Иди на:  
търсене   регистрация   чат   помощ   правила   влизане в сайта
Автор Съобщение

Аватар
Регистриран на:
14 Май 2004 18:33
Мнения: 2965
Местоположение: Лолиландия
В момента играе: Рефреш на PCM форума (epik high score!)
Заглавие: Re: [Официална тема]Формула 1: Сезон 2009
Публикувано на: 21 Апр 2009 14:04


Няма да ги бъде в Бахрейн, това е сигурно. Не че темпото им е зле. В интерес на истината колата не е толкова слаба и със сигурност може да се бори за точки. Но с всичките тия технически и стратегически проблеми трябва да се случи чудо, за да се качат на подиум. Ако състезанието протече нормално и двете им коли не изпушат, то вероятността да вземат поне няколко точки е висока. Но за победа - забрави :- ) Фен съм на Кими и много искам да печели, но трябва чудо да се случи :-/

Тази събота и неделя очаквам отново силно представяне от Браун, като след тях пак вероятно ще са Тойота, Ред Бул, Уилямс. Надявам се и Рено да са там, възможно е и Макларън да са ок. :?

___________________________________
"Properly read, the Bible is the most potent force for atheism ever conceived." — Isaac Asimov.


Профил WWW

Аватар
Регистриран на:
25 Апр 2009 11:38
Мнения: 14
В момента играе: Assassin's Creed
Заглавие: Re: [Официална тема]Формула 1: Сезон 2009
Публикувано на: 25 Апр 2009 12:45


И аз съм фен на Iceman но както е тръгнало и това няма да е неговия сезон :?

___________________________________
Impossible is nothing!


Профил

Дидко Бандитко
Аватар
Регистриран на:
28 Сеп 2002 08:47
Мнения: 16978
В момента играе: No man's sky
Заглавие: Re: [Официална тема]Формула 1: Сезон 2009
Публикувано на: 25 Апр 2009 12:50


Като един дългогодишен фен на Макларън и финландците, продължавам да си подкрепям Ковалайнен и се надявам заедно с циганина да се класират днес напред. Разликата е осезаема, откакто и мклр смениха дифюзърите и то си проличава де... Айде отивам отатък да гледам квалификациите :)

___________________________________
[02:11:17] Алминатора: mejdu drugoto sym si mislel
[02:11:19] Алминатора: che imam leka forma
[02:11:22] Алминатора: na auizym ponqkoga :D


Профил

Аватар
Регистриран на:
14 Май 2004 18:33
Мнения: 2965
Местоположение: Лолиландия
В момента играе: Рефреш на PCM форума (epik high score!)
Заглавие: Re: [Официална тема]Формула 1: Сезон 2009
Публикувано на: 25 Апр 2009 14:18


Трули о.0 Глок @.@ Тойота :blink:

Е-га-ти о.0 Чакаме с нетърпение да измерят колите и да публикуват тежестите, но за момента не съм напълно убеден, че двете Тойоти са способни да победят, но ще поживеем - ще видим :- )

Между другото, гледах дори свободните тренировки ! :o Нек'ви скучни са, ама колкото повече - толкова повече :Д И без това сега ни чакат няколко седмици пауза, тъй че . . . :-/

А, и освен това, за F1 играта - 2009 ще я има само за PSP и Wii, майче. Чак 2010 се очаква за XBox, PS3 и PC :-/

___________________________________
"Properly read, the Bible is the most potent force for atheism ever conceived." — Isaac Asimov.


Профил WWW

Аватар
Регистриран на:
15 Яну 2006 15:37
Мнения: 485
Местоположение: В ЛЯВО ОТ КАНАЛА!!!
Заглавие: Re: [Официална тема]Формула 1: Сезон 2009
Публикувано на: 25 Апр 2009 16:47


1 Ярно Трули Тойота 1:32.779 1:32.671 1:33.431
2 Тимо Глок Тойота 1:33.165 1:32.613 1:33.712
3 Себастиан Фетел Ред Бул - Рено 1:32.680 1:32.474 1:34.015
4 Дженсън Бътън БраунGP - Мерцедес 1:32.978 1:32.842 1:34.044
5 Люис Хамилтън Макларън - Мерцедес 1:32.851 1:32.877 1:34.196
6 Рубенс Барикело БраунGP - Мерцедес 1:33.116 1:32.842 1:34.239
7 Фернандо Алонсо Рено 1:33.627 1:32.860 1:34.578
8 Фелипе Маса Ферари 1:33.297 1:33.014 1:34.818
9 Нико Розберг Уилямс - Тойота 1:33.672 1:33.166 1:35.134
10 Кими Райконен Ферари 1:33.117 1:32.827 1:35.380
11 Хейки Ковалайнен Макларън - Мерцедес 1:33.479 1:33.242
12 Казуки Накаджима Уилямс - Тойота 1:33.221 1:33.348
13 Роберт Кубица БМВ - Заубер 1:33.495 1:33.487
14 Ник Хайдфелд БМВ - Заубер 1:33.377 1:33.562
15 Нелсън Пикет - младши Рено 1:33.608 1:33.941
16 Адриан Сутил Форс Индия - Мерцедес 1:33.722
17 Себастиян Буеми Торо Росо - Ферари 1:33.753
18 Джанкарло Фисикела Форс Индия - Мерцедес 1:33.910
19 Марк Уебър Ред Бул - Рено 1:34.038
20 Себастиян Бурде Торо Росо - Ферари 1:34.159
Интерсна квалификация силите са мн изравнени. Вижда се подобрение в Рено и Макларън, Браун май почнаха да изостават, БМВ пак мн зле, Ферари май има светлина в края на тонела дано не е от идващия влак.

___________________________________
Живей заедно,умри сам.



Профил

Аватар
Регистриран на:
14 Май 2004 18:33
Мнения: 2965
Местоположение: Лолиландия
В момента играе: Рефреш на PCM форума (epik high score!)
Заглавие: Re: [Официална тема]Формула 1: Сезон 2009
Публикувано на: 25 Апр 2009 18:19


Тежестите на колите:
1. Jarno Trulli, Toyota, 648.5 kg
2. Timo Glock, Toyota, 643
3. Sebastian Vettel, Red Bull, 659
4. Jenson Button, Brawn GP, 652.5
5. Lewis Hamilton, McLaren, 652.5
6. Rubens Barrichello, Brawn GP, 649
7. Fernando Alonso, Renault, 650.5
8. Felipe Massa, Ferrari, 664.5
9. Nico Rosberg, Williams, 670.5
10. Kimi Raikkonen, Ferrari, 671.5
11. Heikki Kovalainen, McLaren, 678.5
12. Kazuki Nakajima, Williams, 680.9
13. Robert Kubica, BMW Sauber, 698.6
14. Nick Heidfeld, BMW Sauber, 696.3
15. Nelson Piquet, Renault, 677.6
16. Sebastien Buemi, Toro Rosso, 678.5
17. Giancarlo Fisichella, Force India, 652
18. Mark Webber, Red Bull, 656
19. Adrian Sutil, Force India, 679
20. Sebastien Bourdais, Toro Rosso, 667.5
Бележка: Сутил бе накзан с три позиции, защото е препречил Марк Уебър по време на бързата му обиколка.

Коментарът е един-единствен: ФЕТЕЛ :o :o :o

___________________________________
"Properly read, the Bible is the most potent force for atheism ever conceived." — Isaac Asimov.


Профил WWW

Заглавие: Re: [Официална тема]Формула 1: Сезон 2009
Публикувано на: 25 Апр 2009 18:45


Дади написа:
Коментарът е един-единствен: ФЕТЕЛ :o :o :o



:oops:

___________________________________
Стилян.

http://en.wikipedia.org/wiki/Autism


Профил Skype

Аватар
Регистриран на:
07 Юли 2008 16:12
Мнения: 620
В момента играе: Heroes IV
Заглавие: Re: [Официална тема]Формула 1: Сезон 2009
Публикувано на: 25 Апр 2009 21:59


Утре ще е много интересно да се надяваме, че Ферари най-после ще се събудят

___________________________________
Всичко в света е относително :)


Профил ICQ

Дидко Бандитко
Аватар
Регистриран на:
28 Сеп 2002 08:47
Мнения: 16978
В момента играе: No man's sky
Заглавие: Re: [Официална тема]Формула 1: Сезон 2009
Публикувано на: 25 Апр 2009 22:12


http://pcmania.bg/?go=video&videoId=217

!!!!!!!!!!!!!!!!!!

___________________________________
[02:11:17] Алминатора: mejdu drugoto sym si mislel
[02:11:19] Алминатора: che imam leka forma
[02:11:22] Алминатора: na auizym ponqkoga :D


Профил

Аватар
Регистриран на:
14 Май 2004 18:33
Мнения: 2965
Местоположение: Лолиландия
В момента играе: Рефреш на PCM форума (epik high score!)
Заглавие: Re: [Официална тема]Формула 1: Сезон 2009
Публикувано на: 26 Апр 2009 18:03


И отново Копчо победител! :lol: След като вчера напълно бях отписал отборът на Браун и мислех, че битката ще е между Трули и Фетел, Бътън с изумително каране и добра стратегия безпроблемно взе третата си победа за сезона. Барикело за пореден път се бори геройски през цялото състезание и със стратегия с три стопа успя да спечели една позиция.

Фетел и Ред Бул отново бяха бързи и като че ли доказаха, че те са вторият най-силен отбор в момента. В нормално състезание обаче се видя, че въпреки това са далеч от представянето на Браун и има доволно много място за подобрение. Ще видим в Барселона дали ще успеят да извършат нужните промени или пък настоящите водачи в шампионата ще дръпнат още повече напред. За Ред Бул добре говори и представянето на Уебър, който в началото правеше чудеса и изпревари сума народ. Безспорно те имат силна кола и предполагам, че Ейдриън Нюи все пак ще успее да продължи развитието й достатъчно добре.

Двете Тойоти демонстрират също добро темпо. Но с подобна агресивна стратегия с изтеглени ранни спирания трябваше да правят доста по-бързи обиколки. Явно японският отбор има още път да извърви докато стигне до първата си победа. Трули беше доста силен като представяне, но Глок . . . това момче ме отчайва. От първа позиция след първия завой се срина до седмо място. Как го постигна - не знам, но такива номера Бътън правеше едно време с БАР :lol: И щях да умра, когато пак като идиот се опитваше да изпревари Кими на най-тъпото възможно място. Очеизвадно е, че там няма как и само чудо ги спаси от катастрофа.

Хамилтън, уви, показа доста добро каране. КЕРС на стартовата права е голям бонус и на първия завой беше втори или трети. Само че оттам насетне си пролича, че Макларънът няма темпото да се бори с Браун, Ред Бул и Тойота. Самото негро се оплакваше, че на завоите трите тима били твърде бързи и му било невъзможно да стои близо до тях.

Преди малко говорих за Кими - сега пак! Първи точки за финландеца и Ферари, ура! :lol: Стартира от десета позиция с много гориво и след смело влизане в първи завой и като цяло добро темпо (доколкото колата му позволяваше) през цялото състезание се пребори за шестата позиция. Само че го преебаха в бокса. Може ли да те държат 10 секунди на втори бокс, при оставащи 13 или колко бяха там обиколки до края? Тази грешка може би му струваше петото място, въпреки че не съм уверен, че би могъл да се пребори с Барикело. Така или иначе Ферари все още правят твърде много грешки. Маса пък просто нямаше късмет. В първия завой бе притиснат между съотборника си и Барикело и след удар с бразилеца трябваше да влезе в пита за смяна на предно крило. Оттам насетне състезанието му бе провалено и той нямаше какво да прави :-/

Разочароващо представяне и от Фернандо Алонсо, и от Нико Розберг, и отбора на Уилямс като цяло. Бившият шампион днес никакъв го нямаше, не знам на какво се дължеше липсата на темпо. Изненадващо обаче Нелсън ми направи доста добре впечатление. Стартира назад, но се бори мъжки през цялото състезание и ако не друго, то показа страхотно дефанзивно каране, одържайки няколко обиколки зад себе си много по-бързият болид на Рубенс Барикело. Иммено тук като че ли се видя най-голямата полза от КЕРС. Противно на очакванията на специалисти, инженери и коментатори, тази система за момента намира полза не при изпреварванията, а при защитата от чужди атаки. Кими Райконен (мисля), както и Маса днес отново бяха с КЕРС в колите си и двамата обясняваха, че с нея болидите им се държали по-добре и като цяло били по-силни.

А, и да не забравя - БМВ. Бива ли да се провалят толкова епично тези момчета? :shock: Колата им явно е отврат, трудно се настройва, трудно се кара. Някакво трагично е положението при тях, което е жалко, защото аз поне си мисля, че Кубица е сравнително добър пилот и заслужава поне за точки да се бори :-/

Също така - вашият пилот на състезанието? За мен безспорно това бе Бътън - от четвъртата позиция, със сравнително лека кола той успя да се пребори за убедителна победа. Не допусна нито една грешка и като цяло бе безупречен.

Гран при на Бахрейн,
Бахрейн Интернешънъл, Сахир

01. Дженсън Бътън
02. Себастиен Фетел
03. Ярно Трули
04. Луис Хамилтън
05. Рубенс Барикело
06. Кими Райконен
07. Тимо Глок
08. Фернандо Алонсо
09. Нико Розберг
10. Нелсън Пикет
11. Марк Уебър
12. Хейки Ковалайнен
13. Себастиен Бурде
14. Фелипе Маса
15. Джанкарло Фисикела
16. Адриан Сутил
17. Себастиен Буеми
18. Роберт Кубица
19. Ник Хайдфелд
20. Казуки Накаджима

Най-бърза обиколка: Ярно Трули - 1'34''556

___________________________________
"Properly read, the Bible is the most potent force for atheism ever conceived." — Isaac Asimov.


Профил WWW

Аватар
Регистриран на:
14 Май 2004 18:33
Мнения: 2965
Местоположение: Лолиландия
В момента играе: Рефреш на PCM форума (epik high score!)
Заглавие: Re: [Официална тема]Формула 1: Сезон 2009
Публикувано на: 30 Апр 2009 14:51


Накратко:

- МакЛарън с условно наказание, тоест ако още един път нарушат правилника, то ще бъдат наказани с бан за три състезания.

- ФИА приеха нови правила за сезон 2010, включващи опцията отборите да съществуват с таван на бюджета си. По избор на ръководството на даден тим, отборът им може да ограничи бюджета си до 40 милиона паунда годишно, но за сметка на това ще има право на неограничени тестове по време на сезона, на неограничено ползване на въздушните си тунели, премахване на ограничителя на оборотите на двигателя и също така крилата ще могат да са подвижни. Отборите, които не ограничат бюджетите си ще могат спокойно да съществуват по правилата, които съществуват днес.

- Към промените, които ФИА прие, е и забрана на презареждането по време на състезание през 2010. Колите ще излизат с дадено количество гориво и ще карат с него до края на състезанието, без право на промяна. Подгревателите на гуми също бяха забранени за сезон 2010.

- Ред Бул подготвят преходна версия на двоен дифузиор, който ще се появи в Барселона. Окончателна версия не е ясно кога ще има, но се очаква да е на доста по-късен етап - чак за гран при на Великобритания. Ферари също се яват в Барселона с преходен модел дифузьор. При Рено, които вече имат готова двойна версия, ще се появят няколко малки подобрения, а по думите на Флавио Бриаторе в Монако ще имат голямо подобрение.

___________________________________
"Properly read, the Bible is the most potent force for atheism ever conceived." — Isaac Asimov.


Профил WWW

Аватар
Регистриран на:
15 Яну 2006 15:37
Мнения: 485
Местоположение: В ЛЯВО ОТ КАНАЛА!!!
Заглавие: Re: [Официална тема]Формула 1: Сезон 2009
Публикувано на: 05 Май 2009 13:34


Какво подяволите:
ФИА смени безцеремонно системата за определяне на шампиона във Ф1

Приемат правилото без много шум!

Световният съвет на ФИА е одобрил официално новата системата за определяне на шампиона при пилотите във Формула 1 от 2010 година, разкриха сензационно медиите на Острова. Системата позната още като "победителят взима всичко" беше отхвърлена след бурни протести от страна на отборите и ФОТА, преди началото на сеон 2009, след като Бърни Екълстоун искаше да я въведе още от тази година. През март от ФИА обявиха, че ще се консултират пак с тимовете, но сега от документите и решенията на Световния съвет от миналата седмица става ясно, че новата система вече е одобрена официално.
6 точка от решенията на Съвета гласи: "титлата при пилотите ще се дава на този състезател с най-много първи места".

Тази подробност от спортните правила за сезон 2010 година е пропусната от медиите миналата седмица, защото решението не е било подчертано в огромния списък с промени за 2010 година. Документите на ФИА са с големина от няколко десетки страници.

ФИА също така потвърждава, че пилотите участващи в третата фаза от квалификацията вече ще могат да зареждат колите си с гориво преди състезанието. Сега това право имат само пилотите от 11-то до последно място на старта. Както е известно, от сезон 2010 година презареждането с гориво по време на състезания се забранява.

Така познатата система с точки няма да определя вече шампиона (10,8,6,5,4,3,2,1 според класирането на финала в топ 8 на всеки старт) и през 2010 година броят на победите ще е определящ за титлата при пилотите. Тези точки все пак ще се дават, за да се определят останалите места в класирането. Решенето на ФИА означава на практика, че пилот с повече точки може да не стане световен шампион, ако има по-малко победи от своя конкурент.

ФОТА и отборите искат разликата в точките между първия, втория и третия на финала да е по-голяма и победата да има повече стойност и предлагат победителят във всяко Гран при да прибавя по 12 точки, вторият - 9, а третият - 7. Местата от четвърто до осмо пък да носят съответно 5, 4, 3, 2 и 1 точка. За сега не ясно дали има промени в системата за класирането при конструкторите

___________________________________
Живей заедно,умри сам.



Профил

Аватар
Регистриран на:
15 Яну 2006 15:37
Мнения: 485
Местоположение: В ЛЯВО ОТ КАНАЛА!!!
Заглавие: Re: [Официална тема]Формула 1: Сезон 2009
Публикувано на: 08 Май 2009 23:05


08 Май 2009
ФИА се отметна: Точките, а не победите ще са важни за титлата при пилотите през 2010 година

ФИА изтри от документите "Победителят взима всичко"

Непопулярната система за определяне на световния шампион във Ф1 "Победителят взима всичко" бе изтрита от правилника за догодина. След срещата на Световният съвет, ФИА публикува правилата за следващата година като член 6.1 от спортните правила гласеше, че титлата ще се даде на пилота спечелил най-много състезания, а не този с най-много точки.

Федерацията се опита да въведе лансираната от Бърни Екълстоун система още за тази година, но на късните промени бе наложено вето от ФОТА. Изглежда включването на член 6.1 е било просто техническа грешка. Сега същият този член гласи, че титлата през 2010 година ще се даде на пилота събрал най-много точки.
хахаххахах жалки са мн бързо го изтриха :D

___________________________________
Живей заедно,умри сам.



Профил

Аватар
Регистриран на:
15 Яну 2006 15:37
Мнения: 485
Местоположение: В ЛЯВО ОТ КАНАЛА!!!
Заглавие: Re: [Официална тема]Формула 1: Сезон 2009
Публикувано на: 09 Май 2009 15:37


Pos No Driver Team Q1 Q2 Q3 Laps
1 22 Jenson Button Brawn-Mercedes 1:20.707 1:20.192 1:20.527 21
2 15 Sebastian Vettel RBR-Renault 1:20.715 1:20.220 1:20.660 15
3 23 Rubens Barrichello Brawn-Mercedes 1:20.808 1:19.954 1:20.762 20
4 3 Felipe Massa Ferrari 1:20.484 1:20.149 1:20.934 18
5 14 Mark Webber RBR-Renault 1:20.689 1:20.007 1:21.049 17
6 10 Timo Glock Toyota 1:20.877 1:20.107 1:21.247 25
7 9 Jarno Trulli Toyota 1:21.189 1:20.420 1:21.254 25
8 7 Fernando Alonso Renault 1:21.186 1:20.509 1:21.392 20
9 16 Nico Rosberg Williams-Toyota 1:20.745 1:20.256 1:22.558 22
10 5 Robert Kubica BMW Sauber 1:20.931 1:20.408 1:22.685 15
11 17 Kazuki Nakajima Williams-Toyota 1:20.818 1:20.531 16
12 8 Nelsinho Piquet Renault 1:21.128 1:20.604 20
13 6 Nick Heidfeld BMW Sauber 1:21.095 1:20.676 16
14 1 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:20.991 1:20.805 12
15 12 Sebastien Buemi STR-Ferrari 1:21.033 1:21.067 15
16 4 Kimi Räikkönen Ferrari 1:21.291 5
17 11 Sebastien Bourdais STR-Ferrari 1:21.300 8
18 2 Heikki Kovalainen McLaren-Mercedes 1:21.675 10
19 20 Adrian Sutil Force India-Mercedes 1:21.742 11
20 21 Giancarlo Fisichella Force India-Mercedes 1:22.204 11

пак преебаха стратегията и Кими остана 16 мн са зле иначе колата е добре сега ще видим като излезне кой колко гориво има

___________________________________
Живей заедно,умри сам.



Профил

Аватар
Регистриран на:
14 Май 2004 18:33
Мнения: 2965
Местоположение: Лолиландия
В момента играе: Рефреш на PCM форума (epik high score!)
Заглавие: Re: [Официална тема]Формула 1: Сезон 2009
Публикувано на: 09 Май 2009 19:40


1. Jenson Button, Brawn GP, 646kg
2. Sebastian Vettel, Red Bull, 651.5
3. Rubens Barrichello, Brawn GP, 649.5
4. Felipe Massa, Ferrari, 655
5. Mark Webber, Red Bull, 651.5
6. Timo Glock, Toyota, 646.5
7. Jarno Trulli, Toyota, 655.5
8. Fernando Alonso, Renault, 645
9. Nico Rosberg, Williams, 668
10. Robert Kubica, BMW Sauber, 660
11. Kazuki Nakajima, Williams, 676.6
12. Nelson Piquet, Renault, 677.4
13. Nick Heidfeld, BMW Sauber, 676.3
14. Lewis Hamilton, McLaren, 683
15. Sebastien Buemi, Toro Rosso, 678
16. Kimi Raikkonen, Ferrari, 673
17. Sebastien Bourdais, Toro Rosso, 669
18. Heikki Kovalainen, McLaren, 657
19. Adrian Sutil, Force India, 675
20. Giancarlo Fisichella, Force India, 656

Подреждането и тежестите на колите с горивото. Прави впечатление, че Маса е най-бързият в челната петица и също така е единственият, който ще стартира с КЕРС. Както се видя през последните състезания пилотите с тази система имат голямо преимущество именно при старт на състезанието. Предполагам че би могъл да стигне до трета, може би втора позиция още на старта и в такъв случай да се бори за подиум. Ако нищо не се обърка по колата или стратегията му, то бих казал, че Маса е сигурен претендент за място на стълбичката и с безспорни шансове за победа утре, още повече имайки предвид и представянето на Ферари в тазсутрешната тренировъчна сесия. Там Маса и Кими бяха най-бързите както с твърдите, така и с меките гуми.

По време на състезанието очаквам обаче и много добро представяне на Барикело и Бътън и не би ме очудило, ако някой от тях запише най-бързата обиколка и тя бъде 1. 19 :Р Бътън за момента е водещият кандидат за победата, още повече от 2001 година на тази писта винаги е печелил състезателят, започнал от първа позиция :Р Фетел продължава да впечатлява - с пет кила повече бе бърз почти колкото Бътън. Тъй че евала на хлапето :Р Не съм убеден, че ще може да бие Бътън и Барикело в хода на самото състезание, но ще видим :- )

Изненадващо е теглото на Алонсо - най-лекият но всички и въпреки това е чак осми :-/ Явно колата не е достатъчно добре или може би е имал проблеми с настройките. Имейки предвид обаче, че този път Алонсо е без КЕРС (както и болидите на БМВ, между другото) едва ли ще го видим да се изстреля много напред на старта и предполагам, че в хода на самото състезание ще се свлече извън точките.

Няколко думи по принцип - Ферари пак осраха работата :-/ В случая Кими също има вина, защото той също е мислел, че първата му обиколка ще е достатъчна, въпреки че признава, че не е била особено добра. Искал е да запази един чифт меки гуми, но като цяло решението е доста тъпо. Така или иначе успя да ги спести, де, тъй че ще видим. Теоритично с КЕРС, много гориво и дълъг първи стинт с твърдите гуми може да издрапа нагоре, да мине на меките и да продължи да се бори, но ще видим. Там надеждата за точки е много малка, уви :'(

___________________________________
"Properly read, the Bible is the most potent force for atheism ever conceived." — Isaac Asimov.


Профил WWW

Аватар
Регистриран на:
14 Май 2004 18:33
Мнения: 2965
Местоположение: Лолиландия
В момента играе: Рефреш на PCM форума (epik high score!)
Заглавие: Re: [Официална тема]Формула 1: Сезон 2009
Публикувано на: 12 Май 2009 19:00


http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/n ... 5405.shtml

Ферари са готови да се откажат от Формула 1 ! Бърни и Макс са на път да лапнат големият и сочен . . . ЕПИЧНА ПОБЕДА ! :o :o :o

___________________________________
"Properly read, the Bible is the most potent force for atheism ever conceived." — Isaac Asimov.


Профил WWW

Аватар
Регистриран на:
14 Май 2004 18:33
Мнения: 2965
Местоположение: Лолиландия
В момента играе: Рефреш на PCM форума (epik high score!)
Заглавие: Re: [Официална тема]Формула 1: Сезон 2009
Публикувано на: 31 Май 2009 09:41


Ей, ке ви пуцам пловдивчанския родител от женски род, бива ли да сте такива несериозници! :Р

Около GP на Монако да няма никой писал в тая тема, ебаси >.< Кими подиум, ура! Копчо 99.9% шампион :- )

Тъй че отправяме поглед напред към 2010. Ако някой знае - 29ти май беше крайният срок за записване на участие в догодишната Формула 1. Само че при цялата криза с правилата на ФИА и ненормалника Мозли отбороите първоначално заявиха, че не желаят да участват по този ненормален правилник и че просто няма да подадат документи за 2010. В началото на седмицата обаче два нови отобора - USGPE/USF1, американски отбор, заяви, че иска да участва и подаде всички нужни документи. Малко след това същото направи е Campos Racing, което е отбор от испанската Формула 3. По-късно Уилямс също подадоха документите си, в резултат на което членството им във ФОТА (Организацията на отборите във Формула 1) бе замразено. В петък документи подадоха още четири нови отбора - Prodrive, Lola (които няма да участват за пръв път в Ф1, а в момента пък участват в Льо Ман), Марч (също някогашен отбор от Ф1) и накрая и Litespeed, отбор от британската Формула 3, подкрепен от бившият инженер на Рено, Тойота и Форс Индия - Майк Гаскойн. От максималните позволени 13 отбора тези тук са точно 7.

Обаче отборите от ФОТА, след като прекараха последния месец в почти непрестанни преговори с Мозли и ФИА за промяна на правилника, подадоха условни заявки за участие. Условността се състои в няколко точки:
1) Отборите от ФОТА ще участват само ако настоящият правилник бъде премахнат и правилата за 2010 бъдат развити на базата на тези от 2009 с промени, предложени от ФОТА. По отношение на тавана на бюджетите не е напълно ясно дали са съгласни на по-висока цифра от рода на 100 милиона паунда годишно или тотално премахване. Знае се, че имат собствени предложени мерки за намаляване на разходите, които включват евентуалното предлагане на клиентски автомобили на по-малките отбори.
2) Отборите ще участват ако бъде подписан нов договор Конкорд, който определя разпределението на парите от Ф1 и правата на отборите. Последният Конкорд изтече през 2007 и по настоящем Ф1 съществува на базата на един Меморандум за съгласие, тоест никой по никакъв начин не е обвързан да прави нищо о.0
3) Отборите ще участват само ако всички членове на ФОТА бъдат приети заедно в догодишния шампионат и никй от тях не отпадне, за да участва друг отбор на негово място.

В момента обаче ни вест, ни кост от ФИА. В крайна сметка официалният списък с участници ще стане известен на 12ти юни. Дотогава ако се случи нещо - сигурно ще дойда да ви кажа :Д

___________________________________
"Properly read, the Bible is the most potent force for atheism ever conceived." — Isaac Asimov.


Профил WWW

Дидко Бандитко
Аватар
Регистриран на:
28 Сеп 2002 08:47
Мнения: 16978
В момента играе: No man's sky
Заглавие: Re: [Официална тема]Формула 1: Сезон 2009
Публикувано на: 31 Май 2009 10:36


Абе защо станаха всички тези мизерии бе да го еба >.>
Миналите сезони всичко е било (почти) по мед и масло. Заради кризата ли?

В интерес на истината почти не ми е интересна формулата тази година. И не защото не ми харесват позициите на любимците ми, а защото ми е ясно до 90% кои ще вземат първите 4-5 места, а шампионатът вече е решен и няма интрига за местата.

___________________________________
[02:11:17] Алминатора: mejdu drugoto sym si mislel
[02:11:19] Алминатора: che imam leka forma
[02:11:22] Алминатора: na auizym ponqkoga :D


Профил

Футболен разбирач
Аватар
Регистриран на:
25 Дек 2008 19:14
Мнения: 4510
В момента играе: Football Manager 2007
Pro Evolution Soccer 2013
Заглавие: Re: [Официална тема]Формула 1: Сезон 2009
Публикувано на: 31 Май 2009 12:15


denik написа:
Абе защо станаха всички тези мизерии бе да го еба >.>
Миналите сезони всичко е било (почти) по мед и масло. Заради кризата ли?

В интерес на истината почти не ми е интересна формулата тази година. И не защото не ми харесват позициите на любимците ми, а защото ми е ясно до 90% кои ще вземат първите 4-5 места, а шампионатът вече е решен и няма интрига за местата.


Нима преди Шумахер само като биеше беше по-интересна?!
Пък за свинщините дето ги наредиха ФИА оставам без коментар-дано пак поне да няма 5 човека,които винаги да са топ 5 през следващия сезон...

___________________________________
WeAreGettingClose


Профил

Аватар
Регистриран на:
14 Май 2004 18:33
Мнения: 2965
Местоположение: Лолиландия
В момента играе: Рефреш на PCM форума (epik high score!)
Заглавие: Re: [Официална тема]Формула 1: Сезон 2009
Публикувано на: 31 Май 2009 16:15


То миналите сезони пак е било страшно, но никога не е било в такъв мащаб (освен 2004, когато пак са заплашили да си ходят :Д)

Иначе мизериите са породени от двама души: Макс "нацистката проститутка" Мозли и зомбито Бърни Екълстън, които де факто управляват спорта и прибират повечето пари. Сещаш се, че ситуация, в която отборите, които де факто СА спортът, нямат никаква фласт е потенциално взривоопасна. Тая година просто ФИА преляха чашата за кой ли път . . .

Приходите от Ф1 са колосални и това всички го знаят. Само че от тези приходи поне 50% влизат в джоба на собственика на правата - дъртият гнусен Бърни. Десетте отбора пък трябва помежду си да си разпределят оставащите 50% и от тях съответно да плащат разни такси на Бърни и Фиа. То затова и две години вече няма договор Конкорд - на отборите просто им писна и отказаха да подпишат споразумение, което да запази статуквото. Да не говорим, че продължава да виси една много стабилна сума пари, която отборите твърдят, че им се дължи, а пък Бърни твърди, че вече им я е изплатил.

Тази година обаче и Мозли, известен с факта, че в свободното си време се любува на компанията на нацистки проститутки, реши да си направи тотална гавра с отборите и спорта и да промени коренно правилата. Идеята зад всичко това е да се намалят разходите и да се примамят още отбори във Формулата. Само че отборите близо година обсъждаха помежду си различни промени и начини за намаляване на разходите и ги представяха на Мозли. И в крайна сметка той махна с ръка, отказа предложенията на ЕДИНСТВЕНИТЕ ХОРА, КОИТО ИМАТ ПРЕДСТАВА КОЛКО ПАРИ ТРЯБВАТ НА ЕДИН ОТБОР, и наложи бюджет от 40 милиона паунда, бан за онова, бан за това, никакви презареждания и, разбира се, два набора от правила - един за отборите, които решат да се подложат на ограничаване на бюджете и един за неограничените. Както се досещате точно такова нещо никой отбор не би приел. Във футбола дали някой би се съгласил да има отбори с 16 души и отбори с по 11? И отборите най-накрая забиха една плесница на Мозли, който като допълнение на всичко беше определил 29 май, а не както досега винаги е било ноември, за краен срок за записване и отказа да го удължи. >.>

Та така, смърт за бърни и мозли, и за цялата им рода >.<

___________________________________
"Properly read, the Bible is the most potent force for atheism ever conceived." — Isaac Asimov.


Профил WWW
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
 
Иди на:  
© 2009 PC Mania | Реклама | Контакти web by: ilyan.com