Форум на PC Mania http://forum.pcmania.bg/phpbb3/ |
|
[Официална тема]Формула 1: Сезон 2009 http://forum.pcmania.bg/phpbb3/viewtopic.php?f=1&t=56716 |
Страница 1 от 10 |
Автор: | Дади [ 26 Мар 2009 20:51 ] |
Заглавие: | [Официална тема]Формула 1: Сезон 2009 |
![]() Шампионат - Пилоти 01. Дженсън Бътън (Brawn GP) - 70 02. Марк Уебър (Red Bull) -51.5 03. Себастиан Фетел (Red Bull) - 47 04. Рубенс Барикело (Brawn GP) - 44 05. Нико Розберг (Williams) - 25.5 06. Ярно Трули (Toyota Racing) - 22.5 07. Фелипе Маса (Ferrari) - 22 08. Луис Хамилтън (McLaren - Mercedes) - 19 09. Кими Райконен (Ferrari) - 18 10. Тимо Глок (Toyota Racing) - 16 11. Фернандо Алонсо (Renault F1) - 13 12. Хейки Ковалайнен (McLaren - Mercedes) - 9 13. Ник Хайдфелд (BMW Sauber) - 6 14. Себастиен Буеми (Torro Rosso) - 3 15. Роберт Кубица (BMW Sauber) - 2 16. Себастиен Бурде (Torro Rosso) - 2 17. Казуки Накаджима (Williams) 18. Джанкарло Фисикела (Force India) 19. Адриан Сутил (Force India) 20. Нелсън Пикет (Renault F1) 21. Хейми Алгейшуари (Torro Rosso) Шампионат - Конструктори 01. Brawn Grand Prix - 114 02. Red Bull - 98.5 03. Scuderia Ferrari Marlboro - 40 04. Panasonic Toyota Racing - 38.5 05. McLaren - Mercedes - 28 06. AT&T Williams - 25.5 07. ING Renault F1 Team - 13 08. BMW Sauber - 8 09. Scuderia Torro Rosso - 5 10. Force India Пилоти и Отбори: Vodafone McLaren Mercedes 1. Луис Хамилтън 2. Хейки Ковалайнен ![]() ![]() Scuderia Ferrari Marlboro 3. Фелипе Маса 4. Кими Райконен ![]() ![]() BMW Sauber F1 Team 5. Роберт Кубица 6. Ник Хайдфелд ![]() ![]() ING Renault F1 Team 7. Фернандо Алонсо 8. Нелсън Пикет ![]() ![]() Panasonic Toyota Racing 9. Ярно Трули 10. Тимо Глок ![]() ![]() Scuderia Toro Rosso 11. Себастиен Бурде 12. Себастиан Буеми ![]() ![]() Red Bull Racing 14. Марк Уебър 15. Себастиян Фетел ![]() ![]() AT&T Williams 17. Нико Розберг 18. Казуки Накаджима ![]() ![]() Force India F1 Team 19. Адриан Сутил 20. Джанкарло Фисикела ![]() ![]() Brawn GP F1 Team 21. Дженсън Бътън 22. Рубенс Барикело ![]() ![]() Промени Най-значими са промените в самите болиди. Колите са много различни от миналогодишните. Предното крило е разширено, при него вече присъства подвижен елемент, който пилотът има право да промени два пъти, с цел намаляване или увеличаване силата на притискане на колата си. Задните крила пък са смалени и вдигнати по нагоре. Всички аеродинамични елементи, които присъстваха по колите през миналата година бяха премахнати. Тези промени намаляват трудностите да караш зад противников автомобил, както и грипа на самите коли, което би трябвало да направи изпреварванията по-лесн и по-чести. Гумите вече са сликове (без канали), което означава, че колите ще имат повече сцепление (тоест чрез гумите се компенсира загубеното от промяната в аеродинамиката сцепление, за да могат колите да се карат). Също така отборите са разработили авангардната система KERS (Kinetic Energy Recovery System - Система за възстановяване на кинетична енергия). Принципно това представлява уред, който събира топлината, отделена при спиране и я трансформира в енергия, която пилотите могат да ползват чрез специален "boost" бутон, за кратко време увеличавайки скоростта на колите си. Що се отнася до отборите - малко след началото на зимната сесия, от Хонда обявиха, че незабавно прекратяват участието си във Формула 1, поради трудности, свързани с глобалната икономическа криза. След дълги спекулации кой, ако изобщо някой, ще закупи отборът от Бракли, най-накрая Рос Браун, техничният гений на отбора, отговорен и за всички успехи на Михаел Шумахер през кариерата на германеца. Екипът задържа и двамата си досегашни пилоти - Дженсън Бътън и Рубенс Барикело. Споменавайки пилотите - тази година имаше малко промени. След като Дейвид Култард официално прекрати кариерата си през миналия сезон и тази година ще коментира по BBC във Великобритания, мястото му бе заето от Себастиен Фетел. Мястото на Фетел в Торо Росо пък ще бъде заето от Себастиен Буеми, който през миналата година стана вице-шампион в GP2 сериите. Тестовете накратко Оставяйки настрана ранните етапи на зимната сесия, в които доминираха пилотите на Торо Росо и Ред Бул с колите от 2008, с излизането на новите болиди едно стана ясно - силите са крайно изравнени. Всеки ден разликата в топ времената на първия и последния беше не повече от секунда. Постепенно нешата влязоха в ритъм, и отборите, от които се очаква най-много, показаха най-много. Ферари всеки ден бяха заели горните места по времена, следвани от БМВ, и Макларън. Тойота и РедБул обаче нееднократно успяха да надвият по-именитите отбори, просто защото все още никой не знае нищо за новите коли. Изненадващо Рено бяха бавни първоначално. Постепенно обаче Рено подобриха времената си, издрапвайки до върха на таблицата в някои дни. Изненадата дойде от Макларън обаче, които след очакван добър старт, започнаха да тестват само със старото крило от 2008 година, показвайки, че имат проблеми с аеродинамиката на болида си. Хамилтън и Хейки имаха трудности с настигането на съперниците си и през последният месец бяха най-бавната двойка на пистите. И тогава дойде мигът на бившият отбор на Хонда. Присъстващ под името Браун Гран При, отборът от Бракли с появата си веднага се настъни на първо място, често изпреварвайки съперниците и със секунда. Нито един от другите отбори не можеше да подържа темпото на дуото Бътън-Барикело. Скоростта на новия отбор накара някои от падока да коментират, че най-вероятно Браун и компания не представят за тестовете истинска кола, а по-скоро се опитват да си намерят спонсори, тествайки с по-бърза и противоречаща на правилата кола. Въпреки това всички знаем, на какво Рос Браун е способен, и никого не би очудило, ако колата им наистина е бърза. КОЛЕГИ ! В три часа след полунощ наше време почва първата свободна тренировка в Австралия. В събота, в осем часа сутринта, ще можем да наблюдаваме по бТВ и ТВ7 първата квалификация за сезона, а в неделя - първото състезание! Гран при на Австралия в Албърт Парк, Мелбърн. Нищо не се знае, почти всички пилоти имат шанс за победа. Едно се знае - ще бъде велико! :Д За кого сте, кой мислите че ще спечели? Въобще, коментирайте! Язе ще ъпдейтвам темичката често, ще я бъмпвам редовно :- ) Надявам се, че има и други фенове ^.^ Календар за сезон 2009 29 Март - Гран при на Австралия 5 Април - Гран при на Малайзия 19 Април - Гран при на Китай 26 Април - Гран при на Бахрейн 10 Май - Гран при на Испания 24 Май - Гран при на Монако 7 Юни - Гран при на Турция 21 Юни - Гран при на Великобритания 12 Юли - Гран при на Германия 26 Юли - Гран при на Унгария 23 Август - Гран при на Европа 30 Aвгуст - Гран при на Белгия 13 Септември - Гран при на Италия 27 Септември - Гран при на Сингапур 4 Октомври - Гран при на Япония 18 Октомври - Гран при на Бразилия 1 Ноември - Гран при на Абу Даби |
Автор: | Dexter [ 26 Мар 2009 20:53 ] |
Заглавие: | Re: [Официална тема]Формула 1: Сезон 2009 |
Е,тая година пак съм си за Макларън и...Фисикела-все пак ми е любимец от край време(победата в Бразилия с Джордан,хихи) |
Автор: | denik [ 26 Мар 2009 21:07 ] |
Заглавие: | Re: [Официална тема]Формула 1: Сезон 2009 |
А, ето една тема! Мерси за адски изчерпателното инфо, както и за разяснението за КЕРС, който така и не го бях разбрал... досега ![]() Бих искал да покоментирам и някои от пилотите, като искам да кажа че за втора поредна година съм за Ковалайнен, който ми е изключително симпатичен пилот, но миналия сезон не показа качествата си (които видяхме, докато кара Реното). Вярвам, че този сезон ще покаже много повече от себе си. На Ферари пожелавам СМЪРТ, защото има място само за един най-добър отбор и той се казва McLaren Mercedes. Пикет и Розберг - потомци на двама велики пилоти - имат някакви заложби, но колко големи са те и дали са способни да ги покажат този сезон? Аз лично не знам. Розберг миналия имаше някои проблюсъци, но бяха частни случаи. Също така искам да отбележа, че с голям интерес ще следя Глок, Уебър и Фетел, които поднесоха големи изненади миналия сезон и сега само ме е яд, че не са в по-добри отбори. Това са нещата, които представляват интерес за мен. За Алонсо, фераритата, циганина и Кубица може да се говори много, но за тях всичко се знае. |
Автор: | Vermic [ 26 Мар 2009 21:11 ] |
Заглавие: | Re: [Официална тема]Формула 1: Сезон 2009 |
Темата е супер!Евалата!Първите пет отбора са ми любими ![]() |
Автор: | Dexter [ 26 Мар 2009 21:23 ] |
Заглавие: | Re: [Официална тема]Формула 1: Сезон 2009 |
denik написа: А, ето една тема! Мерси за адски изчерпателното инфо, както и за разяснението за КЕРС, който така и не го бях разбрал... досега ![]() Бих искал да покоментирам и някои от пилотите, като искам да кажа че за втора поредна година съм за Ковалайнен, който ми е изключително симпатичен пилот, но миналия сезон не показа качествата си (които видяхме, докато кара Реното). Вярвам, че този сезон ще покаже много повече от себе си. На Ферари пожелавам СМЪРТ, защото има място само за един най-добър отбор и той се казва McLaren Mercedes. Пикет и Розберг - потомци на двама велики пилоти - имат някакви заложби, но колко големи са те и дали са способни да ги покажат този сезон? Аз лично не знам. Розберг миналия имаше някои проблюсъци, но бяха частни случаи. Също така искам да отбележа, че с голям интерес ще следя Глок, Уебър и Фетел, които поднесоха големи изненади миналия сезон и сега само ме е яд, че не са в по-добри отбори. Това са нещата, които представляват интерес за мен. За Алонсо, фераритата, циганина и Кубица може да се говори много, но за тях всичко се знае. За точките и победите решиха да не го приемат...Иначе и аз съм за Хейки,макар и да се кефя как Люис им натрива носовете... ![]() ![]() ![]() |
Автор: | O6im [ 26 Мар 2009 21:34 ] |
Заглавие: | Re: [Официална тема]Формула 1: Сезон 2009 |
Първо браво за темата.Аз съм за Ферари колкото щете ме хранете ама винаги съм бил за тях за малко нещата миналата година се провалиха ![]() |
Автор: | botlik3 [ 26 Мар 2009 21:44 ] |
Заглавие: | Re: [Официална тема]Формула 1: Сезон 2009 |
O6im, не се притеснявай. Мен ще ме хранят повече като кажа, че съм за Хамилтън. ![]() |
Автор: | KNSpirit [ 26 Мар 2009 22:14 ] |
Заглавие: | Re: [Официална тема]Формула 1: Сезон 2009 |
![]() Честно! ![]() Бях поизоставил формулата, откакто Шумахер се отказа, но сега с тези въведения и промени, нещата стават доста интересни. Казано на човешки-селски "нитрото" ще промени доста нещата, според мен. Комбинацията от power boost + сликове + добри пилоти гарантира екшън : ) Дори нямам фаворит. Всичко, което искам, като зрител, е добро шоу! Ще се гледа! P.S. Благодарство на автора за много изчерпателното описание:) |
Автор: | Дади [ 26 Мар 2009 22:17 ] |
Заглавие: | Re: [Официална тема]Формула 1: Сезон 2009 |
Няма да храня. Стига никой да не обяснява, че Кими и Алонсо са некадърници, то и аз нищо няма да кажа за неговите пилоти ^.^ Иначе, признавам, Хамилтън е добър, но при него го има и фактът, че все пак Макларанът две години подред беше най-добрата кола и нито веднъж нямаше повреда в неговия болид (!!!). Дразнещото, поне за мен, е че всички се скъсаха да обясняват как Хамилтън е едва ли не по-велик от Шумахер, как той е най-великият в историята на този спорт >.< Което е още по-зле, той им повярва и почна да се взима супер насериозно и да се бие в гърдите как е най-великият и какви са тия другите и какво точно правят на неговата писта >.> Не отричам, че е добър, но не го понасям :Д Няколко думи и за младите надежди - ако Ред Бул имат стабилна кола, то Фетел би трябвало да може поне за подиуми да се бори. Спор няма, той е една от бъдещите звезди на спорта, но в момента го има и липсата на опит, и липсата на топ кола. С Торо Росото правеше чудеса, а победата му в Монца беше епична, но там все пак имаше и удобно стекли се за него обстоятелства. Откровено казано обаче не бих се очудил, ако тази година си вземе втора победа, но във всички случаи му е много рано за титла :Д Розберг е другата ми млада надежда. При него обаче дъртият гнусен Франк, който е известен с факта, че е съсипал най-много кариери в историята на ф1 (Прост, Менсъл, Деймън Хил, Жак Вилньов) пречи яко на прогреса. Уилямс са много зле и точно с тази кола не вярвам Нико да постигне нещо голямо. Пикет обаче, в моите очи, е тотален провал и Бриаторе се е излъгал с него. Миналата година не видяхме нещо впечатляващо от него и единственият му принос беше, че в Сингапур се разби в правилния момент и благодарение на това Алонсо имаше преимущесво и взе победата :Д Между другото, който се интересува от новини за F1 - това е сайтът! :- ) |
Автор: | Lucio_Wagner [ 26 Мар 2009 22:19 ] |
Заглавие: | Re: [Официална тема]Формула 1: Сезон 2009 |
Перфектната тема ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Автор: | Дади [ 26 Мар 2009 22:44 ] |
Заглавие: | Re: [Официална тема]Формула 1: Сезон 2009 |
Lucio_Wagner написа: Преди години доста не се сещам кой от големите беше станал шампион точно с 1 или 2 първи места ![]() ![]() Кеке Розберг, на Нико татко му ;- ) И всъщност това за победите е добро като идея, защото реално шампион трябва да стане най-добрият пилот, не този, който осемнадесет пъти е завършил втори :- ) Но предложената от ФИА система беше извратена и взимаше най-лошото и от двата свята ![]() Виж, за дифузьорите не бих могъл да коментирам, защото като цяло техническата страна ми бяга. Но, доколкото разбирам, самият правилник има "loophole", тоест задна вратичка, от която някои от отборите са се възползвали. Щом го има в правилника, значи е позволено, но това не прави правилника по-малко сгрешен. И отново виновници са ФИА >.< |
Автор: | Cyber-X [ 26 Мар 2009 22:53 ] |
Заглавие: | Re: [Официална тема]Формула 1: Сезон 2009 |
Вие за кой сте?Аз-за Кубица ![]() |
Автор: | Романс [ 26 Мар 2009 23:29 ] |
Заглавие: | Re: [Официална тема]Формула 1: Сезон 2009 |
Очаквам първото състезание с интерес. Просто всичко е толкова променено, ще е странно, но дано е за добро. Иначе - подкрепям Ферари и Алонсо. |
Автор: | Дади [ 29 Мар 2009 17:58 ] |
Заглавие: | Re: [Официална тема]Формула 1: Сезон 2009 |
Преди всичко, честито на Браун, на Бътън и на целият отбор. Бътън, за разлика от един друг английски пилот, е безкрайно симпатичен и нямам нищо против да печели. Да не говорим, че такова чудо - двойна победа за дебютиращ отбор, е ЕБАСИ о.0 Тъй че наистина поздравления, евалата и дано да продължат да са толкова силни :- ) За състезанието и новия сезон като цяло - всичките снегорини на едно място, противно на очакванията ми, изобщо не беше толкова стресиращо. Че са грозни - спор няма! Но Реното, поне мен, ми харесва. Браунът също, в тази връзка. Има едни такива красиви и заоблени форми ^.^ Само да не беше тоя жълт цвят, като на работници на ВОЛФ и ДИТЦ :Д Само дето през цялото време имах чувството, че са безобразно бавни всичките коли. И с намалените двигатели (обротите бяха свалени от 19 000 на 18 000, ако се не лъжа), и драстично намаленото сцепление всички бяха доста по-внимателни и по-бавни. Ферарито през цялото време беше хипер нестабилно, сума пилоти се хлъзгаха из цялата писта, всички болиди подскачаха и се тресяха. Страшничко ще си е, и лично аз се надявам, това с дифюзърите да го приемат и да остане, та да могат и другите отбори малко да си повишат сцеплението. (Нали такава беше далаверата - конструкцията на Браун, Тойота и Уилямс овеличава сцеплението?). Наистина единственият отбор, който стоеше стабилно на пистата, беше този на Рос Браун. Тъй че наистина евалата на тоя човек, че е създал такава кола! ![]() Сега на КЕРС-ът. Еми, да, голяма полза като че ли нямаше. Имаше една ситуация, в която Хамилтън се опитваше да догони кола пред себе си, мисля, че беше някаква Тойота. Негрото натиска бууст бутонче, колата хвръква напред . . . и едваааам, ама едвааааам се доближава до колата пред себе си >.> Все пак тук играе и спецификата на Албърт Парк, която е по-завъртяна писта. Може би на по-прави трасета, с повече, ъъъ, прави ( :Д ) ще има по-голяма полза от КЕРС. Но поне на мен не ми изглеждаше да има голяма полза :-/ И сега е време за RAGE ! Първо, ненормалниците от Бриджстоун, които, както винаги, докарват най-дефектните гуми. После обясняват, че изборът е бил съзнателен и че те нарочно, видиш ли, са избрали лоши гуми, за да им е по-трудно на пилотите. Само дето те който и тип гуми да донесат, те ВИНАГИ са лоши и не струват. Те и затова Мишлен нон-стоп ги тупаха по главата навремето >.< Как може да има гума, която след ТРИ обиколки губи характеристиките си и за нищо не става? о.0 И от пилотът се очаква, да върти шестнадесетина обиколки с този комплект, при това с и без това никакво сцепление . . . Но, как да е! Туй не е важното, дайте да погледнем пилотите и в частност Фетел и Кубица. Както и, уви, ненужният инцидент между двамата. В случая катастрофата, каквото и да обясняват родните коментатори, е чиста проба състезателен инцидент. Кубица и Фетел се състезават, единият се опитва да изпревари другият. Фетел допуска грешка, отваря завоя широко и дава възможност за атака на поляка. Който се възползва, влиза остро в завоя и затваря вратата пред Фетел. Който пък на свой ред се забива в него. И двамата имат вина, но . . . ФИА се намесва на момента, тоест три часа след състезанието, и обявява, че Фетел ще бъде наказан с 10 места на старта в Малайзия, заради опасно каране и причиняване на инцидент. Както и с глоба от 50 хиляди долара, защото не е паркирал колата на момента, а се опита да я върне в бокса. Справедливо? Трули, пък, стартира последен. И със зъби, нокти и солидна доза късмет се пребори за трето място. Само за да му бъде отнето от стюърдите и да бъде връчено на Хамилтън. Причината - Трули допуснал грешка под условията на сейфти кар и излетял от пистата, в резултат на което Хамилтън го изпреварил. Зад същия сейфти кар Трули си върнал мястото от англичанина. На това му се викало "изпреварване под кола за сигурност" и наказанието е 25 секунди добавени към времето. Тъй че Трули е извън точките, и всички минават една позиция напред. И сега, след като ФИА все пак решат, че и дифузьорите на трите отбора под въпрос са нелегални, Хамилтън ще си получи първата победа за сезона на тепсия >.< Ето това ако се случи аз сериозно ще се замисля, дали този спорт си заслужава да бъде гледан >.< И все пак - вашият пилот на състезанието? Като че ли нямаше някакво твърде изпъкващо представяне, тъй като всички все още изучават колите си, но лично аз мисля, че най-добрите днес, оставяйки настрана Бътън и изумителното му техническо преимущество на този етап, бяха Кубица и Розберг. И двамта бяха много нахъсани и през цялото време се бореха за позиция. Кубица на три пъти влиза в бокса и все излизаше зад едни и същи хора, които трябваше да изпреварва наново. Розберг също, той постави и най-бързата обиколка за състезанието. Имайки предвид и силното му представяне в тестовете, Розберг, поне според мен, го чакат интересни неща този сезон. Рано му е за титла, във всички случаи, особено точно с тази кола, но пък, хей, догодина договорът му с Уилямс изтича. И все си мисля, че на Рубенс му е време за пенсия ![]() Гран при на Австралия Албърт Парк, Мелбърн 01. Дженсън Бътън 02. Рубенс Барикело 03. Ярно Трули 04. Тимо Глок 05. Фернандо Алонсо 06. Нико Розберг 07. Себастиен Буеми 08. Себастиен Бурде 09. Адриан Сутил 10. Ник Хайдфелд 11. Джанкарло Фисикела 12. Марк Уебър 13. Себастиян Фетел 14. Роберт Кубица 15. Кими Райконен 16. Фелипе Маса 17. Нелсън Пикет 18. Казуки Накаджима 19. Хейки Ковалайнен 20. Луис Хамилтън Най-бърза обиколка - Нико Розберг - 1''27''706 |
Автор: | Dexter [ 29 Мар 2009 18:35 ] |
Заглавие: | Re: [Официална тема]Формула 1: Сезон 2009 |
Ууу най-после Бътън спечели.Още от 2004(тогава ли беше?) се надявах да бие и ето че стана!Вече ми стана жал за двамата и даже вчера си мисля-абе Барикело как не се е отказал още-както беше все от първите...стана все от последните-е,честито да им е!И на Хамилтън,тууу! |
Автор: | Дади [ 29 Мар 2009 18:46 ] |
Заглавие: | Re: [Официална тема]Формула 1: Сезон 2009 |
Jarno Trulli: "I can't say how disappointed I am to finish third but have the result questioned. When the safety car came out towards the end of the race Lewis Hamilton passed me but soon after he suddenly slowed down and pulled over to the side of the road. I thought he had a problem so I overtook him as there was nothing else I could do. I would still like to say thank you to the team who have made a huge effort. The fact we were able to fight for the podium despite starting from the pit lane is down to them." . . . отказвам да коментирам. |
Автор: | shizo123 [ 29 Мар 2009 20:16 ] |
Заглавие: | Re: [Официална тема]Формула 1: Сезон 2009 |
Go Vettel Go!!!! |
Автор: | botlik3 [ 29 Мар 2009 20:41 ] |
Заглавие: | Re: [Официална тема]Формула 1: Сезон 2009 |
Дади написа: Jarno Trulli: "I can't say how disappointed I am to finish third but have the result questioned. When the safety car came out towards the end of the race Lewis Hamilton passed me but soon after he suddenly slowed down and pulled over to the side of the road. I thought he had a problem so I overtook him as there was nothing else I could do. I would still like to say thank you to the team who have made a huge effort. The fact we were able to fight for the podium despite starting from the pit lane is down to them." . . . отказвам да коментирам. Коментирай, ако обичаш. Защото изглежда, че мислиш ,че Хамилтън за 2 секунди е скроил пъклен план, в който пуска Трули пред себе си, за да могат да го накажат и Люис да заеме третата позиция, ня която и без това вече се е намирал. |
Автор: | Дади [ 29 Мар 2009 20:54 ] |
Заглавие: | Re: [Официална тема]Формула 1: Сезон 2009 |
Изобщо не замесвам Хамилтън в схемата. В случая говоря против фиа, които дават несправедливо наказание на пилот за състезателен инцидент, а после отнемат трофей на друг, при това за глупост. Стюардите са една група хора, които прекарват състезанието в една стаичка, където имат сума монитори, на които получават кадри от ВСЯКА ЕДНА камера на цялата писта. Базирано на тази информация те ТРЯБВА на момента да отсъждат дали нещо е позволено или не. Имаш един пилот, който излита от пистата под условията на кола за сигурност. Имаш втори пилот, който го изпреварва в този момент, защото не може да спре и да го изчака да се върне на пистата. Но когато първият пилот се върне, вторият набива спирачки и отбива в страни. Какво точно се очаква от Трули да направи? Той сега ли трябва да спре на място и да изчака да види Хамилтън какво прави? Не, напълно естествено е, че той минава напред, както и Хамилтън е направил преди малко. Ако има нещо нередно в ситуацията, то стюардите НА МОМЕНТА трябва да обяват, че се разследва ситуацията и да обяват решението си. Ако е за позиция - звънят на питуола на Тойота и казват на Ярно да върне мястото. Безобразно просто, но НЕ! Половин час след състезанието те сядат и обсъждат. И два часа по-късно става ясно, че Трули всъщност няма право да е на подиума. Ето това ме дразни. За спорна ситуация, те не казват нищичко по време на състезанието, но после изведнъж - "а, решихме"! В кой друг спорт го има това? На финала на Шампионската лига представяш ли си, на следващия ден реферът да се обади на мениджъра и да каже "абе, шефе, аз тука сбърках и дузпа нямаше, тъй че вие губите". НЕ! В смисъл, ей богу, т'ва са някакви очеизвадни неща, просто така НЕ СЕ ПРАВИ. И въпреки това ФИА и стюардите ни го прожектират този филм откатко Формулата я има. И |
Автор: | botlik3 [ 29 Мар 2009 21:03 ] |
Заглавие: | Re: [Официална тема]Формула 1: Сезон 2009 |
За това съм напълно съгласен с теб. Не е редно три часа след състезанието на някой да му хрумне да раздава наказания. Трябва да се отсъди адекватно и на време, щом се извърши нарушение. |
Страница 1 от 10 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ Лятно време ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |