Economies of Scale is a free real-time browser-based text-based with graphics MMO business-simulation game with a tick-based store system. Sounds complicated? No, never complicated enough, because this game is inspired by the famous Capitalism Plus, which is among the most complicated and rewarding computer games ever made.
The ultimate goal of Economies of Scale is to provide a deep, engaging, persistent world that encourages freedom and social mobility, and treats all players equally without regards to in-game age, real life cash, and real life spare time.
As of version v0.38 of Economies of Scale, you are able to operate multiple companies, each of which can have dozens of factories, stores, and R&D buildings. Each building is able to produce, sell, or research a vast array of products at different qualities.
Want to make a car? Simple. Just run a few mines for the coal and iron, a smelter for the steel, a plantation for rubber, a chemical plant for plastic, then auto factories for the vehicle bodies, engines, wheels, and the car itself. Oh wait, I think I left out the branch involving integrated circuits and microprocessors. Of course, this leads to player interaction, as you can trade any product over the B2B, or even import various finished goods from foreign countries.
Being a factory owner isn't your thing? Maybe you can try running a store instead, all you have to do is to make sure you have the products in your warehouse, and put a price on them. Of course, if you want to achieve the maximum profits, then you'll have to play around with the simple equation of profit = (price - cost) * sold, and do it for all 114 products in the case of a supermarket.
Need cash? Take a loan or go public. Don't want to do the work alone? Hire a competent CEO! Don't want to do ANY work at all? Invest in the stock market!
Играта е бизнес симулатор.
- Има стотици стоки, които можете да търгувате или произвеждата, както и дълги вериги за производството на някои от тях (ел. уреди ,самолети, коли, яхти и т.н.) - Компаниите могат да пускат акциите си, т.е. има и акционен пазар - Освен това има пазар за стоки между играчите, внос/износ от npc държави; има и магазини, които продават на крайния npc потребител. - Засега няма никакви премиум акаунти, няма и планове за скорошното им добавяне - Пича е много зарибен, прави играта за удоволствие и често ъпдейтва, слуша играчите. - Повечето подобни игри (kapilands) са доминирани от няколко големи играча и реално нямаш шанс да станеш голям, а тук има стоки, чиито нужди са задоволени на по 30-40% Вчера успях да монополизирам пазара на захар за 2-3 часа. Опитах да направя същото и със сметана, но неуспешно. Ако се съберем повечеко играчи е възможно да се изгради временен картел и да се правят луди пари. - Имаш право да рестартираш на 24 часа, в случай, че сгафиш, което е почти сигурно при първия опит.
Като цяло играта е голяма зарибявка. Вчера се опитах да започна да произвеждам силиций и оттам интегрални схеми и микрочипове, но направих доста излишни разходи, най-вече с опитите си да контролирам цялата сметана Рестартирах, сега внасям евтина електроника от чужбина и я продавам в магазина си. Засега върви доста успешно. Дори си направих екселска таблица с разни изчисления ;р
___________________________________ A man was hospitalized with 6 plastic horses up his ass. The doctors described his condition as stable.
Ред
Регистриран на:
05 Юни 2009 14:06 Мнения: 1261
Заглавие: Re: [browser game] Economies of scale
Публикувано на: 17 Апр 2012 00:38
Може ли да си едновременно в бизнеса с презервативи, в бизнеса с игли и в бизнеса с памперси ?
___________________________________
Warbringer
Регистриран на:
01 Авг 2008 21:21 Мнения: 3766 Местоположение: Чупим кръста ти.
В момента играе: На стражари и апаши. И покер.
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения