Форум на PC Mania http://forum.pcmania.bg/phpbb3/ |
|
Намалете броя на разделите във форума. http://forum.pcmania.bg/phpbb3/viewtopic.php?f=4&t=69515 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | Dumbaldor [ 14 Фев 2013 23:42 ] |
Заглавие: | Намалете броя на разделите във форума. |
Така и така потребителите са силно намалели през последно време, няма нужда от толкова много раздели във форума. Някои от тях се посещават супер рядко и става безинтересно. По-добре е всички да се саберем в 2-3 раздела, а не да пишем някаде и никой да не ни види поста в продължение на дни или седмици. Ако примерно потребителите са много и темите потъват бързо е добре да има повече раздели, но ситуацията в момента не е такава. Ако екипът и съфорумниците са съгласни, можем да коментираме кои раздели да отпаднат или да се слеят. |
Автор: | Dumbaldor [ 16 Юли 2013 21:51 ] |
Заглавие: | Re: Намалете броя на разделите във форума. |
PC Mania. Форума в момента е толкова зле, че няма абсолютно никакъв смисъл от раздели. Най-добре е да обедините всичко в 1 раздел. |
Автор: | Serious Sam [ 12 Авг 2013 09:49 ] |
Заглавие: | Re: Намалете броя на разделите във форума. |
Идеалният поздрав в случая!!! http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 |
Автор: | The Wolf [ 02 Сеп 2013 19:02 ] |
Заглавие: | Re: Намалете броя на разделите във форума. |
Dumbaldor написа: PC Mania. Форума в момента е толкова зле, че няма абсолютно никакъв смисъл от раздели. Най-добре е да обедините всичко в 1 раздел. Дъмбалдор, идеята ти е добра, ама така като си тръгнал след още три месеца ще поискаш да го закрият форума... |
Автор: | namal [ 27 Окт 2014 21:30 ] |
Заглавие: | Re: Намалете броя на разделите във форума. |
По въпроса дали съм получавал статии - не. Save your time and get on time success in 642-874 free exam dumps and CHECKPOINT exams by using our latest wiki pedia and other superb exam pass resources of examsheets and selftestengine. |
Страница 1 от 1 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ Лятно време ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |