Game Development
- newcomer
- Мнения: 784
- Регистриран на: 05 Авг 2012 18:08
- В момента играе: Футбол, ама навън
- Местоположение: София
Game Development
Здравейте, момчета и момичета. От известно време часовете ми, прекарани в Ютюб, отиват за гледането на соло game developer-и. Харесва ми ентусиазмът на хората, някои от които дори напускат работа, за да се отдадат на това начинание напълно. Едно време имахме Game Maker, с който можеха да се правят игри без никакво кодиране, но вече "играта загрубява" с напълно достъпни енджини като Unity, Godot. В тази връзка ми е интересно да разбера от вас дали някога сте смятали сами (или в екип с познати/непознати) да направите своя собствена игра, стигнало ли се е до някаква концепция ако отговорът е положителен и дали надеждата за нещо подобно е жива дори днес, стига да разполагате с времето и средствата?
- krriiissss
- Мнения: 351
- Регистриран на: 16 Яну 2009 20:45
- В момента играе: Grand Theft Auto: Vice City
Re: Game Development
Един приятел беше направил Star Wars игра.newcomer написа:Здравейте, момчета и момичета. От известно време часовете ми, прекарани в Ютюб, отиват за гледането на соло game developer-и. Харесва ми ентусиазмът на хората, някои от които дори напускат работа, за да се отдадат на това начинание напълно. Едно време имахме Game Maker, с който можеха да се правят игри без никакво кодиране, но вече "играта загрубява" с напълно достъпни енджини като Unity, Godot. В тази връзка ми е интересно да разбера от вас дали някога сте смятали сами (или в екип с познати/непознати) да направите своя собствена игра, стигнало ли се е до някаква концепция ако отговорът е положителен и дали надеждата за нещо подобно е жива дори днес, стига да разполагате с времето и средствата?
Шефо написа:бате тебе май са те правили двойка негри педали у психодиспансера на раднево
Re: Game Development
Да си направя игра е едно от многото неща за които си мисля от маса години, от ранна детска възраст и си оставам само с мисленето на дърти години 
С unity3d преди 10 години си играх с някакви туториъли и бях направил някакво дърво с лилави листа около което се върти някаква камера.
Малко по-късно пък ми стана любопитно какво е да правиш homebrew игрички за ретро конзоли. За няколко дена туториъли и няколко стотин реда код (на асемблер
) направих квадратче 16х16 пиксела което може да се мести по екрана с кръстачката на NES контролера
Още не съм се отказал от идеята да правя игри, ама по-скоро някакви такива проектчета за кеф. Нямам някаква идея за нещо уникално което да продавам, ами клонинги на популярните пуцаници от 80-90-те години които да си играя после сам

С unity3d преди 10 години си играх с някакви туториъли и бях направил някакво дърво с лилави листа около което се върти някаква камера.
Малко по-късно пък ми стана любопитно какво е да правиш homebrew игрички за ретро конзоли. За няколко дена туториъли и няколко стотин реда код (на асемблер


Още не съм се отказал от идеята да правя игри, ама по-скоро някакви такива проектчета за кеф. Нямам някаква идея за нещо уникално което да продавам, ами клонинги на популярните пуцаници от 80-90-те години които да си играя после сам

-
- Горд Пролетарий
- Мнения: 7005
- Регистриран на: 22 Фев 2012 13:46
- В момента играе: Serious Sam
- Обратна връзка:
Re: Game Development
Брейнстормил съм до откат. Иначе практическия ми опит е скромен - имам няколко детмач и ctf арени, които съм правил за Serious Sam Revolution и са качени в Workshop-a в Steam, наченал съм и една сингълплеър/кооп кампания, но я зарязах още на първото ниво. Нещо го бях започнал на грешен принцип и това се отрази на оптимизацията, трябва да го преправя наново. 

¯\_(ツ)_/ ¯
Re: Game Development
Аз навремето си правих различни карти и "кампании" в World Editor-a на Warcraft 3 и ми беше ебати кефа
Иначе, нямам нужните умения, а и програмирането като цяло ми е скучна занимавка. Затова пък играя Game Dev Tycoon и Mad Games Tycoon, където целта е да си създадеш компания и да правиш игри
Иначе, един от любимите ми примери за успешна соло дев игра е шедьовърът Papers, Please
Дори ще взема да я изиграя пак



Иначе, един от любимите ми примери за успешна соло дев игра е шедьовърът Papers, Please

[02:11:17] Алминатора: mejdu drugoto sym si mislel
[02:11:19] Алминатора: che imam leka forma
[02:11:22] Алминатора: na auizym ponqkoga
[02:11:19] Алминатора: che imam leka forma
[02:11:22] Алминатора: na auizym ponqkoga

-
- Горд Пролетарий
- Мнения: 7005
- Регистриран на: 22 Фев 2012 13:46
- В момента играе: Serious Sam
- Обратна връзка:
Re: Game Development
А, да - правил съм и карти за StarCraft, не особено много и не особено сполучливи. 

¯\_(ツ)_/ ¯
-
- Мнения: 1382
- Регистриран на: 31 Май 2010 19:52
- В момента играе: PTSD simulator
- Местоположение: бегето
Re: Game Development
В Манчестър метрополитан се включих с допълнителен модул Game Technology, който беше доста добре интегриран с програмирането.
Модулът включваше работа с Unity, фотошоп, Audacity и като цяло трябваше до края на първата година да се направи игра от съществуващи елементи.
След тази първа година, обстоятелствата ме принудиха да се откажа от това и по-нататък нямам нищо по-сложно от MP карти за Generals Zero Hour.
Един приятел в момента работи с един бивш старши програмист от ЕА, бил главен програмист за Burnout Paradise и други ЕА игри за периода от 2006 до 2010.
Според него, тия дето се хващат на работа като програмисти в гейм индустрията са най-преебани защото хем се изисква да се правят подвизи, хем имат безобразно много извънредна работа, хем им плащат едни от най-ниските заплати в сектора. Друг е моментът че като ги наемат, програмистите сами влизат в капана на собствената си мечта да работят в тая индустрия и не искат да преговарят за по-високо заплащане.
Модулът включваше работа с Unity, фотошоп, Audacity и като цяло трябваше до края на първата година да се направи игра от съществуващи елементи.
След тази първа година, обстоятелствата ме принудиха да се откажа от това и по-нататък нямам нищо по-сложно от MP карти за Generals Zero Hour.
Един приятел в момента работи с един бивш старши програмист от ЕА, бил главен програмист за Burnout Paradise и други ЕА игри за периода от 2006 до 2010.
Според него, тия дето се хващат на работа като програмисти в гейм индустрията са най-преебани защото хем се изисква да се правят подвизи, хем имат безобразно много извънредна работа, хем им плащат едни от най-ниските заплати в сектора. Друг е моментът че като ги наемат, програмистите сами влизат в капана на собствената си мечта да работят в тая индустрия и не искат да преговарят за по-високо заплащане.
Горд психопат, социопат, олигофрен, аутист, сериен убиец, евреин, темерут. (няма градация)
PISO MOJADO, DIRTBAG!
PISO MOJADO, DIRTBAG!
Re: Game Development
Аз от извествно време работя като програмист. Мисля да пусна някакво CV на Ubisoft, когато стана по-уверен (има една математика която ме плаши и не знам как да я науча
). Въпреки че и аз съм чувал тия неща за гейми индустрията, въпреки че игрите на ubi не ме кефят особено (шибана голяма корпорация). Просто не мога да се нахъсам много с това което правя в момента, а и ми е интересно да видя как стават нещата "от кухнята".
Помня че у тоя форум имаше един пичага който учеше правене на игри и живееше в Норвегия. Бях много впечатлен от тези два факта и неговите постове доста ме нахъсваха, това беше преди повече от 10 години. Идяд (idqqd) доколкото си спомням се занимаваше с правене на 3d модели, нещо пак доста свързано с тази тематика.

Помня че у тоя форум имаше един пичага който учеше правене на игри и живееше в Норвегия. Бях много впечатлен от тези два факта и неговите постове доста ме нахъсваха, това беше преди повече от 10 години. Идяд (idqqd) доколкото си спомням се занимаваше с правене на 3d модели, нещо пак доста свързано с тази тематика.
-
- Горд Пролетарий
- Мнения: 7005
- Регистриран на: 22 Фев 2012 13:46
- В момента играе: Serious Sam
- Обратна връзка:
Re: Game Development
Да вземе да отвори тоя форум и да сподели инфо от първа ръка, макар че аз го питах и в чата на стриймовете му едно време и той избягваше въпросите
Знам че беше тестер, после май стана гейм дизайнер, ама нека той да каже.

- Omega-x
- Супер Марио или Смърт
- Мнения: 4868
- Регистриран на: 01 Фев 2002 23:43
- Местоположение: Demented Mind
Re: Game Development
Може би имаш предвид Разколников от Финландия?
Гейм дев-а е едно от най-преебаните неща, демек тва дето Ген.Тоас го написа е вярно на 101%.
Или ще ви вземат за стажант за 6 месеца, ще ви свалят звезди, ти па верно ще измислиш нещо готино и ще ти го вземат без благодаря да кажат, а и да, намерихме по-добър човек за отворената позиция, tough luck
Ставайте тежки корпоративни програмисти и не си губете времето в идеали
Гейм дев-а е едно от най-преебаните неща, демек тва дето Ген.Тоас го написа е вярно на 101%.
Или ще ви вземат за стажант за 6 месеца, ще ви свалят звезди, ти па верно ще измислиш нещо готино и ще ти го вземат без благодаря да кажат, а и да, намерихме по-добър човек за отворената позиция, tough luck

Ставайте тежки корпоративни програмисти и не си губете времето в идеали

<3Bandaids don't fix bullet holes<3
Taytay.
Taytay.
-
- Горд Пролетарий
- Мнения: 7005
- Регистриран на: 22 Фев 2012 13:46
- В момента играе: Serious Sam
- Обратна връзка:
Re: Game Development
Вярно че от Финландия бешеOmega-x написа:Може би имаш предвид Разколников от Финландия?

Такъв съм от две години и не ме кефи особеноOmega-x написа:Ставайте тежки корпоративни програмисти и не си губете времето в идеали

