Форум на PC Mania http://forum.pcmania.bg/phpbb3/ |
|
Pillars of Eternity http://forum.pcmania.bg/phpbb3/viewtopic.php?f=11&t=72024 |
Страница 1 от 2 |
Автор: | shub niggurat [ 27 Мар 2015 19:15 ] |
Заглавие: | Pillars of Eternity |
http://zamunda.net/details.php?id=438032&hit=1 Айде да видим що за чудо е тва. Баце Морко да фърли едно око също, и да каже аресва ли му на него ![]() |
Автор: | Nreth [ 27 Мар 2015 21:56 ] |
Заглавие: | Re: Pillars of Eternity |
Аз направих едно кратко маратонче и всичко е право ф чуфствата.Четенето е на килограм,а ако си с Clipher е по две заради "четеното" на душата.Много чойсове срещнах за времето,което прекарах...много "по-твое" приключение сравнена с Inquisition примерно.Fast Mode е суперско въведение,а и като за игра на Obsidian няма бъгове. ![]() ![]() |
Автор: | hyper' [ 27 Мар 2015 22:02 ] |
Заглавие: | Re: Pillars of Eternity |
Бре, какви са тези оценки? Не успях с Divinity и Wasteland 2, но хааайде пак ще се пробвам да играя такъв тип игра. |
Автор: | Маце Борко [ 28 Мар 2015 00:32 ] |
Заглавие: | Re: Pillars of Eternity |
Е щом с Divinity не си успял, това едва ли ще те грабне. Момчета, какво да ви кажа, на мен точно това ми се играе от известно време - опростена игра с яка история и много lore за четене. За съжаление старите класики като ID, Planescape, BG, Fallout просто не са играеми, докато това е същото, но ъпдейтнато, за да ти влязат по-леко старите механики. Основната сила на PoE е, че ти провокира въображението така, както Dragon Age/The Witcher (примерно) никога няма да го направят. В друг форум направих сравнението с между PoE и книга игра - на някои им е скучно да четат, но за други, ако книгата е яка, преживяването от прочитането ѝ е ънбийтъбъл от който и да било филм (респективно Dragon Age или Вещер). Аз лично обичам както да чета, така и да гледам филми, така че се чувствам супер печеливш ![]() Не знам дали изобщо говоря свързано, щото от седем часа играя вече и малко не правя контакт. Засега PoE е съживена Класика, за да могат тези, които не са играли старите RPG-та да разберат защо са били толкова яки. Казвам засега, щото чакаме и Torment: Tides of Numenera (сетингът на Нуменера е чудовищно як впрочем - има потенциал да бъде достойно продължение на Planescape). Sword Coast: Legends също изглежда олдскуул, макар и по различен начин. |
Автор: | hyper' [ 28 Мар 2015 01:15 ] |
Заглавие: | Re: Pillars of Eternity |
Пичът от IGN каза 80 часа геймплей и добра история, това звучи като от красива приказка... Иначе какво е fast mode? Това с книгата-игра бтв и на мен ми се видя така (направих 20-ина минс). |
Автор: | Маце Борко [ 28 Мар 2015 02:35 ] |
Заглавие: | Re: Pillars of Eternity |
Fast modе-a се пуска с "D" и е забързване на скоростта на движение, супер полезно е като прекосяваш територия, която си изследвал вече. |
Автор: | hyper' [ 28 Мар 2015 02:48 ] |
Заглавие: | Re: Pillars of Eternity |
Това е доста найс, благодарско. |
Автор: | Dexter [ 28 Мар 2015 03:15 ] |
Заглавие: | Re: Pillars of Eternity |
Кефи ме атмосферата и историйките, наистина готино попадение. Има потенциала да ме грабне, въпреки че трудно се зарибявам по RPG-та, макар да ги обичам много... просто нямам времето и нервите да се занимавам дълго с такива, ама са ми няква скрита дълбоко страст. |
Автор: | hyper' [ 28 Мар 2015 04:57 ] |
Заглавие: | Re: Pillars of Eternity |
GOTY 2015 Spoiler for :
|
Автор: | hyper' [ 28 Мар 2015 06:11 ] |
Заглавие: | Re: Pillars of Eternity |
Ок, ок, ок... Не знам как да го опиша... Поне в началото чувството е толкова свежо, господи боже мой, това е което исках от такъв тип игра откакто се помня, не стените от текст в споменатите предни 2 игри, засега нещата са точни, ясни, избори + илюстрациите са като в компютъризирана книга-игра наистина, музиката (поне малкото, което чух дотук) е чудесна, но играта ме спечели, когато в първото ниво когато онзи беше взел заложник, може с лош разговор за до убие и бам - няма нов член на партито. Най-якото е, че върви срещу стереотипа (като в Мас Ефект, дето първия отговор винаги е най-положителен, и надолу стават неутрален и негативен) - та тук първите опции убиха пича. И после в сцената с изборите ако си хвърлиш оръжието, го нямаш в самата игра, ако ти се скъпи, пичът умира, та... meaningful избори/диалози явно. <3 Определено не са се озорили с 3Д и тук не ми пука, 2Д рисуваните текстури са mindblowing, като фен на реалистичната визия в игрите това тук ме грабна силно + има ден/нощ и можеш да нападаш всеки. Не знам какво повече мога да искам. Моля се само да остане така играта, с този сладък първоначален мирис на книги-игри и 90-арски RPG-та. //даже не се усетих, че съм направил двоен пост от видяното в играта |
Автор: | Маце Борко [ 28 Мар 2015 10:55 ] |
Заглавие: | Re: Pillars of Eternity |
ахахаха Spoiler for :
|
Автор: | iddqd [ 28 Мар 2015 22:37 ] |
Заглавие: | Re: Pillars of Eternity |
играта е жестока, най-добрата за мен. Всеки фен на жанра трябва да си я купи за съпорт все пак от 15 години насам това е играта. Иначе не знам кви 2д рисувани текстури има в играта, на мен лично ми прилича на пре рендиран 3д фон не вярвам да е рисувано |
Автор: | hyper' [ 28 Мар 2015 23:57 ] |
Заглавие: | Re: Pillars of Eternity |
При по-близко разглеждане осъзнавам, че си прав, също и осъзнах как едно стълбище беше чисто пикселизирано на макс зуум, но бели кахъри, по-скоро ми се щеше дъждът да не е като на постоянен slo-mo. |
Автор: | Маце Борко [ 29 Мар 2015 12:44 ] |
Заглавие: | Re: Pillars of Eternity |
Единствено моделите на героите в играта са 3d, останалото е плоско. https://youtu.be/ddO_L4Q2HMs?t=3m27s |
Автор: | shub niggurat [ 29 Мар 2015 13:30 ] |
Заглавие: | Re: Pillars of Eternity |
Пичаги, я дайте манко акъл, щото заглъзнах малко и съм на косъм да заеба играта, щот просто не ми се занимава да разбера кво се случва ... Първо - в тъпото село съм, с дървото, и за момента следваме типичния до болка клиширан фентъзи сетинг, ама айде - ебал съм го. Влезнах в оная крипта до дървото дето е, взех си наемник от кръчмата и естествено, след сто часа правене на парти и внимание кое кво вдигам и разпределям, 2-3 духчета някви ми ебават майката ... щот изведнъж на уизърда му ''свършиха'' магиите. Как работи тая система ся - всяко умение има лимитиран брой употреби ли, кво ? Другите ми герои си имат по 1-2 каста на битка, тоя уизърда - вече не. Всичко му е на No uses left. Признавам си, че нямам НИКАКВО време да чета всички диалози и лор, и вероятно изтървам 90% от кефа, ама кво да се прави. derp edit : добре, ясно, кат рестнеш се регенерират тия умения ![]() |
Автор: | VALEN7INVS [ 29 Мар 2015 14:22 ] |
Заглавие: | Re: Pillars of Eternity |
За момента нямам време да ѝ отдам необходимото внимание и съответно няма да я подхващам все още, но категорично ме грабна одма. Определено ще се играе. ![]() ПП Да, на пълен зуум изскачат някои пиксели, но би трябвало да е ясно, че тая игра не е замислена да се играе особено зуумната. Според мен 2D сетинга е трепач и никак нелошо артистично решение от страна на разработчиците. Определено ше заформя някой повлиян от Малазан аумауец ТОБЛАКАЙ. ![]() |
Автор: | iddqd [ 29 Мар 2015 14:36 ] |
Заглавие: | Re: Pillars of Eternity |
Трябва да спиш за да заредиш магиите. Не всяко умение а всеки левъл. Някои маги и умения са обределен брои за битка, други са определен брои за ден. Демек докато се наспиш. Използвай тези дето са опредлен брои за битка винаги, а тези дето са опреденел брои за ден само в по хард битките. Също така има аури приемрно паладина дето са активни винаги. Явно не си запозант с този тип игри и да ти кажа без четене по-добре заеби играта това е кощунство да не четеш в нея. |
Автор: | Nreth [ 29 Мар 2015 18:30 ] |
Заглавие: | Re: Pillars of Eternity |
Направих си хубав туториъл в замъка на лорда,а и се нафармих. ![]() |
Автор: | hyper' [ 29 Мар 2015 19:13 ] |
Заглавие: | Re: Pillars of Eternity |
Чакай, как си се нафармил? Защото доколкото четох, в тази игра врътката е, че не можеш да ходиш из зоните и да се биеш, за да ти дава exp, а уж куестовете и откриването на животни за Beastiary-то ти дава..? "You get a very limited number of experience points from actually killing enemies, which cap out once you’ve learned all you can from them. Fighting isn’t always a necessity." "Pillars of Eternity is unlike other RPGs. It doesn’t focus primarily on combat grinding to gain experience. Instead, Obsidian Entertainment removed any experience you might gain from combat completely. This means questing and exploration are the primary method of gaining experience, and therefore renders combat a part of the game you can ignore, should you choose to do so." |
Автор: | Nreth [ 29 Мар 2015 19:15 ] |
Заглавие: | Re: Pillars of Eternity |
Айтеми,голд,магийки,такива неща.. |
Страница 1 от 2 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ Лятно време ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |