Иди на:  
търсене   регистрация   чат   помощ   правила   влизане в сайта
Автор Съобщение

Аватар
Регистриран на:
14 Май 2004 18:33
Мнения: 2965
Местоположение: Лолиландия
В момента играе: Рефреш на PCM форума (epik high score!)
Заглавие: Re: [Официална тема]Формула 1: Сезон 2009
Публикувано на: 01 Апр 2009 16:39


Ем, да :Р Ама все пак посмей се малко, де, лошо няма :lol:

___________________________________
"Properly read, the Bible is the most potent force for atheism ever conceived." — Isaac Asimov.


Профил WWW

Дидко Бандитко
Аватар
Регистриран на:
28 Сеп 2002 08:47
Мнения: 16978
В момента играе: No man's sky
Заглавие: Re: [Официална тема]Формула 1: Сезон 2009
Публикувано на: 01 Апр 2009 16:58


:lol: :lol: :lol:

___________________________________
[02:11:17] Алминатора: mejdu drugoto sym si mislel
[02:11:19] Алминатора: che imam leka forma
[02:11:22] Алминатора: na auizym ponqkoga :D


Профил

Аватар
Регистриран на:
15 Яну 2006 15:37
Мнения: 485
Местоположение: В ЛЯВО ОТ КАНАЛА!!!
Заглавие: Re: [Официална тема]Формула 1: Сезон 2009
Публикувано на: 02 Апр 2009 12:25


Формула 1: Дисквалифицираха Люис Хамилтън
02.04.2009 / 13:18

Отнеха точките на британеца и Макларън за Гран при на Австралия

Световната автомобилна федерация (ФИА) обяви днес, че дисквалифицира световния шампион Люис Хамилтън и неговия отбор Макларън от първия кръг за сезона - Гран При за Австралия и връща третото място на пилота на Тойота - Ярно Трули. Стюардите преразгледаха финала на състезанието в Мелбърн.

След среща днес на пистата "Сепанг" Хамилтън и неговия тим Макларън бяха дисквалифицирани заради лъжлива информация, с която са подвели стюардите за наказанието на Трули. Така световният шампион и неговият отбор няма да получат точки от състезанието в Мелбърн.

Както е известно след финала в Австралия Ярно Трули (Италия) с Тойота бе наказан с 25 секунди и се смъкна от 3-то на 12-то място, а на подиума се качи световният шампион Люис Хамилтън (Великобритания) с Макларън. Тогава стюардите решиха, че Хамилтън е неправомерно изпреварен от Ярно Трули при появяването на втората кола за сигурност в края на състезанието.

крайно класиране за Гран При на Австралия:

1. Дженсън Бътън (Великобритания), Браун ГП - 1:34.15,784 часа
2. Рубенс Баричело (Бразилия), Браун ГП - на 0,807 секунди
3. Ярно Трули (Италия), Тойота - на 1,604 секунди
4. Тимо Глок (Германия), Тойота - на 4,435 секунди
5. Фернандо Алонсо (Испания), Рено - на 4,879 секунди
6. Нико Розберг (Германия), Уилямс - на 5,722 секунди
7. Себастиен Бюеми (Швейцария), Торо Росо - на 6,004 секунди
8. Себастиен Бурде (Франция), Торо Росо - на 6,298 секунди
9. Адриан Зутил (Германия), Форс Индия - на 6,335 секунди
10. Ник Хайдфелд (Германия), БМВ-Заубер - на 7,085 секунди
11. Джанкарло Фисикела (Италия), Форс Индия - на 7,374 секунди
12. Марк Уебър (Австралия), Ред Бул - на 1 обиколка
13. Себастиан Фетел (Германия), Ред Бул - на 2 обиколки
14. Роберт Кубица (Полша), БМВ-Заубер - на 3 обиколки
15. Кими Райконен (Финландия), Ферари - на 3 обиколки

http://btv.bg/sport/news_details.pcgi?cont_id=128884

___________________________________
Живей заедно,умри сам.



Профил

Аватар
Регистриран на:
15 Яну 2006 15:37
Мнения: 485
Местоположение: В ЛЯВО ОТ КАНАЛА!!!
Заглавие: Re: [Официална тема]Формула 1: Сезон 2009
Публикувано на: 02 Апр 2009 12:27


Отбори от Формула 1 използвали нелегална версия на KERS в Австралия
01.04.2009 / 15:56

Може да последва наказание от ФИА

ФИА може да уличи два отбора, които са използвали нелегална версия на системата за акумулиране на кинетична енергия, по време на Гран При на Австралия, съобщава интернет изданието на списание Клуб Формула 1.

Според информацията три от тимовете са се оплакали, че техните конкуренти са успели да надвишат максимума за генериране на мощност от 80 к.с., с близо 15 к.с.

Доказателствата, които са предоставени, се базират на аудио файлове на двигателите на въпросните отбори, по време на състезанието. Очаква се официално съобщение на ФИА преди първите тренировки на "Сепанг" в петък.

От Метеорологичната служба на Малайзия предвиждат гръмотевични бури за цялата седмица, като те ще стигнат връхната си точка през уикенда.

___________________________________
Живей заедно,умри сам.



Профил

Аватар
Регистриран на:
29 Дек 2005 17:41
Мнения: 1829
Местоположение: The City of Ruse
Заглавие: Re: [Официална тема]Формула 1: Сезон 2009
Публикувано на: 02 Апр 2009 13:32


Дисквалификацията на Хамилтън е поредното доказателство за това, което си говорихме с Дади... Не казвам, че е несправедливо, защото не знам какви наистина са доказателствата, но след четири дена такова решение е нелепо.

___________________________________
И аз вече не знам защо още влизам в този форум...


Профил

Аватар
Регистриран на:
02 Фев 2006 23:15
Мнения: 1436
Заглавие: Re: [Официална тема]Формула 1: Сезон 2009
Публикувано на: 03 Апр 2009 20:55


Хамилтън се извини за "голямата грешка", Раян го накарал да лъже (разширено)

___________________________________
.


Профил

Аватар
Регистриран на:
13 Юни 2008 18:10
Мнения: 1869
В момента играе: RL - worst game ever.
Заглавие: Re: [Официална тема]Формула 1: Сезон 2009
Публикувано на: 04 Апр 2009 14:40




Иначе Раян е изкупителната жертва за глупостта, дето сториха. Решили са, че трябва да го отнесе някой друг, а не пилота, и измислиха това.

___________________________________
What's a real girl? Is it something fap-able?
indeedhewasshady.


Профил

Аватар
Регистриран на:
14 Май 2004 18:33
Мнения: 2965
Местоположение: Лолиландия
В момента играе: Рефреш на PCM форума (epik high score!)
Заглавие: Re: [Официална тема]Формула 1: Сезон 2009
Публикувано на: 07 Апр 2009 12:55


/re :D

Бях в Гърция тия дни и гледах състезанието по някаква тяхна телевизия. Беше някакво яко, на тия рекламните им паузи бяха по-дълги и от тия на бТВ :lol:

Иначе - Фераритата са МЕГА зле. И като отбор, и като кола. Маса го преебаха в тренировките ЯКО (КАК МОЖЕ ДА ГО ПУСНАТ САМО ВЕДНЪЖ ?!? о.0), после на Кими му сложиха мокрите гуми, когато беше супер сухо. И ако някои си мислят, че това е било в рамките на риска и че е е можело да спечели нещо - не. Кими беше шести, мисля, стабилна позиция, вътре в точките и изобщо нямаше нужда да рискуват. Можеха да вкарат Маса, който така или иначе нямаше какво да губи, но не. После пък на Маса му сложиха мокрите гуми, но решиха, че не вали достатъчно силно и го прибраха, за да му сложат интермедии. После заваля силно и той влезе пак за супер мокрите гуми :shock:

Реното и Макларанът също никакви ги няма, тъй че аз лично се съмнявам, че трите големи отбора ще успеят да направят каквото и да било преди началото на европейските състезания. Потресаващото е, че БМВ-то също е мега зле и тотално му липса темпото, а именно те бяха в позиция най-много да се възползват от моментното състояние на големите отбори. Въпреки че Кубица беше доста добре в Австралия и може би трябва да изчакаме до Китай, за да сме сигурни. Брауновете продължават да се държат много стабилно, нищо ново там. Но лично аз искрено се изненадвам от двете Тойоти, които са много силни в момента и според мен след Браун са с най-силният болид. А Розберг прави чудеса със своя Уилямс, който също явно е доста добър, от инженерна гледна точка. За него съм убеден, че тази година ще си вземе първата победа. Ред Бул също са доста силни и Ветел също има голям шанс за победа тази година.

Малко злоба, сега - Уебър, Глок и Хайдфелд. Първият в интерес на истината, е достатъчно бърз и опитен, но ако някои казват, че на Кими му липса хъс, то за австралиеца не знам какво да кажа. Супер улегнал и спокоен ми изглежда, a в този спорт се иска преди всички агресия. Глок пък е в другата крайност - много му се изправерва на детето обаче никакъв усет няма. Щях да умра от стрес, докато беше зад Алонсо. Опитва на най-ненормалните места да изпреварва, при положение, че се вижда, че не може. Бях почти убеден, че двамата ще се блъснат. После имаше и една сценка с Уебър - Глок минава встрани, тръгва от външната страна и затваря вратата пред Уебър, влизайки остро в завоя. Всички други пилоти щяха да се забият в Глок и точно тази маневра, беше толкова зле обмислена и като цяло много напомняше на сценката с Кубица и Фетел от Австралия. А Хайдфелд - признавам, симпатичен ми е обаче щеше да е хубаво, ако някой път опита и с каране да стигне до подиум. Всяко състезание - едно и също - напълват го догоре, закачат му отзад едно ремарке с допълнителна цистерна бензин и каквото стане. Прощавайте, ама така не се прави. Бавен, но за сметка на това врътва ебаси противоминоментния зиг-заг на пистата и никой не може да го мине. Ето в това го бива - да се класира напред в квалификациите и после да кара като подвижен шикан. >.>

Никой от феновете на тези пилоти да не се убижда, това си е мое мнеие. И тримата в интерес на истината са ми сипатични, и тримата са имали много силни състезания, това са си просто няколко мои наблюдения. За Глок, в частност, ще кажа дори и едно евала. че сам си е взел решението за гумите и се оказа вярното решение и излезе напред.

В крайна сметка - Гран при на Малайзия, прекратено на 32-та обиколка, поради тежки климатични условия. Едва третото състезание в историята на Ф1, което завършва зад кола за сигурност, но второто за този сезон о.0

Отново ще кажа едно "Бърни и ФИА да се застрелят". Малко като развалена плоча съм обаче оно, кое си е, така си е >.< При положение, че ВСЕКИ ДЕН в Малайзия около шест часа се стъмва и вали силно, как може да им мине през ума да започнат състезанието в ПЕТ часа о.0 И после след състезанието никой не знае какво правят - червен флаг, пилотите се оплакват, че НИЩИЧКО на пистата не се вижда, дори колата за сигурност не са могли да видят. И въпреки това тия от ФИА искаха да се продължи състезанието о.0 Пилотите ги нареждат пак на грида, ама никой не знае в какъв ред, никой не знае какво точно да правят . . . тотален хаос, а после Бърни обяснява, че състезанието не било провал . . . и когато най-накрая го спрат официално, никой не знае в какъв ред да подредят пилотите и три пъти променят крайния резултат. Фетел е в точките, само че той изобщо не е завършил състезеанието, а е излетял от пистата, Глок е втори, после пък изведнъж става трети о.0 Тотален хаос и анархия . . . За интересуващите се - пилотите получават половината от точките, които биха получили, ако състезанието бе завършило на 56-тата обиколка, катко е по принцип. Това е така, защото не са били изминати 3/4 от пълната състезателна дистанция.

Гран при на Малайзия
Сепанг, Куала Лумпур


1. Дженсън Бътън
2. Ник Хайдфелд
3. Тимо Глок
4. Ярно Трули
5. Рубенс Барикело
6. Марк Уебър
7. Луис Хамилтън
8. Нико Розберг
9. Фелипе Маса
10. Себастиен Бурде
11. Фернандо Алонсо
12. Казуки Накаджима
13. Нелсън Пикет
14. Кими Райконен
15. Себастиан Фетел
16. Себстиен Буеми
17. Адриан Сутил
18. Джанкарло Фисикела
19. Роберт Кубица
20. Хейки Ковалайнен

Най-бърза обиколка - Дженсън Бътън - 1''36''641

___________________________________
"Properly read, the Bible is the most potent force for atheism ever conceived." — Isaac Asimov.


Профил WWW

Дидко Бандитко
Аватар
Регистриран на:
28 Сеп 2002 08:47
Мнения: 16978
В момента играе: No man's sky
Заглавие: Re: [Официална тема]Формула 1: Сезон 2009
Публикувано на: 07 Апр 2009 15:36


Аз пък чакам с нетърпение средата на месеца, когато ще се реши проблема с дифузьорите. Ето един много хубав материал по темата http://www.sportal.bg/sportal_tv.php?ca ... o_id=13562

Btw, за пръв път от около 7 години ще видим лицензирана F1 игра за PC, благодарение на Codemasters. :D :D :D Все още няма почти никакво инфо около играта, но е официално потвърдена за октомври :D

___________________________________
[02:11:17] Алминатора: mejdu drugoto sym si mislel
[02:11:19] Алминатора: che imam leka forma
[02:11:22] Алминатора: na auizym ponqkoga :D


Профил

Аватар
Регистриран на:
08 Ное 2002 11:40
Мнения: 191
Местоположение: Варна
Заглавие: Re: [Официална тема]Формула 1: Сезон 2009
Публикувано на: 07 Апр 2009 15:42


Тия пусти дифузьорите, образуват им нервички .. ако не водеха колоната, никой нямаше да дава пет пари за тях


Профил Skype

Заглавие: Re: [Официална тема]Формула 1: Сезон 2009
Публикувано на: 07 Апр 2009 18:13


Този сезон на Формула 1 ще е много хубав предполагам.А аз когато предполагам нещо,то винаги е така.Така че е пределно ясно,че ще е хубав,така че го гледайте и ми вярвайте,на това,което предполагам. :wink:


Профил

Аватар
Регистриран на:
14 Май 2004 18:33
Мнения: 2965
Местоположение: Лолиландия
В момента играе: Рефреш на PCM форума (epik high score!)
Заглавие: Re: [Официална тема]Формула 1: Сезон 2009
Публикувано на: 07 Апр 2009 18:15


denik написа:
Аз пък чакам с нетърпение средата на месеца, когато ще се реши проблема с дифузьорите. Ето един много хубав материал по темата http://www.sportal.bg/sportal_tv.php?ca ... o_id=13562

Btw, за пръв път от около 7 години ще видим лицензирана F1 игра за PC, благодарение на Codemasters. :D :D :D Все още няма почти никакво инфо около играта, но е официално потвърдена за октомври :D

Уау :o Другарят Манчев много ми се вдигна в очите, супер е ^.^ А за играта - верно ли октомври? >.> Ебаси, то дотогава ще е свършило всичкооооо >.< Обречен съм да продължа на плейстейшънката да си връткам сезон 2005, явно :D Обаче октомври викам да правим мултиплейър шампионат :lol:

___________________________________
"Properly read, the Bible is the most potent force for atheism ever conceived." — Isaac Asimov.


Профил WWW

Аватар
Регистриран на:
15 Яну 2006 15:37
Мнения: 485
Местоположение: В ЛЯВО ОТ КАНАЛА!!!
Заглавие: Re: [Официална тема]Формула 1: Сезон 2009
Публикувано на: 08 Апр 2009 23:21


Нормално , че Ферари и Макларън са зле докато другите подготвяха колите си за този сезон.Тия хвърляха средстава до последното състезание само и само да спечелят.Много са изостанали почти във всяко отношение,но това все пак са най-силно финансово поддържаните отбори и предполагам, че скоро ще си покажат ноктите.

___________________________________
Живей заедно,умри сам.



Профил

Аватар
Регистриран на:
14 Май 2004 18:33
Мнения: 2965
Местоположение: Лолиландия
В момента играе: Рефреш на PCM форума (epik high score!)
Заглавие: Re: [Официална тема]Формула 1: Сезон 2009
Публикувано на: 14 Апр 2009 16:27


Хауди, хауди, хауди! :D Малко почивка и се завръщаме с пълна пара! В петък почват свободните тренировки на трасето в Шанхай, после - БУМ! Събота и неделя, от 10 часа - съответно квалификациите и самото състезание за Гран при на Китай!

Очакванията са ясни - трета победа за Браун. Въпреки, че пистата има много прави, където допълнителната стабилност на Бътън и Барикело няма да има значение, на бавните и остри завои те двамата отново би трябвало да са неспираеми и съм около 80% сигурен, че Бътън ще вземе третата си победа за сезона. Въпреки че има някаква вероятност за технически проблем, какъвто видяхме при Барикело миналото състезание. Ще видим, де, но съм почти убеден, че един от двамата ще спечели :- )

Човекът, когото най-много искам да следя обаче, се казва Робърт Кубица. След доста силното представяне в Австралия очаквах, че в Малайзия ще видим нещо подобно, но, уви, колата му сдаде багажа :-/ В Китай обаче се надявам да видим истинския потенциал на Кубица и момчетата от БМВ. Фетел и Розберг също ще ги дебна с интерес. Първият беше наказан в Малайзия с десет места на грида, а пък Нико втори път го прецакват със стратегията. Ако обаче тазседмичното състезание е спокойно и без излишни драми, би трябвало те двамата отново да са в челото. Както и Тойотите, разбира се.

За трите големи отбора обаче не бих могъл да кажа нищо подобно. Ферари казват, че ще са с ново крило, Рено преобмислят ползата от КЕРС и не знаят да го ползват ли или не. А Макларън? Еми, дано Хейки вземе, че поне една обиколка завърши, че взе да ми става жал за момчето :lol:

НО! Ключовата новина днес е, че започна заседанието на Апелативния съд на ФИА, където ще се гледа оплакването на Ферари, Ред Бул, Рено и БМВ срещу спорната легалност на дифузьорите на Браун, Тойота и Уилямс. Официално решение би трябвало да имаме утре следобед, но не се знае. Така или иначе, ето някои от клюките:

Естествено е, че отборите не могат да чакат ФИА да реши спорът и чак тогава да почнат евентуално да развиват дифузьори. Затова всички наскоро започнаха усилена работена по изработка и тестване на системи, подобни на тези при трите отбора. За момента клюките са, че Ферари са най-назад, както и Ред Бул. При тях подобна система би могла да бъде въведена чак през Юни, за Гран при на Турция. При Макларън и БМВ ситуацията е малко по-добре и при тях явно проблемите са по-малко. Те биха могли да въведат модификацията още за началото на европейските състезания - за Гран при на Испания. Най-интересно се получава при Рено. Те всъщност още преди началото на сезона са забелязали вратичката в правилника и са почнали да разработват такъв дифузьор, като едновременно с това са попитали ФИА дали подобно решение би било легално. И какво са им отговорили? "Не". Браун, Тойото и Уилямс обаче са получили разрешението на ФИА и на тях не им е било казано нищо за легалността на подобна конструкция. Тъй че, ако днес и утре бъде взето положително решение за дифузьорите и те бъдат разрешени, то теоритично Рено биха могли да променят колата си и да са напълно подготвени за Гран при на Китай, което несъмнено ще им даде голямо предимство, а защо не и шанс за победа?

___________________________________
"Properly read, the Bible is the most potent force for atheism ever conceived." — Isaac Asimov.


Профил WWW

Аватар
Регистриран на:
15 Яну 2006 15:37
Мнения: 485
Местоположение: В ЛЯВО ОТ КАНАЛА!!!
Заглавие: Re: [Официална тема]Формула 1: Сезон 2009
Публикувано на: 15 Апр 2009 14:12


Официално: ФИА обяви дифузьорите на БраунGP, Уилямс и Тойота за легални!
Останалите отбори сега ще трябва да преработят колите си
Апелативният съд на ФИА, който заседава вчера в Париж за спорните двойни дифузьори на БраунGP, Тойота и Уилямс обяви официално, че дизайнът е легален. Така съдът на ФИА потвърди решението на съдиите на федерацията в Австралия и Малайзия, както и пред сезонната инспекция на директорът на състезанията Чарли Уайтинг. Тогава представителите на ФИА обявиха спорния дизайн на двойния дифузьор или познат още, като такъв на две нива за редовен.

Отборите, подали официални протести срещу "Бандата с дифузьорите": БМВ-Заубер, Ферари, Рено и Ред Бул и Макларън-Мерцедес сега ще трябва да преработят колите си, за да могат и те да използват дизайнерското решение на своите конкуренти.

Повечето специалисти са на мнение, че спорните дифузьори дават огромно предимство, което стига до половин секунда на обиколка. БМВ, Макларън и Ферари вече признаха, че са започнали работа по тези дифузьори, подобни на тези на Уилямс, Тойота и БраунGP. Рено и Ред Бул също са се захванали със собствени проекти. Очаква се новите дифузьори да дебютират за първия европейски старт на 10 май за Гран при на Испания.

Изявление на ФИА гласи: "Апелативният съд отхвърли жалбата и смята, че съдиите, които са одобрили дизайна са постъпили спрямо правилата".

___________________________________
Живей заедно,умри сам.



Профил

Аватар
Регистриран на:
14 Май 2004 18:33
Мнения: 2965
Местоположение: Лолиландия
В момента играе: Рефреш на PCM форума (epik high score!)
Заглавие: Re: [Официална тема]Формула 1: Сезон 2009
Публикувано на: 15 Апр 2009 18:16


^Мдам. Честно казано това е по-доброто решение за спорта, защото тия коли отчаяно се нуждаят от още стабилност. Също така обаче това означава, че шансовете на Браун за поне една титла тази година нарастват много стабилно.

Малко разочарование за феновете на Рено - въпреки всичко те надали ще успеят да въведат някакви промени за следващото състезание и ще се готови чак за Гран при на Испания с двоен дифузьор. По думите на Пат Симъндс (технически директор на отбора) обаче това ще им спечели около три десети от секундата. По идея конструкциите на Браун и компания дават около половин секунда, ако не и повече, но за да получат от Рено подобна изгода, то трябва да се промянят твърде много неща по колата, което е много сложно и би отнело много време.

___________________________________
"Properly read, the Bible is the most potent force for atheism ever conceived." — Isaac Asimov.


Профил WWW

Аватар
Регистриран на:
14 Май 2004 18:33
Мнения: 2965
Местоположение: Лолиландия
В момента играе: Рефреш на PCM форума (epik high score!)
Заглавие: Re: [Официална тема]Формула 1: Сезон 2009
Публикувано на: 19 Апр 2009 16:51


Фетел! :D После - повече, сега отивам да гледам мач :Р

___________________________________
"Properly read, the Bible is the most potent force for atheism ever conceived." — Isaac Asimov.


Профил WWW

Футболен разбирач
Аватар
Регистриран на:
25 Дек 2008 19:14
Мнения: 4510
В момента играе: Football Manager 2007
Pro Evolution Soccer 2013
Заглавие: Re: [Официална тема]Формула 1: Сезон 2009
Публикувано на: 19 Апр 2009 20:20


Даа...честито на Фетел,а и Макларън се представиха долу-горе добре...абе пак поне,че Бътън не спечели!
ЙЕС-Евертън биха ман юн :rockon: :rockon: :rockon: Бербатов обаче е голяма шматка-незаинтересован,отпаднал,имам чувството,че всичко му е безразлично...Както и да е,извинявам се за спама,ама трябваше да се подиграя на "най-великите"-да гният в кофите!!!

___________________________________
WeAreGettingClose


Профил

Аватар
Регистриран на:
14 Май 2004 18:33
Мнения: 2965
Местоположение: Лолиландия
В момента играе: Рефреш на PCM форума (epik high score!)
Заглавие: Re: [Официална тема]Формула 1: Сезон 2009
Публикувано на: 20 Апр 2009 18:05


Ето го големият пост :o Който има желание и търпение да ми се занимава с глупостите - да чете :oops: Останалите - feel free да ме псувате :cry:

Фетел, копеуета! Фетел, Фетел и пак Фетел! Перфектно състезание без нито една грешка. Както и Уебър зад него, което показва, че Ред Бул са с една от най-добрите коли тази година. Не че някой би очаквал по-малко от Ейдриън Нюи, де :- )

В никакъв случай обаче не може да се твърди, че Браун вече са разбити и разликата между отборите е заличена. Вчерашното състезание беше дъждавно, тъй че е показателно единствено и само за умението на Фетелчо :Р Също така трябва да отбележим, че стартът зад сейфти кар и наличието на дъжд по пистата безспорно беше в полза на пилотите на Ред Бул, защото им позволи да натъманят стратегията си и не трябваше да се притесняват от ниското количество гориво в колите си. Смея да твърдя, че на суха писта двата Брауна, а вероятно и Алонсо, щяха да са доста по-близо до Фетел и Уебър и щяхме да гледаме доста по-успорвана надпревара. Не че нямаше битки в челото, де, но то си личеше, че колите на двамата от Ред Бул стояха много по-добре от всичко останало на пистата и другите нямаха шанс в тези условия. Тъй че честито! :- )

Поглеждаме назад и виждаме Хейки, който най-накрая завърши не само състезателна обиколка, но дори цяло състезание! :lol: Макларън като цяло бавно започнаха да се подобряват, за разлика от БМВ и Ферари, които са все така ужасни :-/ За Реното имам някакви надежди, и макар в квалификацията Алонсо да бе най-лекият (637 кила, при 644 за Фетел и 650-и-нещо за Бътън) аз все пак мисля, че Рено също се подобряват и са доста по-близко до водещите в момента отбори. В тяхния случай днес просто нямаха късмет с избраната стратегия.

Уилямс и Тойота този път отсъстваха напълно. Сутил със своята Форс Индия, както и Буеми с Торо Росото направиха добро впечатление и с анти-автомобилите си се додрапаха доста напред. Не бих рискувал да казвам каквото и да е от сега, но Буеми като че ли трябва да се следи - току виж се е оказал поносимо добър пилот :- )

Другата събота и неделя - Гран при на Бахрейн. Там времето трябва да е ок и със би трябвало да гледаме традиционно състезание. Очаквам отново победа за Браун, но ще поживеем и ще видим :- ) Отсега се знае, че най-вероятно Нелсиньо ще е с подобрен дифузьор, подобен на този на Алонсо, а Ферари вероятно ще се върнат към употребата на КЕРС. Очаквайте още през седмицата :- )

Гран при на Китай
Шанхай Интернашънъл, Шанхай



01. Себастиен Фетел
02. Марк Уебър
03. Дженсън Бътън
04. Рубенс Барикело
05. Хейки Ковалайнен
06. Луис Хамилтън
07. Тимо Глок
08. Себастиен Буеми
09. Фернандо Алонсо
10. Кими Райконен
11. Себастиян Бурде
12. Ник Хайдфелд
13. Роберт Кубица
14. Джанкарло Фисикела
15. Нико Розберг
16. Нелсън Пикет
17. Адриан Сутил
18. Казуки Накаджима
19. Фелипе Маса
20. Ярно Трули

Най-бърза обикола: Рубенс Барикело - 1'52''592


ПП.
Между другото - когато бяха на подиума, китайците пак се осраха. При победа на Ред Бул не се свири "God save the Queen", а австрийският химн, тъй като Ред Бул е австрийска напитка и съответно отборът им е регистриран като австрийски. :Д fail ^.^

___________________________________
"Properly read, the Bible is the most potent force for atheism ever conceived." — Isaac Asimov.


Профил WWW

Аватар
Регистриран на:
15 Яну 2006 15:37
Мнения: 485
Местоположение: В ЛЯВО ОТ КАНАЛА!!!
Заглавие: Re: [Официална тема]Формула 1: Сезон 2009
Публикувано на: 20 Апр 2009 21:42


http://formula1.sportal.bg/news.php?id=6138
Кошмарът продължава, Ферари отново не се събуди

"Ако искаме да побеждаваме, първо трябва да завършим", заяви Маса
Отборът на Ферари не успя да се събуди от кошмарния сън, в който се намира от началото на сезона, и в третия кръг от шампионата за Гран при на Китай отново не успя да запише нито една точка. Така след грешките в стратегията и изключително слабата надеждност на болида за сезон 2009 - F60, Скудерия остана в дъното на класирането.
Фелипе Маса отпадна заради технически проблем в своя болид, а бившият световен шампион Кими Райконен отново остана извън зоната на точките заради слаба стратегия.

В първата фаза на надпреварата в Китай се движех на пета позиция и положението ми не бе толкова лошо. След първия стоп обаче, загубих сцеплението на гумите и нямах възможност да извлека пълните възможности от колата, която се пързаляше навсякъде. На няколко пъти двигателят загуби мощност", призна Кими. "Ситуацията ни в шампионата изглежда много трудна. Направихме твърде много грешки, не разполагаме с нужната скорост и надеждността на F60 не е на ниво. Надявам се всичко това да се промени в Гран при на Испония, когато ще получим нов аеродинамичен пакет и детайли, които ще ни дадат липсващото сцепление. Сигурен съм, че имаме сили да побеждаваме отново, но това ще отнеме време. Сега е много лесно да ни критикуват, но ние знаем как да се съвземем", завърши Ледения.

"Страшно съм разочарован и натъжен, но мотивацията ми остава висока. Днес имах шанс да се кача на подиума. Движех се на трето място и давах еднакви времена с лидерите, дори и със заредено гориво за стратегия с един стоп. Всичко обаче приключи, когато се появи колата за сигурност. Двигателят ми започна да губи мощност, след което педалът на газта отказа да работи и моторът загасна без предупреждение", призна Маса. "Искам да кажа на нашите фенове да не се отказват от нас в най-тежкия момент, защото шампионатът е много дълъг. Трябва да работим заедно, за да се измъкнем от тази трудна ситуация. Нуждаем се от бърза промяна в аеродинамиката на болида, но също много важна част в развитието ни трябва да бъде и надеждността. Ако искаме да побеждаваме, първо трябва да завършваме", завърши философски бразилецът.
Положението е мн трагично за жалост предполагам,че всички фенове на Ферари като мен са супер разочаровани.Ако наитина след състезанието в Испания не оправят колата и не почнат да печелят по- добре да готвят болида за 2010
Като цяло надеждата е за следващите 2 състезания, които са силни за Ферари.
2007 Фелипе Маса (Ферари) - Сахир
2008 Фелипе Маса (Ферари) - Сахир
2007 Фелипе Маса (Ферари) - Каталуния
2008 Кими Райконен (Ферари) - Каталуния

___________________________________
Живей заедно,умри сам.



Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
 
Иди на:  
© 2009 PC Mania | Реклама | Контакти web by: ilyan.com