Автор |
Съобщение |
|
Заглавие: Публикувано на: 18 Яну 2006 12:54
Phantom написа: Малеее От Пежо как са осрали 207-цата. Все едно са смачкали някакво 407, посбили са го малко и се е получил един гол гъз! 206 за мен беше най-красивата кола, която Пежо са правили и изглежда не са в състояние да направят по-красива... Само 407 може да се конкурира с нейната елегантност.
emi da.407 си остава най доброто Пежо за мене. А тва 207 си е направо невероятно грозно...
|
|
|
|
 |
Gipo
|
 |
Регистриран на:
21 Мар 2002 19:51
Мнения: 10955 Местоположение: София
|
|
Заглавие: Публикувано на: 18 Яну 2006 13:47
Най-големият плюс на французите е, че са много силни в правенето на дизайна на колите. Също така не малка част от сериозните открития, които са подобрили възможностите на колите са техни. Но в отношение качество, винаги ще бъдат мърлячи  . Новата 207 може да не ви харесва, но според мен това ще е новата къртачка във WRC  (разбира се от догодина, тъй като през 2006г няма да има официален отбор на Пежо).
За този, който каза, че Ауди е скапана кола... да си направи труда да провери някъде. Ще разбере, че Ауди през всичките години са били в предни позиции по отношение качество. Това е нещо, с което последните Мерцедеси не могат да се похвалят(говоря за проучване, което е направено в Германия).
The7omahawk - Много добър избор си направил с това комби  . От начало момичетата казват:"ъъъ що си си купил комби", ама след това като влязат в колата:"ооо ама то е толкова широокооо, толкова меко возиии".  Бъзикам се разбира се. Плюсовете на комбито според мен са следните: музиката се чува по-добре в комби - има си обяснение във физиката, а аз съм слаб по физика, но е факт  . На задната седалка има повече въздух, тъй като задното стъкло не е на 1 педя от главата ти, а доста повече. Ако сложиш буфер отзад, ефектът е по-добър от седан. Не е нужно да казвам, че комбито е с по-голям капацитет за товарене. Повечето комбита са с по-голямо растояние на междуосието от седан същият модел. Това гарантира много малко, но все пак по-добра возия. Ако колите нямат парктроник, комбито е по-лесно за паркиране, тъй като задното стъкло е почти на нивото на задната броня.
Разбира се не бих карал само комби, просто вметнах няколко плюса пред седана 
|
|
|
|
 |
Spock
|
 |
Регистриран на:
10 Дек 2001 11:50
Мнения: 819 Местоположение: Sweet Alabama ....
|
|
Заглавие: Публикувано на: 18 Яну 2006 14:59
Гипо написа: Най-големият плюс на французите е, че са много силни в правенето на дизайна на колите. Също така не малка част от сериозните открития, които са подобрили възможностите на колите са техни. Но в отношение качество, винаги ще бъдат мърлячи  . Новата 207 може да не ви харесва, но според мен това ще е новата къртачка във WRC  (разбира се от догодина, тъй като през 2006г няма да има официален отбор на Пежо). За този, който каза, че Ауди е скапана кола... да си направи труда да провери някъде. Ще разбере, че Ауди през всичките години са били в предни позиции по отношение качество. Това е нещо, с което последните Мерцедеси не могат да се похвалят(говоря за проучване, което е направено в Германия). The7omahawk - Много добър избор си направил с това комби  . От начало момичетата казват:"ъъъ що си си купил комби", ама след това като влязат в колата:"ооо ама то е толкова широокооо, толкова меко возиии".  Бъзикам се разбира се. Плюсовете на комбито според мен са следните: музиката се чува по-добре в комби - има си обяснение във физиката, а аз съм слаб по физика, но е факт  . На задната седалка има повече въздух, тъй като задното стъкло не е на 1 педя от главата ти, а доста повече. Ако сложиш буфер отзад, ефектът е по-добър от седан. Не е нужно да казвам, че комбито е с по-голям капацитет за товарене. Повечето комбита са с по-голямо растояние на междуосието от седан същият модел. Това гарантира много малко, но все пак по-добра возия. Ако колите нямат парктроник, комбито е по-лесно за паркиране, тъй като задното стъкло е почти на нивото на задната броня. Разбира се не бих карал само комби, просто вметнах няколко плюса пред седана 
Гипо знам къде живееш и къде паркираш и ти казвам че ще ти оставя комбито на трупчета 
___________________________________ What Really Matters...


|
|
|
|
 |
N2O
|
 |
Регистриран на:
09 Окт 2004 19:13
Мнения: 707 Местоположение: София
В момента играе: С пишката си и белот.
|
|
Заглавие: Публикувано на: 22 Яну 2006 22:46
Bentley Azure
Британската марка под германска опека удовлетворява и най-ексцентричните желания на клиента
На автомобилния салон в Лос Анжелис в началото на годината компанията Bentley демонстрира за пръв път концептуалната разработка Arnage Drophead Coupe и обяви намерението си да я пусне в серийно производство. Някои хора не повярваха, защото за Bentley това звучи най-малкото неуместно. Очевидно скептиците се усъмниха, че Volkswagen Group ще даде шанс на екипа на може би най-благородната британска марка да създаде автомобили, съдържащи себе си най-доброто, което изобщо може да се намери в съвременното производство. Това обаче стана и още как!... Силата на Bentley винаги е била да удовлетворява дори най-ексцентричните желания на всеки отделен клиент, като създава специално за него същински автомобилен уникат. Тази традиция не само че не умря, както сочеха мрачните прогнози доскоро, а в нея дори бяха инвестирани не малко свежи капитали. Наред с аристократичната четириколесна “крепост” Rolls-Royce Phantom, Bentley Arnage е начело в категорията на луксозните лимузини.
Спорът коя от двете легендарни британски марки под германска опека е по-близо до съвършенството е безпредметен - тези автомобили чувствително се различават по същността си и заложените в тях идеи. Всеки е на абсолютния връх в своята ниша. След края на 2002 г. Bentley напусна един от любимите си сегменти от пазара - този на хиперлуксозните четириместни кабриолети. Но за кратко. Както се обяснява в самото начало на пресинформацията за новото издание на мита Azure, “този луксозен четириместен кабриолет е най-новият продукт в портфолиото на компанията и за пореден път утвърждава реномето на Bentley като производител на най-елегантния кабриолет на света”. Идеята, с която е създаден Azure, е не просто да бъде един от най-скъпите автомобили на планетата, а да символизира най-доброто, на което е способна марката и да бъде по-изискан и благороден от всичко останало, което може да предложи в днешно време който и да е автомобилен производител. Както беше оповестено още в началото на годината, моделът е почти пълно копие на “концептуалната разработка” Arnage Drophead Coupe, като разликите спрямо нея са минимални, съсредоточени в отделни детайли. Отпаднало е например хромовото покритие на праговете и долната половина на броните, като сега те са боядисани в цвета на останалата част от купето. Разбира се, друго решение може да бъде поръчано допълнително от всеки клиент, който желае това.
Предната част се приповтаря с познатата от топлимузината Arnage стилистика, като от предните колони назад каросерията е изваяна изцяло наново. Линиите на автомобила са станали още по-изумително елегантни, отколкото при дебютиралия през 1993 г. култов предшественик. Погледната отстрани, каросерията демонстрира безупречно хармонични пропорции, които са типични само и единствено за тази марка - дълга предница с къс преден надвес и гордо вдигнат, почти вертикално спускащ се “нос”, източен и леко издигащ се назад профил, завършващ в плавно спускаща се назад шикозна, но същевременно леко брутална в излъчването си задница. Стоп-светлините напомнят едновременно за Arnage и малките “братовчеди” Continental GT и Flying Spur и работят чрез светодиоди. Габаритите на автомобила са най-меко казано репрезентативни - Azure е дълъг 5411 мм, широк е 1908 мм и е висок 1485 мм, базата е 3116 мм. Така че с положителност няма повод за притеснения по отношение на въпроса дали превилегированите да пътуват с този великолепен автомобилен екземпляр ще разполагат с достатъчно пространство...
Гюрукът е изключително солиден, покритието му е от най-качествен текстил, задният прозорец е изработен от стъкло, а отварянето и затварянето му трае около половин минута. Неговото управление е поверено изцяло в “ръцете” на електромеханизъм, както и подобава на автомобил от подобна класа. При създаването на интериора е взето най-доброто от традициите на марката - за изработката му са използвани най-благородните видове фина естествена кожа и полирани на няколко етапа дървени фурнири, а дебелите постелки на пода са дело на класическия доставчик на фирмата Willton. Клиентите могат да избират между 21 стандартни разцветки на тапицериите и десетина вида дървесина, но за пореден път споменаваме, че в Bentley са отворени към всевъзможни индивидуални предпочитания. Неизпълними желания при този модел практически почти няма, както стоят нещата и при лимузината Arnage.
Формите на вътрешното пространство излъчват ненадмината аристократичност дори и с най-незначителната си извивка, изработката е предимно ръчна и е дело на най-добрите специалисти в областта. Сред типичните за марката белези са и многобройните класически кръгли уреди зад волана и на централната конзола, чиито циферблати са с много специфичен светъл цвят. Ако някой каже, че в съвременното автомобилно производство съществува пример за по-благороден интериор, то той просто няма да бъде докрай искрен със самия себе си... За здравината на каросерията са предвидени специални усилващи елементи в областта на дъното, изработени от карбон. Те са едновременно леки и изключително здрави, като гарантират не само максимална безопасност при възникването на произшествие, но и отлично поведение на пътя дори в граничен режим. Ходовата част е заимствана от Arnage и комбинира добро поведение в завой с почти божествен комфорт. Окачването е от хидравличен тип и се адаптира спрямо стила на шофиране и състоянието на пътната настилка. Двигателят е последен за момента вариант на легендарния V8 на марката с работен обем 6,75 л, мощност 456 к.с. и максимален въртящ момент, равняващ се на неописуемите 875 Нм при 3250 об/мин. Автомобилът е в състояние да се ускорява от място до 100 км/ч за забележителните за масата му 6,3 сек. и да развива максимална скорост от определено заслужаващите внимание 270 км/ч. Това естествено интересува само онези, които не смятат подобна информация за абсолютно излишна, когато става въпрос за автомобилен аристократ като Bentley Azure...
___________________________________ Продава се Creative Zen Vision W 30GB
|
|
|
|
 |
Gastly
|
 |
Регистриран на:
21 Апр 2004 16:43
Мнения: 517 Местоположение: София, бе, майна...
|
|
Заглавие: Публикувано на: 24 Яну 2006 10:36
___________________________________ I stand for courage, strength, loyalty and bravery. I am a hard working animal, who will excell in what I do. I will give it all I got. I was bred to never quit. ~American Pit Bull Terrier
|
|
|
|
 |
|
Заглавие: Публикувано на: 24 Яну 2006 16:54
Мерджaна просто ми пълни душата 
___________________________________
Till Lindemann написа: начи да си в баварец, облечен добре, с яки курви около теб не ти доставя кеф?
|
|
|
|
 |
N2O
|
 |
Регистриран на:
09 Окт 2004 19:13
Мнения: 707 Местоположение: София
В момента играе: С пишката си и белот.
|
|
Заглавие: Публикувано на: 24 Яну 2006 19:26
Ми МайбаЧа  serious...
Едит: Не, тва е прекалено обикновено  Phaeton-а е благичък...
___________________________________ Продава се Creative Zen Vision W 30GB
|
|
|
|
 |
Myкcата
|
 |
Регистриран на:
25 Дек 2005 12:15
Мнения: 40
|
|
Заглавие: Публикувано на: 24 Яну 2006 22:23
Магарцедеса 
___________________________________ Мукси е тукаааа...
|
|
|
|
 |
Gastly
|
 |
Регистриран на:
21 Апр 2004 16:43
Мнения: 517 Местоположение: София, бе, майна...
|
|
Заглавие: Публикувано на: 30 Яну 2006 09:14
Вчера в София, на булевард България, бе забелязан Rolls Royce Phantom...Вече официално си имаме тъкъв и в нашата родина... 
___________________________________ I stand for courage, strength, loyalty and bravery. I am a hard working animal, who will excell in what I do. I will give it all I got. I was bred to never quit. ~American Pit Bull Terrier
|
|
|
|
 |
N2O
|
 |
Регистриран на:
09 Окт 2004 19:13
Мнения: 707 Местоположение: София
В момента играе: С пишката си и белот.
|
|
Заглавие: Публикувано на: 30 Яну 2006 10:59
Gastly написа: Вчера в София, на булевард България, бе забелязан Rolls Royce Phantom...Вече официално си имаме тъкъв и в нашата родина... 
Eми крайно време беше да го купят от СофАвто 
___________________________________ Продава се Creative Zen Vision W 30GB
|
|
|
|
 |
N2O
|
 |
Регистриран на:
09 Окт 2004 19:13
Мнения: 707 Местоположение: София
В момента играе: С пишката си и белот.
|
|
Заглавие: Публикувано на: 04 Фев 2006 20:07
Audi S8
Разработката на Quattro GmbH няма аналог
Серийните версии на флагмана на Audi - А8, са сред автомобилите, от които почти няма какво повече да се желае, но все пак "почти". Затова съществува топ-модификацията W12 6.0 и неизчерпаемите възможности за индивидуализация на ателието за ексклузивни автомобили Quattro GmbH. И пак се намират хора, които искат нещо повече от това, което можеха да получат досега от А8! Компанията със седалище в Инголщат не пропусна да задоволи и тяхното желание, като при това го направи по крайно респектиращ начин. За разлика от досегашното издание на S8, новият носител на това съкращение се задвижва от двигател, който на практика няма нищо общо с нито един от използваните от Audi агрегати.
Audi + Lamborghini = S8
Под внушителния преден капак на новото S8 е разположено нещо, което много трудно би могло да остави безразличен който и да било ценител на постиженията на автомобилната индустрия. За разлика от предходната модификация на S8, тук не работи 8-цилиндров агрегат. Нито пък мотор с дванадесет цилиндъра, базиран на познатата от версията W12 6.0 конструкция. Най-екстремният член на благородния род А8 се задвижва от V-образен 10-цилиндров агрегат с кубатура 5204 куб. см и ъгъл 90 градуса между двете цилиндрови редици. Струва ви се познато от някъде? Правилно! И то не от къде да е, а от италианската икона Lamborghini. И по-точно от по-малкия от двата модела на компанията - Gallardo. Разбира се, за да пасне на характера на А8, той е претърпял много сериозни промени. Работният му обем е увеличен с около 0,2 л (при италианците моторът има кубатура 5,0 л), кривата на въртящия момент протича по коренно различен начин. Изцяло преработен е командващият двигателя електронен блок, променен е и всмукателният колектор. Впръскването на горивото вече става директно в цилиндрите посредством системата FSI. Вследствие на всички направени промени, двигателят се държи много "по-цивилизовано". За да се използва пълният потенциал на агрегата, вече не е необходимо непременно да се достигат най-високите възможни оборотни режими. Максималната мощност е леко редуцирана до 450 к.с. при 7000 об/мин, а максимумът на въртящия момент се равнява на 540 Нм и се достига сравнително рано за такъв тип двигател - при 3500 об/мин. Ималите възможността да изпробват автомобила западни колеги единодушно твърдят, че усещането от двигателя на S8 просто няма аналог, поне не и в луксозния клас. Шестстепенната автоматична трансмисия предава въртящия момент на четирите колела чрез
превърналата се в култ система Quattro
Предавателната кутия разполага със спортен режим, който при активирането "цеди" всяка от предавките чак до 7000 об/мин и тогава с мълниеносна бързина превключва на по-висока степен. Системата за перманентно пълноприводно задвижване е променена спрямо познатото от останалите варианти на А8 решение. При S8 задният мост получава минимум 60 процента от въртящия момент, а при намаляване на сцеплението на предните колела с настилката процентите достигат 85. Това е замислено с цел автомобилът да постигне възможно най-динамично поведение на пътя и максимално да компенсира неравномерното разпределение на масата върху двата моста (60 процента от масата на автомобила се падат на предните колела). Ходовата част е останала непроменена в своята конструктивна схема, но настройките й са нови и също имат целта да осигуряват колкото се може повече стабилност. Клиренсът е намален с 10 мм, характеристиките на въздушното окачване са сериозно пременени и при S8 то е значително по-стегнато. Немалка част от компонентите на окачването са подменени с по-издръжливи. 20-цоловите колела с гуми 265/35 R 20 Y са част от серийната екипировка. Работилите по създаването на автомобила конструктори твърдят, че благодарение на всички тези свои особености S8 трябва да има поведение на пътя, което трудно би могло да бъде сравнявано с която и да било друга луксозна лимузина. И вероятно имат право... Като опция се предлага и изключителната спирачна система с керамични дискове, които са в състояние да издържат до 300 000 км пробег. За това удоволствие обаче ще се наложи да се бръкнете с доста солената сума от около 8000 евро. Отвън S8 се различава от "нормалните" варианти на А8 по някои доста съществени
отличителни белези
Като например чудовищната решетка пред радиатора с масивни вертикални ламели. Нови са и гигантските въздухозаборници от двете й страни, както и вграденият в задния капак миниспойлер. Спортната ауспухова система е получила четири огромни хромирани накрайника с овална форма. Вътрешността е подчертана с множество стилни детайли от полиран алуминий и покрити с пиано-лак карбонови апликации. Към стандартното обзавеждане спадат двуцветните кожени тапицерии, DVD-навигационна система, електрически регулируеми, отопляеми и климатизирани седалки, аудиосистема с марка Bose и още много, много други глезотии. Срещу доплащане може да бъде поръчана и свръх висококачествена озвучителна уредба на един от най-елитните производители в областта Bang & Olufsen. Ето че качествата на луксозна лимузина и суперспортен автомобил като Lamborghini могат да бъдат съчетани в едно, при това по крайно интересен начин!
___________________________________ Продава се Creative Zen Vision W 30GB
|
|
|
|
 |
Gastly
|
 |
Регистриран на:
21 Апр 2004 16:43
Мнения: 517 Местоположение: София, бе, майна...
|
|
Заглавие: Публикувано на: 08 Фев 2006 13:41
"Опел" съживява GT в Женева
Новото издание на легендарния модел прилича досущ на американския си събрат "Сатурн Скай"
06.02.2006
След като стана ясно, че "Опел" смята да съживи името на легендата GT, произвеждана от 1968 до 1973 г., немската компания показа и първите официални снимки на модела, който ще дебютира на автосалона в Женева (2 - 12 март).
Изненада почти липсва - братът "Понтиак Солстис" даде доста добра представа за формите на новия автомобил още през 2004 г., а миналата година на бял свят се появи и "Сатурн Скай", с когото "Опел GT" си приличат като две капки вода.
Зад тази инвазия по метода с "един куршум - два (или в случая - три) заека", стои разбира се "Дженерал мотърс".
Новият Опел е насочен към чистото удоволствие от шофирането. Двуместният роудстър се задвижва от 4-цилиндров бензинов ECOTEC двигател с директно впръскване на горивото.
Двулитровият агрегат е доста потентен - мощността му е 260 к.с., които са достатъчни, за да ускорят новия "Опел GT" от 0 до 100 км/ч за по-малко от 6 сек. Максималната му скорост надминава 230 км.
Още от раждането си новият модел компанията от Рюселсхайм е свързан със САЩ. В дизайна му се усеща силно американско влияние, той ще се произвежда в САЩ, а именно там ще бъдат реализирани и цели 2/3 от готовата продукция.
На пазара GT ще се появи обаче едва през пролетта на 2007 г. Очаква се началната му цена да е около 25-30 хил. евро.
___________________________________ I stand for courage, strength, loyalty and bravery. I am a hard working animal, who will excell in what I do. I will give it all I got. I was bred to never quit. ~American Pit Bull Terrier
|
|
|
|
 |
B.L.
|
 |
Регистриран на:
18 Сеп 2004 08:49
Мнения: 173 Местоположение: Кръчмата в махалата...
|
|
Заглавие: Публикувано на: 08 Фев 2006 15:51
а Диаблото каде го забравихте? няма ли ценители тука? гласувах за Галярдо тъй като нямаше диабло
бтв и можете ли да пуснете нещо за Пежо 407 тая кола е страхотна за цената си
п.с. яка тема
___________________________________

|
|
|
|
 |
Gastly
|
 |
Регистриран на:
21 Апр 2004 16:43
Мнения: 517 Местоположение: София, бе, майна...
|
|
Заглавие: Публикувано на: 10 Фев 2006 18:57
В края на всеки месец ще пускам по един такъв пост, в който юзърите ще изберат една от 10-те най-готини коли, появили се по големите автомобилни сайтове за съответния месец. В класациите няма да има никакви Concept-и или коли, за които не е планирано да се произвеждат сериийно. За да е честно няма да се слага повече от един модел на марка. И така - това са най-яките 10 коли, като цъкнете върху снимката ще ви се отвори папка с големи и хубави снимки, които при желание можете да разгледате.
Aston Martin Rapide
Както британското списание Top Gear написа: "С тази кола ще можете да поканите на среща три момичета едновременно и нито едно от тях няма да ревнува от другите"  Колата е дълга 5 метра - колкото Maserati Quattroporte например. Двигателят е 6.0 от DB9, но е подсилен на 480 коня, ускорението от 0-100 е за по-малко от 5 секунди, а максималната скорост надхвърля 300 km/h. Очаква се на цена около $250 000
Audi S6
Двигател на Lamborghini Gallardo - 5.2i V10, но по-слаб - 420 коня. Максималният въртящ момент е 540Nm, ускорение от 0-100 за 5.2, максималната скорост е ограничена на 250km/h. Джантите са 19 цолови. Моделът излиза в Европа през пролетта.
BMW Z4 M Coupe
[img:226rem.data.bg+violrdelцtka.bgBцW%2etkata/BMW%20Z4%20M%20Coupe%202006/Preview%201.jpg[/img]
Двигателят е добре познатият 3.2 от М3 с мощност 343 коня. Ускорението обаче е подобрено и вече времето от 0-100 км/ч е 5 секунди (5.2 при М3). Максмалната скорост, естествено е ограничена на 250 км/ч.
Dodge Charger SRT8 Super Bee
6.1 V8 Hemi двигател с мощност 425 коня. Ускорението от 0-100 км/ч е около 5 секунди, а от 0-100-0 m/ph е за по-малко от 17 cекунди. Цените все още не са ясни.
Ferrari 599 GTB
След Енцо-то това е най-мощното 12-цилиндрово Ферари в историята. Двигателят е 5999 кубика - 620 коня. Моделът ще бъде представен на 28 Февруари на изложението в Женева.
Ford Shelby GT500 Mustang
Жесток външен вид, двигател 5.4 V8 Supercharged - 475 коня. Моделът ще се появи на пазара през лятото на 2006-та.
Lexus LS460L
Дългата база на колата - 5.15 метра се цели директно в новата S500L на Mercedes-Benz. Да поговорим малко за лукса в тази кола:
Двете индивидуални задни кресла притежават облегалка за крака и функция за масаж. Сензори следят температурата на тялото на всеки от пътниците и помагат на климатика да поддържа оптимална температура в четирите зони на купето. Който иска да си почива по време на пътуването в Lеxus LS, може да гледа DVD на монитора на тавана на автомобила. Аудио-съраунд система Mark Levinson с 19 говорителя превръща купето в концертна зала или киносалон ...
Двигателят е 4.6 V8 с мощност 380 к.с. и 502 Nm въртящ момент. С него лимузината ускорява от 0-100 за по-малко от 6 секунди, а максималната скорост е ограничена на 250 km/h. Тягата се предава посредством първата в света 8-степенна автоматична скоростна кутия към задните колела.
Mercedes S65 AMG
Колата ще бъде представена на автомобилния салон в Детройт (8-22 януари). Двигателят е познат от старата S65 AMG, както и от SL65AMG, CL65 AMG и Maybach 57S - 6.0 V12 с два турбокомпресора. Мощността възлиза на 612 к.с., а въртящият момент е 1000 Nm между 2000 и 4000 оборота в минута. Ускорението е впечатляващо за кола от този клас - 4.4 секунди от 0-100 km/h, а от 0-200 за 13.3 секунди. Максималната скорост е ограничена на 250 km/h, но без ограничител реалната скорост е 300 km/h.
Porsche Cayenne Turbo S
Хората от Порше явно са решили да направят предъзходството на Cayenne при SUV-овете още по-убедително и са подсилили Cayenne Turbo-то със 70 коня. Turbo S е с 4.5 V8 двигател с 2 турбокомпресора и 520 коня. Максималният въртящ момент е 720 Nm (със 100 повече от Turbo). Ускорението от 0-100 става за 4.8 секунди - по този начин Порше отново е най-бързо ускоряващ серийно-произвеждан SUV (без допълнителен тунинг). Максималната скорост е 270 km/h, а средният разход е 15.7 на 100. Цената е 117 573 евро, което с 16 000 повече от Cayenne Turbo.
Volkswagen Phaeton Individual Lounge
Volkswagen разтегна Phaeton до рекордните 6.80 метра - 1.80 по-дълъг от серийната версия. Задвижването става чрез познатия 6.0 W12 с мощност от 420 к.с. и 600 Nm въртящ момент. За първи път в подобен вид лимузина се вгражда и двойно предаване. Максималната скорост е ограничена на 180 km/h от съображения за сигурност. Луксът в интериора е неописуем - светла и тъмна кожена тапицерия, подът, страните и централната конзола са от пореста кожа, а останалите елементи - от гладка. В пода могът да бъдат намерени алуминиеви апликации, а таванът е от алкантара. Предвидени са специални поставки за чаши за шампанско, който осветяват чашите в подходящ цвят. Забавлението на пътниците е гарантирато от два 17-инчови дисплея в тавана, прожектиращи филми от DVD-чейнджъра или данни от навигационната система. Управлението на информационната система е възможно и от задните седалки. В нея могат да бъдат включвани и външни апарати като лаптоп или камера, а специален вход осигурява възможност за контакт с iPod. В багажника е интегриран компютър, позволяващ достъп до Интернет.
Специални благодарности на violetkata...
___________________________________ I stand for courage, strength, loyalty and bravery. I am a hard working animal, who will excell in what I do. I will give it all I got. I was bred to never quit. ~American Pit Bull Terrier
|
|
|
|
 |
N2O
|
 |
Регистриран на:
09 Окт 2004 19:13
Мнения: 707 Местоположение: София
В момента играе: С пишката си и белот.
|
|
Заглавие: Публикувано на: 10 Фев 2006 19:30
Не, тва просто не мога да го повярвам, че лимузина набира от 0-100 за 4.4 ...
Май се сещате заз кое гласувам... 
___________________________________ Продава се Creative Zen Vision W 30GB
|
|
|
|
 |
Gastly
|
 |
Регистриран на:
21 Апр 2004 16:43
Мнения: 517 Местоположение: София, бе, майна...
|
|
Заглавие: Публикувано на: 10 Фев 2006 20:44
Вико, добър избор си направил със S65-ката, но аз определено бих избрал Астъна...Аз нали си падам и без това един такъв аристократ... 
___________________________________ I stand for courage, strength, loyalty and bravery. I am a hard working animal, who will excell in what I do. I will give it all I got. I was bred to never quit. ~American Pit Bull Terrier
|
|
|
|
 |
N2O
|
 |
Регистриран на:
09 Окт 2004 19:13
Мнения: 707 Местоположение: София
В момента играе: С пишката си и белот.
|
|
Заглавие: Публикувано на: 10 Фев 2006 21:31
Е са, айде аристократ...  Тоя модел все пак е спортен, не нек`фа лимузина или т.н. 
___________________________________ Продава се Creative Zen Vision W 30GB
|
|
|
|
 |
Phantom
|
 |
Регистриран на:
16 Ное 2003 18:58
Мнения: 516
|
|
Заглавие: Публикувано на: 10 Фев 2006 21:34
Спор няма, Aston Martin Rapide не може да е на второ място!
Как ми се иска един ден да мога да си купя DB7...ееех
___________________________________ "Когато критиците говорят, дори и авторът мълчи."
by Phantom
|
|
|
|
 |
B.L.
|
 |
Регистриран на:
18 Сеп 2004 08:49
Мнения: 173 Местоположение: Кръчмата в махалата...
|
|
Заглавие: Публикувано на: 10 Фев 2006 22:57
за мен колата е Ford Mustang GT500 - 475 коня... няма лошо на Audi S6 също няма да откажа с двигател от мурселагио
___________________________________

|
|
|
|
 |
Макс Пейн
|
 |
Регистриран на:
01 Май 2003 15:57
Мнения: 2620 Местоположение: в БИАД
В момента играе: на сигурно...
|
|
Заглавие: Публикувано на: 10 Фев 2006 23:28
Избора за мен е между S6 и Z4-ката...И двете са АДСКИ и не знам коя по-ме кефи...Дано някой ден имам такава!
___________________________________ "Съединителят е връзката между двигателя и усмивката...
Все агенти сме!
|
|
|
|
 |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения
|
|