакванията ми и потъпква съвсем малка порция от тях. Мнозина от феновете са разгневени, защото просто очакваха от Dragon Age 2 да бъде Dragon Age: Origins 2. Аз не исках това. Отчасти защото самата Origins ми омръзна, отчасти защото исках историята да се разграничава от "шаблона" на BioWare. Тук играта ме прави напълно доволен.
Първо ще засегна историята. Това, което очаквах от "личния" аспект в сюжета, се оправда напълно. Хоук не е герой, поне не и поначало. Не го интересува "голямата картина", просто иска да се погрижи за семейството си. Ще призная, че взаимодействието с персонажите е това, което най-много ми харесва във втората част - те имат свой живот, не са "вързани" за Шампиона като шайка верни побойници. Особено диалозите между тях са доста забавни, и това, че Хоук се включва от време на време в тях е попадение, от което BW трябва да си вземат поука за бъдещи игри. Естествено, този аспект може да бъде разгърнат неимоверно по-добре. В крайна сметка, колкото повече диалози, толкова повече, нали така?
Ако трябва да изразя недоволство от нещо в този десен, това ще е че с колкото и вкус да са направени кътсцените за диалозите между теб и хората ти, те са малко - по две-три на акт. А това, откъдето и да го погледнем, си е наистина малко. Малко, бе, да еба, малко!
Относно бойната система. И тук важи принципът "исках нещо различно от Origins, и го получих". Бойната система ме зарадва. Бърза, кървава и брутална, точно това искам от една бойна система. Или поне в конкретния случай. Искате ли да знаете кое точно и не харесвам в новата система? Искате ли да знаете защо точно на вас тя е нещото, което най-много ви се набива в очите?
Ето го: вече споменахме за "парашутистите" по време на всяка една битка. Знаете ли защо е така? Защото, дори и вие и вашите спътници да използват нови движения, враговете все още използват бойната система от Origins. Само се вгледайте в анимациите им и ще го видите.
И тук е най-голямата дупка в цялата работа - невъзможно е за екипа на BioWare да уравновесят силите между вас и враговете ви, не и когато вие използвате Fighting System v2.0, a гадовете да си стоят на старата, не-ъпгрейдната система. Hence, или на български, следователно, те изкуствено засилват "трудността", като добавят spawnpoints на произволни места около вас. Това е най-голямата пробойна в бойната система, и нищо друго.
За финал - рециклираните местности. Това е абсолютния трън в петата, заради който чашата прелива, котката се изтърбушва, а търпението на феновете стига своя край. Още в първия акт ти на практика си видял всичко, което играта предлага като scenery, или отново на български език, като панорама. И се ядосваш, защото знаеш, че ако BW бяха прекарали повече време над играта, щяха да направят много повече.
"Rushed game is rushed". Именно. Ако ЕА не бяха пришпорили BW толкова брутално, играта щеше да бъде приета много по-добре. Разработчиците щяха да имат време да изгладят всички тези дребни проблеми, които в момента карат поклонниците да хвърлят оценки в Metacritic под 3.
Това, което имам предвид, е: А) Малкото на брой диалози със спътниците; Б) Различията в бойната система и "десантчиците"; В) Локациите, Къркуол трябваше да има много повече местности; Г) Рециклираните зони; Д) Инвентара (или по-скоро lore-a на предметите, мамка му, не искам страници в Кодекса за item set-овете).
Толкоз, ни повече, ни по-малко. Играта просто крещи "Ако бях забавена с една или още по-добре - с две години, щяхте да крещите колко плосък герой е Пазителя!"
Хоук можеше да стигне култов статус, можеше да е по-голям дори и от Шепърд. Но не е, и то заради тези проблеми, които описах малко по-нагоре.
И понеже написах ебаси голямото ревю, ще завърша с оценка. Чисто 8/10. Играта наистина ми харесва, и нямам никакви съжаления, че си купих Сигнатурата.
Естествено, не се равнява на почти перфектното 9.5/10 на Origins, но това не е по нейна вина, а на алчните глупаци от ЕА, които просто искаха да приберат парите от цялата работа, без да ги е еня за реномето на BioWare. Какво толкова щеше да стане, ако бяха изчакали BW да си свършат работата както трябва, не знам.
Гадното в случая е, че трябваше Айнон Зур да се изкаже против ЕА, обвинявайки ги в непрофесионалност по случая с пришпорването. Защото сега, като студио на Electronic Arts, BioWare дори не могат да си признаят за гафа, а трябва да защитават продукта си и да казват колко много им харесва. Все пак, и те трябва семейства да хранят.
Цялата работа смърди на развалени яйца, хора. Аз лично съм разгневен от постъпката на ЕА.
___________________________________ 私の拳は、死の出血!あなたの運命へようこそ!
|
|
|
|
|
DJ Cat
|
|
Регистриран на:
01 Авг 2007 17:53
Мнения: 2686 Местоположение: Дискотека
|
|
Заглавие: Re: Dragon Age II Публикувано на: 13 Мар 2011 00:43
Кой не е ядосан на ЕА ? Ако догодина изкарат тройката, тя ще е като Bulletstorm, вървиш и биеш и накрая всичко е в кръв.
|
|
|
|
|
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения
|
|